Stránka 3 z 4
Napsal: 06 říj 2011, 17:20
od BH motor
tie mahy meraju rovnako, len skala merania strat je ina... ja som nameral vykon pri 3400 otackach a tam boli straty nizsie ako pri merani v prahe kde boli straty namerane pri 4700otackach... cca to sedi plus minus 5 az 10 percent. prelozte si dobehovku cez seba.. A zadok mne spomaluje skor, preto lebo je tam zaveseny este jeden retarder. ja mam tri. dva v zadu a jeden v predu........ Preto sa to asi tomuto haldexu nevidelo aj ked sa mi to este nestalo . Skor sa to prejavi pri akceleracii
Napsal: 06 říj 2011, 17:24
od TDIfun
Super, dik za vysvetleni..
Napsal: 06 říj 2011, 20:12
od Badumi1
Len na porovnanie 1900kg A4 s vodicom a A4 o x 100kg lahsia....
http://www.youtube.com/watch?v=uG4gQPLh--o
Napsal: 06 říj 2011, 20:30
od kosta103
TDIfun píše:BH motor píše:dobehovka je mierne zvlnena , lebo sa spinal diferak , aj ked neviem preco... Asi zadok spomaloval viac ako predok pri nizsich rychlostiach
mereno jako 4X4 hmm pak nechapu jak je mozne ze na jedne brzde MAHA v Praze maji ztraty 90koni na predokole a u tebe na 4X4 to je jinak.. pritom max dosazena rychlost u obou cca stejna 170km/h asi neni maha jako maha nebo uz nevim co si o tom myslet..

Co sem tahaš muj graf..dovolil ti to někdo ???
dal bych ho sem sam aby si do něj moch rejpat

Napsal: 06 říj 2011, 22:33
od BH motor
treba si pytat dovolenie na okomentovanie ? a to od kedy.... hmm ?
Napsal: 06 říj 2011, 22:57
od Indi
Nádherné porovnání, jen je to A4 3.0TDI quatro a 80 1,9TDI předokola

Napsal: 07 říj 2011, 09:02
od BH motor
myslim ze sa hadate o kokotinach uplnych... po spravnosti ste nemali ani spolu sprintovat, lebo je to ina kubatura a v tej audi 80 je iny motor ako bola vyrobena , cize v street by asi nebola... len uvaha....
Napsal: 07 říj 2011, 10:57
od Badumi1
Chcel som len poukazat ako sa sprintuje s 250k audi s hmotnostou okolo 1500kg a 1900kg A4. Podla porovnani by to malo byt rovnake ak by tam bolo tolko deklarovanych koni. Ak by som isiel vedla Seatu, ani by som si nepipol.
Napsal: 07 říj 2011, 13:27
od marena tdi
Badumi1 píše:Chcel som len poukazat ako sa sprintuje s 250k audi s hmotnostou okolo 1500kg a 1900kg A4. Podla porovnani by to malo byt rovnake ak by tam bolo tolko deklarovanych koni. Ak by som isiel vedla Seatu, ani by som si nepipol.
a kde jsi vzal ten udaj o haze Indiho kabra.jsi nejaky telepat?je to mnohem tezsi auto.
Napsal: 07 říj 2011, 13:57
od Indi
Badumi1 píše:Chcel som len poukazat ako sa sprintuje s 250k audi s hmotnostou okolo 1500kg a 1900kg A4. Podla porovnani by to malo byt rovnake ak by tam bolo tolko deklarovanych koni. Ak by som isiel vedla Seatu, ani by som si nepipol.
Očividně nevíš v čem jezdíš, nebo záměrně děláte z lidí blbce.Ono je potřeba vědět co je pohotovostní a celková hmotnost

)
Moje auto váží 1475kg prázdné bez paliva, jelikož hmotnost proti serii narostla, je tam těžší motor, převodovka i spojka, navíc byly přidány výztuhy proti kroucení.
Tady je odkaz na podobné vozidlo tvému, navíc je to těžší verze proti tvému.
http://www.novinky.cz/auto/testy/175463 ... horek.html
Vy o těch autech víte opravdu kulové
Nemá smysl reagovat na lidi co ladí u donuza, máte polazene i mozky

Napsal: 07 říj 2011, 19:01
od forgi
Indy ty si riadny primitýv a vsetci okolo teba co tak agresivne reaguju a utocia na inych.
Napsal: 07 říj 2011, 22:36
od Badumi1
Chces povedat ze vaha ktora vazila moje auto (1800) s min obsahom v nadrzi je chybna a veris radsej nejakym pisanym tabulkam? Pridi si pomerat a ukoncime tuto bezduchu diskusiu. PS: pozri si radsej moj novy graf....a komentuj...
Váha 1410?
Napsal: 12 lis 2011, 22:30
od Martin.D
Hádam neveríš novinárskemu škriatkovi
http://www.audi.sk/technik.php?K_ID=96
Tu si treba pozriet kolko asi tak važi A4 allroad

Paneboze ved moja octavia ma 1400 váhu +-
Napsal: 12 lis 2011, 23:02
od Forest
Badumi1 píše:Podla porovnani by to malo byt rovnake ak by tam bolo tolko deklarovanych koni.
Hodne amatersky pristup paklize jste porovnavali vskutku 3,0 V6 a 1,9 R4, pak porovnavas neco nesrovnatelneho. Hodnota maximalniho vykonu nema vypovidaci hodnotu bez porovnani prubehu vykonu a hlavne krouticiho momentu.
Napsal: 13 lis 2011, 08:29
od toefuk
Kolko odbornikov pokope a ked potrebujem poradit s loginom o palive tak bez odpovede

.
Vela som sa toho na tomto fore dozvedel a naucil a som za to vdacny, ako protisluzbu sa snazim ostatnym poradit ak viem a mam s tym skusenosti.
No mam pocit, ze to na tomto fore ide dole vodou, hadate sa jak male deti o picovinach kazdy na svojom piesocku. Ale na jednom sa zhodnete, svoje know-how poznatky von nepustite.