Zly start auta na studeny motor 1.8T

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Odpovědi: 0
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

ultrazvukem. to ti je celkem dobra vec.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33732
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

dav55 píše:ultrazvukem. to ti je celkem dobra vec.
ale jak to technicky uděláš, že se dají čistit i lišty to jsem nevěděl, nedávno jsem zjistil ucpaný vstřik nahoře jak teče benáldo vstřiku rezavý sajrat nakopec

lištu jsem jen proplách, dal do ní broky prohrkal a vyměnil pal filtr, vstřik druhý

;)
Marshall_G_IV
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Odpovědi: 0
Registrován: 26 říj 2009, 11:31
Bydliště: Levice

Příspěvek od Marshall_G_IV »

Dnes som zmeral tlak paliva ake dava cerpadlo, a pri zopnuti klucika je to cca 2bar. pri startovani je to cca 2,5bar. a pri nastartovanom a pridanom plyne je cca 3bar.
Je to postacujuce alebo je zavada startovania konecne odhalena a je vadne cerpadlo?

P.S.: pred tyzdnom som aj cistil vstreky ultrazvukom + celu listu...ale nic nepomohlo :(
VW Passat 3BG, 2001, HighLine, 1.8T 110kW, AWT
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33732
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

máš tam mít 3,5 a když odpojíš podtlakovou hadičku musí být nárust na 4

dej tlakoměr i přímo na čerpadlo co ještě natlačí pak napiš ;)
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Odpovědi: 0
Registrován: 03 zář 2007, 19:07

Příspěvek od eazy20 »

ja viem tak,ze na volnobeh je tlak 2,5baru a ked sa pridava plyn tak to rastie max na 3bary..ak je tam 3barovy regulator,ktory je rovnaky pre vsetky 1,8T
Marshall_G_IV
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Odpovědi: 0
Registrován: 26 říj 2009, 11:31
Bydliště: Levice

Příspěvek od Marshall_G_IV »

ale pri zapnuti klucika by tam tlak mal byt tiez aspon 2,5 - 3 bar. nie?
VW Passat 3BG, 2001, HighLine, 1.8T 110kW, AWT
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Odpovědi: 0
Registrován: 03 zář 2007, 19:07

Příspěvek od eazy20 »

Marshall_G_IV píše:ale pri zapnuti klucika by tam tlak mal byt tiez aspon 2,5 - 3 bar. nie?
treba pochopit trochu princip ako to funguje..inac by si toto nenapisal,ma tam byt max 2,5baru pri zapnuti zapalovania
Marshall_G_IV
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Odpovědi: 0
Registrován: 26 říj 2009, 11:31
Bydliště: Levice

Příspěvek od Marshall_G_IV »

eazy20 píše:
Marshall_G_IV píše:ale pri zapnuti klucika by tam tlak mal byt tiez aspon 2,5 - 3 bar. nie?
treba pochopit trochu princip ako to funguje..inac by si toto nenapisal,ma tam byt max 2,5baru pri zapnuti zapalovania
Dobre, takze tym chces povedat ze to cerpadlo co mam je OK?
VW Passat 3BG, 2001, HighLine, 1.8T 110kW, AWT
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Odpovědi: 0
Registrován: 03 zář 2007, 19:07

Příspěvek od eazy20 »

ano,cerpadlo podla toho co pises je ok..
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Odpovědi: 0
Registrován: 03 zář 2007, 19:07

Příspěvek od eazy20 »

pozri poriadne rozvody,pozri aj vacky ci su na znackach..potom premerat cidlo natocenia vacky a cidlo natocenia kluky,snimac teploty vody,skusit startovat s odpojenou vahou vzduchu..
Marshall_G_IV
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Odpovědi: 0
Registrován: 26 říj 2009, 11:31
Bydliště: Levice

Příspěvek od Marshall_G_IV »

dobre, takze si to zrekapitulujme,
nove cidlo teploty chladiacej kvapaliny, novy palivovy filter, precistene vstrekovace + lista ultrazvukom, cerpadlo OK, sviecky nove, za palivovy filter som namontoval jednosmerny ventil (v pripade ak by padal tlak) ale pada aj tak, lebo som nechal budik v systeme a z 2.5bar. padlo na 2 za cca hodinu....takze co este moze byt problem ze to chyta az na 4-5x? Ked uz nastartuje a ide ked aj 5s. tak uz potom startuje na brnk...
Skusil som aj startovat hned na LPG a s plynom to nastartovalo OK. Takze problem bude len na benzinovej ceste asi...
VW Passat 3BG, 2001, HighLine, 1.8T 110kW, AWT
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Odpovědi: 0
Registrován: 03 zář 2007, 19:07

Příspěvek od eazy20 »

hm tak to mas velmi cudne..skus startovat s odpojenou vahou vzduchu ci nahodou..
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

pokud ti padá stále tlak na liště tak bud nedrží regulátor nebo netěsní nejakej vstřikovací ventil ten ti zahltí sání benzinem kterej se zplynuje a jednotka ti při startu obohatí už takhle bohatou směs svíce se ulejou a motor nenaskočí.
Marshall_G_IV
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Odpovědi: 0
Registrován: 26 říj 2009, 11:31
Bydliště: Levice

Příspěvek od Marshall_G_IV »

moze byt ze este je vadny ten regulator...ale ako to zistit?
a keby prepustal niektory vstrek tak by aspon odpalilo. Ale ono ked prvy krat idem napr. rano startovat tak mozem tocit aj minutu a proste ani raz neodpali, iba toci ako by som tam nemal sviecky :? potom ked krutim klucikom 2hy krat tak uz odpaluje ale nenastartuje, a potom 3-4-5x a auto nastartuje,....potom uz ide OK, aj ma vykon aj vsetko...(aj startuje OK) ale ked zasa stoji urcity cas, napr. ked idem s prace po 8h. tak uz nenaskoci...
VW Passat 3BG, 2001, HighLine, 1.8T 110kW, AWT
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Regulátor ověříš odpojením zpátečky a sleduj zda něco po chcípnutí pouští.menší pokles o 0.3 bar po chcípnutí je normální je to unik než dosedne kulička regulátoru a zároven zpětného ventilu v čerpadle pak by po dobu deseti minut neměl tlak klesnout o 0.5bar.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“