Zly start auta na studeny motor 1.8T
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33732
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 106
- Registrován: 26 říj 2009, 11:31
- Bydliště: Levice
Odpovědi: 0
Dnes som zmeral tlak paliva ake dava cerpadlo, a pri zopnuti klucika je to cca 2bar. pri startovani je to cca 2,5bar. a pri nastartovanom a pridanom plyne je cca 3bar.
Je to postacujuce alebo je zavada startovania konecne odhalena a je vadne cerpadlo?
P.S.: pred tyzdnom som aj cistil vstreky ultrazvukom + celu listu...ale nic nepomohlo
Je to postacujuce alebo je zavada startovania konecne odhalena a je vadne cerpadlo?
P.S.: pred tyzdnom som aj cistil vstreky ultrazvukom + celu listu...ale nic nepomohlo

VW Passat 3BG, 2001, HighLine, 1.8T 110kW, AWT
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33732
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 106
- Registrován: 26 říj 2009, 11:31
- Bydliště: Levice
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 106
- Registrován: 26 říj 2009, 11:31
- Bydliště: Levice
Odpovědi: 0
Dobre, takze tym chces povedat ze to cerpadlo co mam je OK?eazy20 píše:treba pochopit trochu princip ako to funguje..inac by si toto nenapisal,ma tam byt max 2,5baru pri zapnuti zapalovaniaMarshall_G_IV píše:ale pri zapnuti klucika by tam tlak mal byt tiez aspon 2,5 - 3 bar. nie?
VW Passat 3BG, 2001, HighLine, 1.8T 110kW, AWT
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 106
- Registrován: 26 říj 2009, 11:31
- Bydliště: Levice
Odpovědi: 0
dobre, takze si to zrekapitulujme,
nove cidlo teploty chladiacej kvapaliny, novy palivovy filter, precistene vstrekovace + lista ultrazvukom, cerpadlo OK, sviecky nove, za palivovy filter som namontoval jednosmerny ventil (v pripade ak by padal tlak) ale pada aj tak, lebo som nechal budik v systeme a z 2.5bar. padlo na 2 za cca hodinu....takze co este moze byt problem ze to chyta az na 4-5x? Ked uz nastartuje a ide ked aj 5s. tak uz potom startuje na brnk...
Skusil som aj startovat hned na LPG a s plynom to nastartovalo OK. Takze problem bude len na benzinovej ceste asi...
nove cidlo teploty chladiacej kvapaliny, novy palivovy filter, precistene vstrekovace + lista ultrazvukom, cerpadlo OK, sviecky nove, za palivovy filter som namontoval jednosmerny ventil (v pripade ak by padal tlak) ale pada aj tak, lebo som nechal budik v systeme a z 2.5bar. padlo na 2 za cca hodinu....takze co este moze byt problem ze to chyta az na 4-5x? Ked uz nastartuje a ide ked aj 5s. tak uz potom startuje na brnk...
Skusil som aj startovat hned na LPG a s plynom to nastartovalo OK. Takze problem bude len na benzinovej ceste asi...
VW Passat 3BG, 2001, HighLine, 1.8T 110kW, AWT
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 106
- Registrován: 26 říj 2009, 11:31
- Bydliště: Levice
Odpovědi: 0
moze byt ze este je vadny ten regulator...ale ako to zistit?
a keby prepustal niektory vstrek tak by aspon odpalilo. Ale ono ked prvy krat idem napr. rano startovat tak mozem tocit aj minutu a proste ani raz neodpali, iba toci ako by som tam nemal sviecky
potom ked krutim klucikom 2hy krat tak uz odpaluje ale nenastartuje, a potom 3-4-5x a auto nastartuje,....potom uz ide OK, aj ma vykon aj vsetko...(aj startuje OK) ale ked zasa stoji urcity cas, napr. ked idem s prace po 8h. tak uz nenaskoci...
a keby prepustal niektory vstrek tak by aspon odpalilo. Ale ono ked prvy krat idem napr. rano startovat tak mozem tocit aj minutu a proste ani raz neodpali, iba toci ako by som tam nemal sviecky

VW Passat 3BG, 2001, HighLine, 1.8T 110kW, AWT