Jak rychle se vám ohřívá rotačka v těchhle teplotách?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

besoun píše:v čem je lepší wahler než originál???
vničem
besoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 652
Registrován: 30 kvě 2010, 09:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od besoun »

Max rozdíl v ceně. Takže by ručička neměla padat pod 90. At nevyměním termostat a bude to uplně stejné :o
skacpi
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 27 bře 2007, 06:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Chrudim

Příspěvek od skacpi »

Namontoval jsem origo a ohřeje se o něco málo dřív než ten starej taky origo,spíš záleží na kolik pustím větrák.A z kopce klesá stejně jako předtím.
Pašík B5
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od frantisek28 »

viac nez polovica z vas ma "odstaveny" EGR ventil a ze sa to pomaly zohrieva...
besoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 652
Registrován: 30 kvě 2010, 09:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od besoun »

ok takže nic měnit nebudu akorát by mě zajímalo kdy se zapnou ty 3 žhavičky co tam jsou , nevíte někdo???
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

to řídí řj motoru podle teploty vody a zatížení altíku (DF signál) jestliže máš ko kroužky tak sice alt dobíjí ale tohle se nespustí ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
besoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 652
Registrován: 30 kvě 2010, 09:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od besoun »

takže čím větší zatížení altíku tak to frčí??? Jaké kroužky myslíš????
Uživatelský avatar
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109
Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Golfisko »

Hádal bych sběrné kroužky v altíku ;)
G3 Variant 1,9 TDiObrázek ... only S764
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Mě Wahler v O1 TDi vydržel 60 tis. km pak šel během týdne do kytek, dal jsem teďkon Behr z APM.

Moje O1 nemá výhřev žhaviček do vody a EGR off, takže když jedu v zimě do práce cca 4km od baráku, topení na max, větrák na dvojku tak se ručička teploměru sotva hne z nulové polohy :)
Caddy 2.0SDi PD je na tom líp, tam se dokonce trochu ohřeju a ručička vyleze na 70 st.
A Fabia 1.4MPi ta topí tak po kilometru, tou jezdím v nějvětších mrazech 8)
besoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 652
Registrován: 30 kvě 2010, 09:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od besoun »

si připadám jak v hadankach,jak poznám že jsou v háji????atd atd
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Tomas.cz píše:A Fabia 1.4MPi ta topí tak po kilometru, tou jezdím v nějvětších mrazech 8)
Ta byla boží :) Topila jak čert :) To mi u TDI fakt chybí :) S bufíkem už to je ok, ale na tu Fabku to nemá :)))
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
petr petr
Přispěvovatel
Příspěvky: 331
Registrován: 08 bře 2010, 13:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od petr petr »

besoun píše:si připadám jak v hadankach,jak poznám že jsou v háji????atd atd
Nepoznáš, prostě alternátor musí mít dostatek výkonu, aby jednotka motoru spustila příhřev. Buď jednu svíčku, nebo dvě, nebo všechny tři. Jinak jednotka motoru, měřené hodnoty, kanál 16 tam je vidět vše.
Mě třeba jede příhřev i na volnoběh , někdo psal že až kolem 2500 ot.
Prostě podle toho jakou má altik výkonovou rezervu.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

v tom kanále 16 tam je vidět i proudový odběr :? poznáš jestli je některý ohřivač spálený :?
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10342
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

frantisek28 píše:
Marek77 píše:

kawas: Bufík ze Sharana nebo jiných vozů (T4, Touran, Alhambra, Galaxy a další) se dá koupit v ceně kolem 5000 Kč. Doporučuju pouze 3kW verzi - výkonnější by se mohl přehřívat, protože Octavia má oproti Sharanu mnohem kratší okruh a méně vody.
Kromě bufíku je třeba ještě naftové podávací čerpadlo a je fajn, když k tomu získáš i kabeláž (aspoň svorkovnici a pár centimetrů drátů z ní). Montáž do Octavie je možná, ale je třeba najít rozumné místo, kam ho umístit. Jinak je to za dvě tři hodinky.
Myslim, ze bufiku je uplne jedno, ci je namontovany v octavii, fabii, sharane atd. A v pohode moze byt aj 5 kW, stejne na viac nez 80 °C nevykuri, vypina, prehriatie nehrozi, sam reguluje vykon. Moze byt v okruhu aj 50 litrov vody, tu nahreje na tych cca 80 °C a vypne, zrovna tak aj 5 l vody - nahreje a vypne. Dolezity je okruh, teda aby bolo funkcne cerpadlo.
Bohužel se mýlíš. Bufík od Eberu nemá možnost vlastní regulace výkonu, jede stále naplno. Pokud rozdíl teploty chladicí kapaliny na vstupu a výstupu bufíku je větší než 15°C, bufík hlásí přehřátí a vypíná - vždy a bez pardonu. Žádnou schopnost regulace výkonu nemá.
Běžně se toto stává na Sharanech druhé generace v případě, že nefunguje elektrické vodní čerpadlo (které mají všechny tyto vozy v základní výbavě). Motory PD mají nevýkonnou vodní pumpu a do zadního okruhu topení se ve volnoběhu dost zpomalí průtok vody - tím dochází k okamžitému přehřátí bufíku, jeho vypnutí a hlášce v chybové paměti. Pokud se tohle stane několikrát po sobě, bufík se zamkne (Auxiliary Heating Locked) a máš po hehe, protože už nenaskočí, dokud závady VAGem nevymažeš.
Takže bufík se umí přehřát a věř mi, že mu to netrvá ani moc dlouho. To se může stát u aut a malým okruhem vody nebo v případě, že bufíkem je malý průtok.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
vynecht
Přispěvovatel
Příspěvky: 482
Registrován: 20 led 2008, 14:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Turnov

Jak rychle se vám ohřívá rotačka v těchhle

Příspěvek od vynecht »

Regulaci samozřejmě má a taky reguluje, sám si ubírá výkon na polovic přidosažení 80 stC a odstavuje se při 85 stC sám zase nabíhá při poklesu pod 72stC. To přehřívání samozřejmě hlídá rozdíl teplot 15 stC aklidně můžeš dát 5kW do jakéhokoli auta, vody je tam dost
Montáž, úpravy a repase nezávislého topení Eberspächer, Webasto (předělání příhřevů spouštění na dálkové ovládání nebo mobil)

Sharan 215/460, Octavia 190/460

Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“