Stránka 3 z 6
Napsal: 28 kvě 2012, 20:48
od yary1
imo17 píše:burek píše:kde tam zjistits na kolik g to mas zaneseny?... a kolik je max g az je plnej? vynucuji jelikoz jeszim dost i mesto...
kanal 75/3 zanesenie v % nie je smerodatne ako si vela ludí myslí. Je to zanesenie v % ale od poslednej regeneracie. Ked to presiahne nejakú hodnotu(neprišiel som na to akú) sa spustí regenarcia.
Smerodatný je kanal 68/2 v gramoch. Ja tam mám momentalne 23g/215000km.
U PD je to:
Zjištění stavu regenerace a koeficientu zanesení
blok 75 pole 3 – koeficient zanesení
blok 69 pole 4 – status regenerace
Zjištění km a času od poslední regenerace
Přečíst ve čtení bloku naměřených hodnot
blok 73 pole 2 - km od poslední regenerace
blok 69 pole 3 – čas od poslední regenerace
U CR je to:
Motory EDC16 5 válců:
Motory EDC16 6/8 válců: blok 104, pole 2 – aktuální zanesení filtru
Motory EDC17 4 válce: blok 108, pole 1 – aktuální zanesení filtru
Zjištění stavu regenerace a koeficientu zanesení
blok 75 pole 3 – koeficient zanesení
blok 69 pole 4 – status regenerace
EDC16:
blok 73 pole 2 - km od poslední regenerace
blok 69 pole 3 – čas od poslední regenerace
EDC17:
blok 106 pole 3 – km od poslední regenerace
blok 106 pole 4 – čas od poslední regenerace
Napsal: 16 srp 2012, 07:40
od burek
tak jsem dlouhodobeji zkousel vif a dpf na motoru bls.
1, ze zacatku jsem daval vifu o neco vice nez doporucuje vyrobce DPF me prislo ze byl rychleji zasranej a dyl trvala vynucena regenereace. auto smrdelo po spalenym oleju, spotreba byla vyssi a motor se trepal priradim to ka nacatemu setrvaku.
2, davkovani vifu podle vyrobce , auto porad smrdelo po spalenem oleji, vynucena regenerace trvala podstatne kratsi dobu a spotreba cca o 0.3l dole. motor stale trepal. trepani je treba ze jedu na 4 rych.stupen 2000ot pridavam plynule a citim to trepani. potom na krozovatce na volnobeh...
3, ted jsem v madarsku natankoval bez vifu auto vubec netrepe a asi PLACEBO ale zda se me ze to jede lepe nez na naftu ze shell a vif unas v CR. kdyz tam nebyl vif tak motor smrdel jak klasicka euro 4 takova nakysla vune ci smrad
a ted cim je zpusobeno to trepani? ze by spatna nafta? nebo ten vif? porad je tu otazka dela ten vif DPF dobre? me prijde ze moc ne.
Napsal: 16 srp 2012, 13:38
od imo17
No presne toto som aj ja skušal, resp. stale skúšam na BLS. Ale mne pride, že na zimný VIF to chodí horšie. Tiež sa motor ako keby trepal. S letným bez problémov. Ale aj tak tam to VIFko stále lejem. PS-tiež motor BLS
Napsal: 16 srp 2012, 14:25
od burek
No ja.prave pouzivam celorocne zimni a taky se me zda.jako.my se.motor trapil. Taky ti to jeme vibruje s vifem ?
Napsal: 16 srp 2012, 15:35
od slovacek.milos
ty vogo to jsou informace
zdejší čtení mi připadá jako když pročítáš snář

Napsal: 16 srp 2012, 15:43
od jericho-3
To jsou auta, když se člověk třese, jaké palivo tam nalil a jaký přídavek je nejlepší..Před půl hodinou jsem stál "ve frontě" a musel poslouchat mladé manžele jak vybírají šampon pro svého psa, aby nesmrděl, byl šetrný k jeho mladému organizmu a samozřejmě antiparazitní.....ale samozřejmě náš pejsek blechy nemá ! Kam ten svět spěje...

Napsal: 16 srp 2012, 20:09
od slovacek.milos
jericho-3 píše:To jsou auta, když se člověk třese, jaké palivo tam nalil a jaký přídavek je nejlepší..Před půl hodinou jsem stál "ve frontě" a musel poslouchat mladé manžele jak vybírají šampon pro svého psa, aby nesmrděl, byl šetrný k jeho mladému organizmu a samozřejmě antiparazitní.....ale samozřejmě náš pejsek blechy nemá ! Kam ten svět spěje...

si kráva má koupit sprej pod paže a mezi nohy aby se na ni dalo vlézt
a ne řešit psa který prostě smrdí a komu to vadí at psa nechová
my chováme auta a stříknem si vif a svět at si spěje kam chce

Napsal: 16 srp 2012, 20:33
od burek
Nejak to tu ted nechapu..sampony,psiska atd...

uz to tu je zvireci forum heh
Napsal: 16 srp 2012, 20:34
od jericho-3

byla to jen taková ůvaha, jaké starosti dnes máme..

Napsal: 16 srp 2012, 20:39
od burek
Vsak v poho ja to beru.... me ro jen zarazi ze kdyz vif uvadi jak ro motoru prospiva tak moje zkusenosti jsou atjove a nakove tak jsen se chtel podelit a tteba ziskad radu jak to je vsechno tady ty dpf na prd

Napsal: 17 srp 2012, 10:45
od RomanF
Připíšu teda svou zkušenost:
DPF jsem byl nucenej dát nový, je to 3 roky zpátky a od začátku jsem občas pocítil, že se vypaluje, někdy cukání a oblak bílýho kouře.
Po nahození chipu tady místním ChipGuru

už o něm nevím, prostě nic necuká, oblaka se nekonají, někdy bych skoro řekl, že mi ho u DP tehdá vykuchali
Abys měl představu o kilometrech, mám nový DPFko 150 tkm a z toho na DP chipu kolem 130 tkm. Aktuální zaplnění nevím, ještě mi kontrolka ani jednou neblikla, tak mě to nepřinutilo se podívat.
Leju do nádrže jen Vervu + zimni VIF.
Napsal: 17 srp 2012, 11:11
od burek
romaneF dekuji za info... na soft se chystam taky bude letos nebo az pristi rok to jeste uvidime... tak jsem zvedav.
Napsal: 18 dub 2014, 20:07
od Fabia353ZZ
Tak ako to teda je stym VIfom a autami s DPF?Dat či nedat alebo nejake ine adtivia ako Millers oils?!!
Napsal: 18 dub 2014, 23:32
od dolar100
Neviem ale kazda znacka/pumpa si prilieva vlastne aditiva do nafty v rafinerke... Takze aditiva v nafte su tak ci tak, podstatne je ake..?? Ci su ine/horsie nez Vif napr.
Napsal: 19 dub 2014, 04:26
od Fabia353ZZ
HM vsak toto doterz som vif lial dlhe roky ale tieto eko sracky clovek nikdy nevie.Preto sa pytam:)NO snad to neublizi
