Zkušenost s bubny

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

problem je v tom, ze kdyz si bezny zakaznik otevre hubu nebo rekne jmeno novak z dolni lomne nebo cokoliv tak dostane slevu. jinac se do dvojky za kus vleze. ony potom ty levne kotouce taky nejsou zadna vyhra.
besoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 652
Registrován: 30 kvě 2010, 09:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od besoun »

dav55 píše:problem je v tom, ze kdyz si bezny zakaznik otevre hubu nebo rekne jmeno novak z dolni lomne nebo cokoliv tak dostane slevu. jinac se do dvojky za kus vleze. ony potom ty levne kotouce taky nejsou zadna vyhra.
Běžný zákazník si otevře hubu a hned zas zavře protože nedostane nic.Máš to na firmu??? nemáš??? tak dones živnosták a slevu dostaneš a tak to je. Mě už prošlo hodně kotoučů a bubnů přes ruky a kolikrát jsem se divil i když to bylo od celkem dobré značky tak to stálo za prd
VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

no, tak ja mam jinou zkusenost, parkrat uz i dokonce prisel zakaznik, ktery mi prisel rict za kolik koupil ten samy dil v urcitem obchode. me taky nebavi sedet u katalogu a hledat kolik to kde vyjde, origo, elit,kelly, allstar a par znamych. stava se, ze je tam polovicni rozdil, mnohdy mam dily z origialu levnejsi. je to boj.
besoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 652
Registrován: 30 kvě 2010, 09:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od besoun »

Každý ma jiný rabat,příklad - se kukneš na dvouhmotu do kelly tak ji mají za 15 litrů a v eshopu z rožnova ji má za 7litrů.Na octavii tdi, tak se pak není čemu divit. Ale ja mluvil o bubnech na octu a ty opravdu ve škodovce stojí 2300kč.
VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
janeksdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Registrován: 02 lis 2010, 23:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od janeksdi »

Kup si slušnou značku anebo originál a čínu či blbé kecy o účínosti neřeš.
Bobanius
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 02 dub 2009, 11:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde na Valašsku

Příspěvek od Bobanius »

Měl jsem bubny ale ty byly už po smrti , tak jsem dal kotouče a brzdí to slušně. Jen to chce občas prošlápnout ať to nerezne tak jak psal Vici. pak to rezne. Je to poznat když kolikrát vidím ty zežrané kotouče v zadu na autech .
OI 1.9 Tdi 66Kw ALH, Sprint 764, Jednohmota od Ladase, stříbrné combi, 4 x Brembo max , desky textar, puky TT , Trippling , Egr-Off.
HarlyFXRS
Přispěvovatel
Příspěvky: 386
Registrován: 05 pro 2009, 08:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od HarlyFXRS »

Myslím že tady jsou ceny celkem vpohodě (e-shop,-cena pro každého),já teď objednával bubny Zimmermann za 1762,-/pár.

http://www.skoda-dily.cz/eshop/1j060961 ... buben.html
Uživatelský avatar
jirkastrachota
Přispěvovatel
Příspěvky: 657
Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov

Příspěvek od jirkastrachota »

bubny mám origo, najeto min 320tis, jednou měněny pakny. žádné vibrace. bezproblémové. na svižnější jízdu bohatě stačí, pro závodníky radši kotouče, mají lepší chlazení a účinnost,ale menší žívotnost desek oproti paknám, menší spolehlivost (ručka,přirezlé desky), větší náchylnost ke korozi. ale pokud jsou kotouče o.k. vypadají oproti bubnům lépe. :-D . takže záleží na prioritách. pokud nezávodíš,kup jen bubny a neřeš přestavbu za X tisíc (5 či víc??)...
octavia combi,1.9 tdi,66kw r.v.99,chip na +-82kw,EGR venku, chlazení ic v podběhu,brzdy 288, puky TT, VW Transporter T4 long, 2,4D, SYNCRO
mercedes
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 05 úno 2012, 12:49
Odpovědi: 0
Bydliště: JÍŽNÍ ČECHY

Příspěvek od mercedes »

Ja mam origo bubny a pakny přeobloženy na zavodni směs předek orig kotouče 280 s ferodama ds 2500 a brzdi to super doporučuji tuto kombinaci.
HarlyFXRS
Přispěvovatel
Příspěvky: 386
Registrován: 05 pro 2009, 08:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od HarlyFXRS »

Píšete tady že origo bubny a je klid...Já už mám před časem měněné -tuším Zimmermann a solidně "kopou", jak jsou šišaté.
Proto chci koupit nové, ale origo za cca 1800,-Kč /kus, se mi dát nechce.

Můžete poradit, zda dát např. Brembo, Bosch, či ATE ?
Má je někdo již vyměněné a drží ?
Jinak mám O1, 66kW, AGR.


Děkuji
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“