vničembesoun píše:v čem je lepší wahler než originál???
Jak rychle se vám ohřívá rotačka v těchhle teplotách?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33641
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
to řídí řj motoru podle teploty vody a zatížení altíku (DF signál) jestliže máš ko kroužky tak sice alt dobíjí ale tohle se nespustí 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Mě Wahler v O1 TDi vydržel 60 tis. km pak šel během týdne do kytek, dal jsem teďkon Behr z APM.
Moje O1 nemá výhřev žhaviček do vody a EGR off, takže když jedu v zimě do práce cca 4km od baráku, topení na max, větrák na dvojku tak se ručička teploměru sotva hne z nulové polohy
Caddy 2.0SDi PD je na tom líp, tam se dokonce trochu ohřeju a ručička vyleze na 70 st.
A Fabia 1.4MPi ta topí tak po kilometru, tou jezdím v nějvětších mrazech
Moje O1 nemá výhřev žhaviček do vody a EGR off, takže když jedu v zimě do práce cca 4km od baráku, topení na max, větrák na dvojku tak se ručička teploměru sotva hne z nulové polohy

Caddy 2.0SDi PD je na tom líp, tam se dokonce trochu ohřeju a ručička vyleze na 70 st.
A Fabia 1.4MPi ta topí tak po kilometru, tou jezdím v nějvětších mrazech

Ta byla božíTomas.cz píše:A Fabia 1.4MPi ta topí tak po kilometru, tou jezdím v nějvětších mrazech




Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Nepoznáš, prostě alternátor musí mít dostatek výkonu, aby jednotka motoru spustila příhřev. Buď jednu svíčku, nebo dvě, nebo všechny tři. Jinak jednotka motoru, měřené hodnoty, kanál 16 tam je vidět vše.besoun píše:si připadám jak v hadankach,jak poznám že jsou v háji????atd atd
Mě třeba jede příhřev i na volnoběh , někdo psal že až kolem 2500 ot.
Prostě podle toho jakou má altik výkonovou rezervu.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33641
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Bohužel se mýlíš. Bufík od Eberu nemá možnost vlastní regulace výkonu, jede stále naplno. Pokud rozdíl teploty chladicí kapaliny na vstupu a výstupu bufíku je větší než 15°C, bufík hlásí přehřátí a vypíná - vždy a bez pardonu. Žádnou schopnost regulace výkonu nemá.frantisek28 píše:Myslim, ze bufiku je uplne jedno, ci je namontovany v octavii, fabii, sharane atd. A v pohode moze byt aj 5 kW, stejne na viac nez 80 °C nevykuri, vypina, prehriatie nehrozi, sam reguluje vykon. Moze byt v okruhu aj 50 litrov vody, tu nahreje na tych cca 80 °C a vypne, zrovna tak aj 5 l vody - nahreje a vypne. Dolezity je okruh, teda aby bolo funkcne cerpadlo.Marek77 píše:
kawas: Bufík ze Sharana nebo jiných vozů (T4, Touran, Alhambra, Galaxy a další) se dá koupit v ceně kolem 5000 Kč. Doporučuju pouze 3kW verzi - výkonnější by se mohl přehřívat, protože Octavia má oproti Sharanu mnohem kratší okruh a méně vody.
Kromě bufíku je třeba ještě naftové podávací čerpadlo a je fajn, když k tomu získáš i kabeláž (aspoň svorkovnici a pár centimetrů drátů z ní). Montáž do Octavie je možná, ale je třeba najít rozumné místo, kam ho umístit. Jinak je to za dvě tři hodinky.
Běžně se toto stává na Sharanech druhé generace v případě, že nefunguje elektrické vodní čerpadlo (které mají všechny tyto vozy v základní výbavě). Motory PD mají nevýkonnou vodní pumpu a do zadního okruhu topení se ve volnoběhu dost zpomalí průtok vody - tím dochází k okamžitému přehřátí bufíku, jeho vypnutí a hlášce v chybové paměti. Pokud se tohle stane několikrát po sobě, bufík se zamkne (Auxiliary Heating Locked) a máš po hehe, protože už nenaskočí, dokud závady VAGem nevymažeš.
Takže bufík se umí přehřát a věř mi, že mu to netrvá ani moc dlouho. To se může stát u aut a malým okruhem vody nebo v případě, že bufíkem je malý průtok.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Jak rychle se vám ohřívá rotačka v těchhle
Regulaci samozřejmě má a taky reguluje, sám si ubírá výkon na polovic přidosažení 80 stC a odstavuje se při 85 stC sám zase nabíhá při poklesu pod 72stC. To přehřívání samozřejmě hlídá rozdíl teplot 15 stC aklidně můžeš dát 5kW do jakéhokoli auta, vody je tam dost
Montáž, úpravy a repase nezávislého topení Eberspächer, Webasto (předělání příhřevů spouštění na dálkové ovládání nebo mobil)
Sharan 215/460, Octavia 190/460
Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
Sharan 215/460, Octavia 190/460
Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/