O1 TDi 74kw 4x4 vs. 74kw

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Jo jasný... ale proti tomu já jsem neprostestoval, jestli jsis ráčil všimnout, neboť to samozřejmě chápu.... (i když kde je to video Nogis kontra silnějši 4 kolky - když už jsi zmínil sprinty? :D )

Ale Losky chtěl poradit auto na normální ježdění, s přihlédnutím na slušnou spotřebu, co nejnižší šanci na vážnější poruchu a možnost nějaké rozumné výkonové úpravy za rozumný peníz...a všechny tyto požadavky se myslím dost rozhcházejí s tím, co by rád člověk jehož životní náplní je fenomén zvaný "SPRINT" (LOL) a navíc jasně psal že 4 kolku nevyužije a tudíž nepotřebuje...
Uživatelský avatar
Losky
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 04 bře 2008, 00:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Losky »

Tak určitě by se mi líbilo něco, co by pěkně jelo jako ty vaše auta, ale potrebuju, aby na to bylo spolehnutí. Tak mi nejrozumnější přijde ta ASZ, kde bych se čipem mohl dostat na 160 koní. Pokud by pak kleklo turbo, tak bych tam dal nějaké větší a myslím, že by výkon šel ještě dál, ne?
Hoblik
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 18 zář 2006, 19:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hoblik »

Vici : Tak nekde muzes cekat klidne pul hodiny a nemusis vyjet :-)6 let jsem denne brousil prazske silnice a ty me naucili ze kdo je pomaly a ceka tak nejede a nedojede nikde :)

esp nevypinam vubec na zadnem aute pokud se nejedna o sprinty a blbnuti na parkovisti na snehu :)

Pral bych ti videt co ta pseudo 4x4 v golfu zvladne....v opravdu hlubokem snehu neni problem ze bu zustala na brise...problem je ze diky rozrazeni snehu cumakem strika snih tak silene na predni okno ze nestihas stirat....jinak bydlim v 720m.n.m - mereno Nexusem :)

Ale souhlasim kdo chce tak dojede i 4x2 tam kam chce. Kazdopadne ve stizenych podminkach je 4X4 osvobozujici pro mysl, neresis ze si zastavil v kopci, neresis ze silnicari ti zasypali auto snehem, neresis vyjeti na krajnici kdyz se musis vyhybat, neresis retezy apod.
CDVA combi :-)
Fantomeš
Přispěvovatel
Příspěvky: 340
Registrován: 24 čer 2010, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Fantomeš »

Hoblik píše:Vici : Tak nekde muzes cekat klidne pul hodiny a nemusis vyjet :-)6 let jsem denne brousil prazske silnice a ty me naucili ze kdo je pomaly a ceka tak nejede a nedojede nikde :)

esp nevypinam vubec na zadnem aute pokud se nejedna o sprinty a blbnuti na parkovisti na snehu :)

Pral bych ti videt co ta pseudo 4x4 v golfu zvladne....v opravdu hlubokem snehu neni problem ze bu zustala na brise...problem je ze diky rozrazeni snehu cumakem strika snih tak silene na predni okno ze nestihas stirat....jinak bydlim v 720m.n.m - mereno Nexusem :)

Ale souhlasim kdo chce tak dojede i 4x2 tam kam chce. Kazdopadne ve stizenych podminkach je 4X4 osvobozujici pro mysl, neresis ze si zastavil v kopci, neresis ze silnicari ti zasypali auto snehem, neresis vyjeti na krajnici kdyz se musis vyhybat, neresis retezy apod.

Ámen! Prostě a jednoduše, ten kdo zkusil 4x4 u nikdy nechce jinak..... Já jsem měl 4x4 1,8 T a jednoduše jsem nechápal..... S tátou jsme s tím i tahali stromy... (LOL) A to podotýkám, že jsem to v říjnu obula na zimáky, který byly už v říjnu na pokutu (LOL) a nezapadl jsem...
4x2 už nechci...!
Na to je jednoduchá rada, prostě si kup 4x4 přečkej stim zimu a už to neprodáš... (rofl) (hm)
škoda octavia ASZ + chip - Prodáno

VW Passat BMR => BMN + DPF OFF + chip = Asi 200 Poníků.. :-) - Chvála bohu prodáno... Nejhorší auto co jsem kdy měl...

Chevrolet Silverado 2500HD 6.0 V8 421PS :-)

OII BKC DSG
Uživatelský avatar
Losky
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 04 bře 2008, 00:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Losky »

Fantomeš: Určitě na tom něco je, ale jak koukám co máš v podpisu, tak to asi 4x4 není:)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Každopádně když už 4x4 tak s ARL (Golf, Leon, Bora) , ať se aspoň i hezky svezeš, což u O1 74kW nehrozí... to podle mě vyplynulo z diskuze :)
Uživatelský avatar
Losky
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 04 bře 2008, 00:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Losky »

Přesně tak, s těma 74kw a tou krátkou převodovkou to už řešit nebudu. Díval jsem se, jak vypadá ta zadní náprava a když to vidím, radši zůstanu u předohrabu:)))
Fantomeš
Přispěvovatel
Příspěvky: 340
Registrován: 24 čer 2010, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Fantomeš »

Losky píše:Fantomeš: Určitě na tom něco je, ale jak koukám co máš v podpisu, tak to asi 4x4 není:)
Já jsem měl 4x4 1,8 T je to v mim příspěvku ;)

A ta víceprvková náprava je úplně o něčem jiným...! Ale je to každýho věc a já osobně se jdu podívat zase po 4x4 8)

A navíc v TOURU v 74řce budeš mít 5Q a te +- stejně dlouhej jako 6Q u 4x4 ;)
Naposledy upravil(a) Fantomeš dne 10 čer 2011, 12:14, celkem upraveno 1 x.
škoda octavia ASZ + chip - Prodáno

VW Passat BMR => BMN + DPF OFF + chip = Asi 200 Poníků.. :-) - Chvála bohu prodáno... Nejhorší auto co jsem kdy měl...

Chevrolet Silverado 2500HD 6.0 V8 421PS :-)

OII BKC DSG
Uživatelský avatar
Losky
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 04 bře 2008, 00:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Losky »

Fantomeš píše:
Losky píše:Fantomeš: Určitě na tom něco je, ale jak koukám co máš v podpisu, tak to asi 4x4 není:)
Já jsem měl 4x4 1,8 T je to v mim příspěvku ;)

A ta víceprvková náprava je úplně o něčem jiným...! Ale je to každýho věc a já osobně se jdu podívat zase po 4x4 8)
Tak určitě je to lepší svezení, ale když jsem viděl tu kupu dílů navíc a jejich ceny, tak mě to trošku přešlo:)
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Losky píše:Díval jsem se, jak vypadá ta zadní náprava a když to vidím, radši zůstanu u předohrabu:)))
Tak uz mi je jasne preco stale inklinujes k O1 ;)
Ja by som tam nejake ulozenia a tycky navyse bral... mile rad si to budem servisovat a menit (rofl)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
Losky
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 04 bře 2008, 00:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Losky »

subz3ro_tdi píše:
Losky píše:Díval jsem se, jak vypadá ta zadní náprava a když to vidím, radši zůstanu u předohrabu:)))
Tak uz mi je jasne preco stale inklinujes k O1 ;)
Ja by som tam nejake ulozenia a tycky navyse bral... mile rad si to budem servisovat a menit (rofl)
Teď tě trošičku nechápu?:)
Fantomeš
Přispěvovatel
Příspěvky: 340
Registrován: 24 čer 2010, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Fantomeš »

Losky píše:
subz3ro_tdi píše:
Losky píše:Díval jsem se, jak vypadá ta zadní náprava a když to vidím, radši zůstanu u předohrabu:)))
Tak uz mi je jasne preco stale inklinujes k O1 ;)
Ja by som tam nejake ulozenia a tycky navyse bral... mile rad si to budem servisovat a menit (rofl)
Teď tě trošičku nechápu?:)
Jednou za 60000kiláků vyměnit olej a filtr to je toho.... (LOL)
škoda octavia ASZ + chip - Prodáno

VW Passat BMR => BMN + DPF OFF + chip = Asi 200 Poníků.. :-) - Chvála bohu prodáno... Nejhorší auto co jsem kdy měl...

Chevrolet Silverado 2500HD 6.0 V8 421PS :-)

OII BKC DSG
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Losky píše:Teď tě trošičku nechápu?:)
nemyslel som to v zlom...
len som to proste pochopil tak, ze preferujes jednoduchost nad funkcnostou (ktora byva zlozitejsia a narocnejsia na udrzbu) ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Tak já ho na jednu stranu chápu :) Prachy jsou prachy :) Když jsem kupoval Octávku, tak jsem taky zvažoval jestli nevzít Pašíka nebo A4. Když jsem se pak podíval na kompletní opravnou sadu přední nápravy, tak jsem si to hodně rychle rozmyslel :)
Člověk nemůžeš mít vše, co vidí ;)
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
derobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 21 říj 2009, 11:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od derobo »

Ja osobne mám 4x4, 74Kw Octavia a môžem povedať že sa mi na nej jazdí super, aj keď je pravda, že po načipovaní a zmene turba by to chcelo tú dlhšiu prevodovku bez úprav to bolo lenivé auto. Tá spotreba je naozaj okolo 7, litrov. Dá sa ísť aj za menej ale to je už len s ľahkou nohou. Takže ja by som bral určite 4x4 hlavne kôli zime. V zime je to naozaj super a úplne to stačí, ale ak by som si mohol vybrať tak by som bral určite 100 kw 4x4. Väčší výkon sa vždy zíde. A ak mám povedať o 81 kw rotačke, tak tú máme na firme a to je po načipovaní super zvezenie za super sportrebu dlhodobo do 5L. Takže podľa mňa si treba vybrať podľa toho čo človek potrebuje a čo mu vyhovuje.
Octavia 4x4, turbo KKK, 96Kw rok výroby 2001,
strieborná.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“