Stránka 3 z 4

Napsal: 25 zář 2011, 18:51
od TDI tech
A zakladne nastavenie radenia si spravil???

Napsal: 25 zář 2011, 18:55
od slovacek.milos
Leon/kissiakos píše:tak ci tak..vymenou nic nepokazim nie?? ked to navyse budu robit v autorizaku..bude na to zaruka... (noteeth)
myslím že jsi mě jako jednu z možností nepochopil a nepochopí to ani autorizák,

mám články o motorovém oleji která může nenávratně poškodit převodovku, zalepí synchro kroužky


já přišel na to že když dáš do převodovky hydraulický olej tak se převodovka očistí a pokud tam dáš olej co tam patří maká spolehlivě dál,

napiš jak jsi mě pochopil miloš

Napsal: 25 zář 2011, 19:12
od Leon/kissiakos
aha...no takze najskor si mam doma naliat hydraulicky olej ..nieco pobehat a potom si nechat v autorizaku vymenit a naplnit podla vinka ..taky aky tam ma byt...a vsetko by malo behat ako ma..

Napsal: 25 zář 2011, 19:14
od Leon/kissiakos
TDI tech píše:A zakladne nastavenie radenia si spravil???
ake zakladne..radenie sme nastavolali rozne ..asi 10x sme stelovali a nepomohlo stale to nebolo ono...nejlepsie nastavenie sme nechali..kym je motor studeny ide vsetko pekne..ale po prejdeni 30km alebo viac zacina 3 a 5 tazko zachazat..musim to tam dotlaci ..nevpadne to tam samo ako ostatne rychlosti..

Napsal: 25 zář 2011, 19:17
od eazy20
pouzili ste trn na vystredenie lamely?ked si nerobil nic s olejom tak to nema zmysel menit,nepomoze to..prevodovku von a pozriet to

Napsal: 25 zář 2011, 19:18
od slovacek.milos
musíš mít vis a tam si přečti jak se dělá základní nastavení ;)

Napsal: 25 zář 2011, 19:20
od slovacek.milos
eazy20 píše:pouzili ste trn na vystredenie lamely?ked si nerobil nic s olejom tak to nema zmysel menit,nepomoze to..prevodovku von a pozriet to
a když nepoužiješ trn tak co, převodovku tam prostě nenarveš oleštíš tak ten tisícíhran ;)

Napsal: 25 zář 2011, 19:21
od Leon/kissiakos
vis ..a to je co?? kde to najdem...

Napsal: 25 zář 2011, 19:26
od slovacek.milos
Leon/kissiakos píše:vis ..a to je co?? kde to najdem...
tak to nevím já to mám legál koupený aby mi benga nezaklepali na dveře ;)

Napsal: 25 zář 2011, 19:28
od Leon/kissiakos
tak to si mi nepomohol..a k tebe sa mi neoplati zajst.... no uvidime ..

Napsal: 25 zář 2011, 19:43
od slovacek.milos
Leon/kissiakos píše:tak to si mi nepomohol..a k tebe sa mi neoplati zajst.... no uvidime ..
za měsíc ideme na oravu hotel park ;)

Napsal: 25 zář 2011, 19:55
od tomitdi
nerobi sa zakladne nastavenie len u automatickej prevodovky :?

Napsal: 25 zář 2011, 20:02
od slovacek.milos
tomitdi píše:nerobi sa zakladne nastavenie len u automatickej prevodovky :?
když to napsal tdi tech asi myslel táhla ;)

Napsal: 25 zář 2011, 20:05
od Leon/kissiakos
slovacek.milos píše:
Leon/kissiakos píše:tak to si mi nepomohol..a k tebe sa mi neoplati zajst.... no uvidime ..
za měsíc ideme na oravu hotel park ;)
tak napis..mozna zajdem..haa

Napsal: 25 zář 2011, 20:28
od TDI tech
Leon/kissiakos píše:
TDI tech píše:A zakladne nastavenie radenia si spravil???
ake zakladne..radenie sme nastavolali rozne ..asi 10x sme stelovali a nepomohlo stale to nebolo ono...nejlepsie nastavenie sme nechali..kym je motor studeny ide vsetko pekne..ale po prejdeni 30km alebo viac zacina 3 a 5 tazko zachazat..musim to tam dotlaci ..nevpadne to tam samo ako ostatne rychlosti..
Oka lanovodov na salterpakach odisti tak ze objimky potiahni k sebe tak aby si zmackol pruzinu az na doraz a pretoc ich do prava aby sa zaistili. Tym sa uvolnia a lanka bowdenou ostanu chodit na prazdno. Pod salterpakami na prevodovke mas taky aretacny kolicek v tvare klicky (take malicke eLko, resp fajku). Zatlacaj osku salterpaky opatrne dole az kym tam nezastrcis ten L aretacny kolik. Ked ten kolik tam zatlacis tak ho pretoc cca o 90 stupnou. Tym zaaretujes salterpaku do kalibrovacej polohy. V kabine daj dole z rychlostnej paky tu kozenku. Dole je zacvaknuta tym ramcekom. Plochym srubovakom ho vypac a zdvihni hore kozenku nad hlavicu radiacej paky. Vyber ten molitan tak aby si videl na kulisu. Na pake je take malicke usko z 4.5mm dierkou a v domceku kulisi (v tom hliniku) je dierka. Pritiahni paku k sebe tak aby si mohol prestrcit 4.5mm vrtak cez to usko do dierky. Tym zaaretujes kulisu do kalibracnej polohy. Teraz zaisti naspat objimky na lanovodoch. Vytiahni koliky a zakladne nastavenie je hotove. Vyskusaj ako idu radit rychlosti.