Jak prekonat 200hp motor ATD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 537
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary
O ten výkon nejde, ale posun z 500 na 550Nm byl konec pro ojnice. Ohly se. Motor makal dál, ale studený to hulilo. Výměna za kované kousky to vyřešila a teď snáší i 360PSmoucha píše:Já mám ATD s podobným výkonem a zatím jezdím, nešetřím to, jezdím sprinty... Jinak např. AJM, které by mělo mít přinejlepším stejně vnitřnosti u jednoho uživatele z konkurenčíního fóra vydrželo krátkodobě 280ps

:-@
GV má velký IC....Forest píše:... kdyz uz bychom to pripustili, tak komu jde o takovou kratkodobost?moucha píše:Jinak např. AJM, které by mělo mít přinejlepším stejně vnitřnosti u jednoho uživatele z konkurenčíního fóra vydrželo krátkodobě 280ps
... neverim a neuverim, ze na originalnim IC.lubomt píše:Inak vsetko origo.

mam graf, never mi kludne....Forest píše:... kdyz uz bychom to pripustili, tak komu jde o takovou kratkodobost?moucha píše:Jinak např. AJM, které by mělo mít přinejlepším stejně vnitřnosti u jednoho uživatele z konkurenčíního fóra vydrželo krátkodobě 280ps
... neverim a neuverim, ze na originalnim IC.lubomt píše:Inak vsetko origo.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Čemu forest nevěří , ps. na golfu nebo pasatulubomt píše:mam graf, never mi kludne....Forest píše:... kdyz uz bychom to pripustili, tak komu jde o takovou kratkodobost?moucha píše:Jinak např. AJM, které by mělo mít přinejlepším stejně vnitřnosti u jednoho uživatele z konkurenčíního fóra vydrželo krátkodobě 280ps
... neverim a neuverim, ze na originalnim IC.lubomt píše:Inak vsetko origo.

G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
keby sa na tych AL pohralo este aj s inou vecou ako dlzkou vstreku tak pri zachovani alebo znizeni dymivosti tam vies dostat este aj viac efektivne spalenej nafty
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
- Champion
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 293
- Registrován: 08 zář 2009, 20:38
- Bydliště: Slovakia-NR
- Kontaktovat uživatele:
arl mapa sa skusala hned ako prva, cele to bolo take prefukane a chybal mi ten spodok co som bol nauceny na atd.
Golf IV 1.9TDI ATD PD, EGR-KAT=OFF, spojka VR6+ kovokeramika, prevodka dlha EWT, vstreky AL, turbo hybrid, sanie ARL, custom FMIC 60mm, custom NEREZ vyfuk 63mm, brzdy RS 312/256 , Lowtec stelovak -6cm , 18" REPLICA RS4 carbon, look R32, soft by DTech
Neveri Golfu, ale oba maju origo intercooler.... dalo by sa aj trochu viac, ale tych par koni nestoji za to menit chladic. Na passate tam bolo pri intercooleri nejakych 90st, ak sa nemylim, takze uz teplota nasavaneho vzduchu bola aj vysoka.toby66kw píše:Čemu forest nevěří , ps. na golfu nebo pasatulubomt píše:mam graf, never mi kludne....Forest píše: ... kdyz uz bychom to pripustili, tak komu jde o takovou kratkodobost?
... neverim a neuverim, ze na originalnim IC.
Naposledy upravil(a) lubomt dne 11 črc 2011, 14:38, celkem upraveno 1 x.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR