Stránka 3 z 3

Napsal: 05 srp 2018, 10:27
od Grunt
Mám všechno nový lanovody desky kotouče jen ten třmen mám ho za 1400 + záloha 800 asi ho teda v pátek vemu

Napsal: 05 srp 2018, 12:14
od favo
Tovární repas jsem zkusil před koupí fungl nových a nakonec jsem ho vracel, protože co je mi platný když mi příjde fungl nový pajšl v rozežraným a zoxidovaným obalu, kde z dosedacích ploch skoro nic nezbylo. :?
Je mi jasný že jsem měl třeba jen smůlu na zaměstnance který si jen ušetřil práci, ale nový je 100% záruka, že se nic podobnýho nemůže stát.
Od chvíle co jsem dal nový třmeny a desky o zadních brzdách nevím.
Při opravách mi brzdy fungovaly maximálně 14 dní a situace byla stejná jako před opravou.
A propo lanovody mám stále původní.

Napsal: 05 srp 2018, 13:12
od Jirka.
Přesně tak, ty repasy taky nejsou žádnej zázrak. Chápu že to je stará vrána a lidi do toho už nechtěji investovat, na druhou stranu nový vydrží dalších 15 let, než to bastlit doma s tím že to vydrží 14 dní, pak se mi vysere druhá strana, pak zase za dalších 14 dní se vysere ten první, popřípadě vedení třmenu a tak neustále dokola, no nevim, z tohohle jsem už vyrostl.

Napsal: 05 srp 2018, 21:04
od cin
JJ, doma na koleně to repasovat nejde , navíc se prodává jen ten pístek + manžety a prachovky, tuším že u toho byly ještě nějaký okroužky . Ale ten mechanizmus se nový koupit nedá , i v ETCE je označen celý brzdič včetně mechnizmu . I já jsem byl trdohlavý a zkoušel ty repasy , ale nakonec to byly jen vyhozený peníze , stejně to nebrzdilo. Nakonec jsem koupil tovární repas od TRW a mám klid. (funglovky brzdiče RS jsou jaksi docela drahé
:x :( . Ten mechanizmus je totiž uložen v hliníku a až se hliník vymačká , tak se to začne celý křížit a skončí to že to nefunguje. Ono po 15 i více letech ty brzdiče mají prostě dost. Repas už je uložen v ocelové vložce .
Nechci ty repasy nějak vychvalovat , ale mě to brzdí a funguje tak jak má 8) takže i já souhlasím s ostatními , že je nejlepší staré a nefunkční brzdiče z auta vyndat a nasadit nejlíp funglovky nebo tovární repas , samozřejmně vyměnit obě strany (crazy)

Napsal: 05 srp 2018, 21:28
od Jarda S.
já měl u passatu mechanismus už ve vložce ale byl to nějaký bronz no co je to platný když orezla hřídelka (wallbash) po rozborce a přegumičkování to funguje/nefunguje ručku vytáhnu pokaždý jinak (LOL) a i po ovzdušnění se při delším brždění propadá pedál (wallbash)

Napsal: 15 kvě 2021, 12:49
od Pavol1981
Mam uz druhý zadný strmeň,(použitý) zhruba po roku nefunkcna ručka na pravom kolese, aj prevadzkova brzda má menšiu silu.
Keď kúpim opravnú sadu piestika aj s tým mechanizmom, ma to zmysel zrepasovať, či kúpiť nový strmeň? Napadá ma, či ma nedokonale odvzdusneni strmen, vplyv na mechanizmus samostavu. Pedal sa neprepadava.

Napsal: 15 kvě 2021, 15:59
od ondrix
Strata času s opravovanim strmeňov. A už vôbec nekupovať žiadne náhrady!!! Rovno kúpiť originál strmene a na 10rokov pokoj. Tiež som si týmto prešiel. Vymenil som dva typy strmeňov a ani jeden riadne nebrzdil. Teraz ručná na 3 zuby ako od výroby.

Napsal: 15 kvě 2021, 18:12
od jericho-3
Ano, ty peníze se vrátí nejen brzdovou pohodou, ale i ušetřenými nervy. Každý mechán si tím prošel, protože nechce jen vyměňovat, ale tady musí...

Napsal: 15 kvě 2021, 19:48
od hansdob
ondrix píše:Strata času s opravovanim strmeňov. A už vôbec nekupovať žiadne náhrady!!! Rovno kúpiť originál strmene a na 10rokov pokoj. Tiež som si týmto prešiel. Vymenil som dva typy strmeňov a ani jeden riadne nebrzdil. Teraz ručná na 3 zuby ako od výroby.


Kde koupit originál třmen tak aby nestal víc než to 10 let staré auto ???

Napsal: 15 kvě 2021, 19:50
od Jirka.
Kdyby někdo chtěl tak na FI, OI a OII mám originál nový třmeny skladem za rozumný peníze.

Napsal: 15 kvě 2021, 20:14
od slovacek.milos
hansdob píše:
ondrix píše:Strata času s opravovanim strmeňov. A už vôbec nekupovať žiadne náhrady!!! Rovno kúpiť originál strmene a na 10rokov pokoj. Tiež som si týmto prešiel. Vymenil som dva typy strmeňov a ani jeden riadne nebrzdil. Teraz ručná na 3 zuby ako od výroby.


Kde koupit originál třmen tak aby nestal víc než to 10 let staré auto ???
praxe je taková že nejlepší je ten nejdražší orginál, všechno orginál z autorizáku, to vydrží. to je správné

ale jen do to doby pokud se to netýká mé peněženky pak měním názor

zrovna tu mám VW vše orginál to nejlepší až uviděl rozpočet z autorizáku :x mám to tu :roll: ;) nějak to sprav at to moc nestojí ;)

Napsal: 16 kvě 2021, 08:09
od MarfyE34
Jirka. píše:Kdyby někdo chtěl tak na FI, OI a OII mám originál nový třmeny skladem za rozumný peníze.
Jirku mohu jen doporučit , od doby co mám od něj nové zadní origo třmeny , tak o zadku nevím. Ručka mě teď zastaví i z docela velké rychlosti a auto udrží v jakémkoli svahu. ;)

Napsal: 16 kvě 2021, 09:41
od hansdob
Na VW si poradit umím (Jirku jsem nezkoušel třeba příště jestli bude levnější než u nás ) ale spíše mi jde o jiný. Hlavně opel třeba. Teď už jsem řešil 4 reklamace na nefunkční brzdič chjooo. Všechny uznány. Ale prace čas lidi.

Napsal: 16 kvě 2021, 09:51
od slovacek.milos
hansdob píše: Ale prace čas lidi.

se dej do kel a zašktrni zaplatit práci, ono je pak přejde řešit reklamace ;)