
fiat tipo 1,7 D
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
jak sem presedl do brava,tak sme si ho zacal vic vazit. Tak sem se ponaucil
. U toho tipa si nemuzu pomoct,ale mylsim si,ze to je zavzdusneny. Ono to startuje krasne,ale jak se hnapne po plynu zacne to kuckat.

ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
docetl jsem se,ze nejen,ze ve Zlinskem kraji neberou cestna prohlaseni,ale vsude neberou tyle prohlaseni na auta co maji jakykilov zaznam v TP po roce 2004.takze tady to je nemozny.radluk píše:Jarda S.
Oficialne prohlaseni nikde neprijmou, musis dolozit fotografie o vyuziti vozidla spolu s prohlasenim, tohle se resi casto, ale jen prohlaseni nestaci, musis jim nejakym zpusobem dolozit, ze jsi to nekopl do nejblizsi reky. Samozrejme by slo i tohle nejakym zpusobem ocurat, jsme narod obdareny velkymi, improvizacnimi schopnostmi
Jinak chcu znova probrat to kdyz auto dam na vrakac dostanu doklad o ekolikvidaci,tak pak kdyz zrusim pojistku na zaklade neho jestli fakt nemusim na urad. Kamos me tvrdi ze musim. to pak stejne budu muset falsovat plnou moc jinak to nevyradim trvale z evidence.Jo a taky pry musim jit do mesta,kde bylo auto posledne registrovano coz je Stenberk.
me napadlo,ze kdyz uz budu plnou moc falsofat,tak to muzu tady ve Zline odhlasit na me a nechat v poloprevodu a pak zlikvidovat ne?
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Nekdy me pomerne udivuje co jsou lidi schopni verejne resit na internetu 

Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem

když se s tim nehejbalo po roce 2004 tzn. nebylo to ani na technický, zrušíš to na čestný prohlášení, když to chceš zrušit teď, bez toho aby si to dal do ekolikvidace, musíš na úřadě prokázat, že auto změnilo účel užívání(ideálně nafotit, že se z toho stal kurník, skleník, sklad dřeva) pak ti to zrušit musí.
když to dáš do polopřevodu na sebe, tak i když to ekozlikviduješ, tak musíš zapatit 800, páč oni to na tebe nejdřív dohlásí a pak to zruší...ale tobě přece může bejt podle mě šumák, že to z registru neodhlásíš, ty tam přece nikde nefiguruješ.
když to dáš do polopřevodu na sebe, tak i když to ekozlikviduješ, tak musíš zapatit 800, páč oni to na tebe nejdřív dohlásí a pak to zruší...ale tobě přece může bejt podle mě šumák, že to z registru neodhlásíš, ty tam přece nikde nefiguruješ.
Noo a kdyz to budu chtit dohlasit,tak musim samozrejme jeste na evidencku,takze celkove 1000 kc za to abych to pak zadarmo zlikvidoval.
A kdyz prijdu na urad a reknu,ze nemuzu nijaks ehnat toho co je v TP a chci to zrusit co mi reknou? ze ho mam hledat po celem svete?
co mi teda radite? ja na to aujto nemam vubec cas potrebuju se ho rychle zbavit s co nejmensima dalsima ztratama penez
A kdyz prijdu na urad a reknu,ze nemuzu nijaks ehnat toho co je v TP a chci to zrusit co mi reknou? ze ho mam hledat po celem svete?
co mi teda radite? ja na to aujto nemam vubec cas potrebuju se ho rychle zbavit s co nejmensima dalsima ztratama penez
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
me taky napadlo vymyslet kupni smlouvu na cloveka co neexistuje a pak kdyz po me pujdou urady rict,ze sme to proste prodal a borec mi napsla tyhle udaje a ze me nenapadlo kontrolovat obcanku. ZA to me prece nemuzou soudit kdyz je clovek vystresovany dela chyby:D to sami vidite.
jo ale k te likvidaci sme cetl,ze chteji aj kopii OP k plne moci na coz sme cumel jak puk
jo ale k te likvidaci sme cetl,ze chteji aj kopii OP k plne moci na coz sme cumel jak puk
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Zaparkovat pres noc se stazenyokynkem na lokalitach Karlin Zizkozkov k stary Kladno
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem

batoo píše:Zaparkovat pres noc se stazenym okynkem na lokalitach Karlin Zizkov stary Kladno
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem

zkousel sme odvzdusnit palivak pokazde to krasne zasyci a motor na 3 startovani krasne bezel aj do vykonu,ale pak zdechal a nejde natocit vubec a nafta chcala pres vstrik. Nerozumim tomu
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
- radluk
- Aktivista
- Příspěvky: 1672
- Registrován: 06 čer 2006, 22:38
- Bydliště: Uherske Hradiste
Odpovědi: 0
U Tipa jsem s tim taky bojoval, ale vzdy to nekde netesnilo a padala vetsinou nafta, ale padajici nafta jde krasne poznat pri startu, kdy postupne chytaji valce a pripomina to rozbeh parniho stroje...
Pak zacala padat, vse tesne, asi primo cerpadlo, tak jsem tam dal jednocestny ventil mezi palivak a cerpadlo a byl klid.
Pak zacala padat, vse tesne, asi primo cerpadlo, tak jsem tam dal jednocestny ventil mezi palivak a cerpadlo a byl klid.
takze sme dostal do kamosa servane,ze mi spadla nafta,ze nemma na ten odvzdusnovak sahat. auto sme roztahl na starter dal sem za 2 a tocil a dostal z toho nejakou kompresi. Pak se auto cukave rozjelo(ale lip jak rano)
dotankoval sme 7 l nafty a najendou auto zacalo zase jet normalne. Po 5 km vsak zase zacalo cukat. Takze s eto asi proste zavzdusnuje. Nechci tam lit zbytecne pul nadrze nafty kdyz nevim jestli to treba na druhy den nehodim na vrakac:D. Chcu s tim jeste pojezdit po okoli a pak EKOlikvidace.
Ale pekne chcije nafta pres 2 vstriky vylozene tece a sahat na to raci nebudu
dotankoval sme 7 l nafty a najendou auto zacalo zase jet normalne. Po 5 km vsak zase zacalo cukat. Takze s eto asi proste zavzdusnuje. Nechci tam lit zbytecne pul nadrze nafty kdyz nevim jestli to treba na druhy den nehodim na vrakac:D. Chcu s tim jeste pojezdit po okoli a pak EKOlikvidace.
Ale pekne chcije nafta pres 2 vstriky vylozene tece a sahat na to raci nebudu
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
prepad tam je meneny tam je natahly celej rozvod nafty od kose az do motoroveho prostoru novej. Tam to chcije u hlavy. Akorat na tom poslednim svtriku jak sme to odvzdusnoval tak to chcalo aj z prepadu,protoze na tom je jen takovej kloboucek a to se vytlacilo nahoru. To zkusim jeste nejak olepit at je narazeny poradne. a motor asi necim posypu at to vsechno nekape na ulici
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm