Stránka 3 z 3

Napsal: 11 pro 2011, 21:19
od cin
tak jsem konecne premeril hazivost naboju a jsou OK, nejvetsi uchylka 0,016 na jednom a 0,019 na druhym, takze problemy jednoznacne delaji kotouce , takze za mne rozhodne TRW nebrat :x , a ty ATE me taky hodne zklamaly ale zkusim je jeste pretocit a dam jim jeste jednu a posledni sanci, Vsem velky diky za rady :)

Napsal: 11 pro 2011, 22:18
od najmis
A co vrtaný Zimm nebo Brembo.. :) Já nevím..některý auta jsou na tohle snad zakletý..

Napsal: 12 pro 2011, 06:50
od ttommirs
cin píše:tak jsem konecne premeril hazivost naboju a jsou OK, nejvetsi uchylka 0,016 na jednom a 0,019 na druhym, takze problemy jednoznacne delaji kotouce , takze za mne rozhodne TRW nebrat :x , a ty ATE me taky hodne zklamaly ale zkusim je jeste pretocit a dam jim jeste jednu a posledni sanci, Vsem velky diky za rady :)
Tak až tam usadíš nové, tak jim změř házivost ... max. tolerance +- 0.05, protože stačí smítko a pak je to stejný jakoby házely náboje.

Napsal: 12 pro 2011, 20:48
od Čert
Taky není na škodu stejnoměrně utáhnout šrouby na kole. Třeba momenťákem. Když je. Málokde se s tím hrabou. Každej šroub dotaženej jinak...