V řešení: 2.0 TDI BKD špatné starty v mrazu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
švihák
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 30 led 2006, 22:51
Odpovědi: 0
Bydliště: západ

Příspěvek od švihák »

nikde jsem se nedočet, že by jsi zkontroloval žhavící svíčky. A tam já bych začal.
palík
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 04 srp 2011, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: chrudim

Příspěvek od palík »

Zkus to párkrát protočit startérem a potom pohmatem zkus oba konce -kabelu od baterky a taky na plusu u pojistek na baterce,poškozený místo by dost hřálo.
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4924
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

bkd si myslím žhavky hlídá samo a když jsou špatné,napíše EMISE DÍLNA - když tak mě opravte...a já bych před koupí nové aku ještě připojil do série ampérmetr,zavřel auto,zamkl + pokud máš alarm,tak i s ním a počkal minutu,než padne řj do stand by a koukni,kolik miliampér je klidový proud...řešil jsem to samé a neorigo alarm byl špatně zapojený.klidový odběr byl asi 150mA a to je hodně...musí to brát v klidu max 20 - 30 mA
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Uživatelský avatar
TominoL
Přispěvovatel
Příspěvky: 89
Registrován: 23 led 2007, 13:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Západ / Prague

Příspěvek od TominoL »

díkes za rady, napsal jsem si co se má ověřit, prostě seznam :) , máte tip komu svěřit v Praze a okolí auto?
Golf 5 2.0 TDI BKD 140@170 PS, upgrade brzdy 345 mm a pár dalších vychytávek. Jede, brzdí i hraje.
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

Ladas...
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

U BKD jsou žhaviče kdyžtak v paměti závad pokud jsou ko, ale pamatuju loni bylo -15 a BKD chytlo i s jedním funkčním žhavičem, než jsem je měnil.
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

OťasTDi píše:bkd si myslím žhavky hlídá samo a když jsou špatné,napíše EMISE DÍLNA - když tak mě opravte...a já bych před koupí nové aku ještě připojil do série ampérmetr,zavřel auto,zamkl + pokud máš alarm,tak i s ním a počkal minutu,než padne řj do stand by a koukni,kolik miliampér je klidový proud...řešil jsem to samé a neorigo alarm byl špatně zapojený.klidový odběr byl asi 150mA a to je hodně...musí to brát v klidu max 20 - 30 mA
Oťas, mohl bys prosím tě jako úplném elektro-laikovi popsat, jak zapojím ampérmetr do serie? Mám takej ten klasickej žlutej digitální s dvěma "dráty", červenej a černej (+/-), tak kde presne prilozit ten cervenej a kde presne ten cernej aby to bylo v serii a co nastavit na tem meraku??? Jde o to, ze nam ted jak prisla zima taky blbnou starty. vlastne to dela temer to stejne co autorovi tohoto tématu- nažhavím (2x), otočím klíčkem a motor se jakoby otočí o jednu otáčku, pak se zaskene a pomalé prodlevě (max 0,5s) začne pomalu s motorem točit a pak to nepravidelně chytne... Někdy však když je hodně zima, tak se po tom záseku už nehne, všechno zhasne, starter zacvaka a je hotovo- nenastartuje... Prijdu treba za 2h az se trochu otepli a auto normalne chyti... Kdyz dam baterku na nabijecku, tak to pak treba 14 dni startuje (ale furt s tim zasekem) a postupne se to horsi... Jelikoz je v aute dodelany alarm a taky tam nejaky chytrak pred nami laboroval s elektrikou kolem radia, obavam se take nejakeho nechteneho odberu, ktery mi uzira baterku... Dik za radu kdyztak...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Uživatelský avatar
JohnnyBOSS
Aktivista
Příspěvky: 1296
Registrován: 30 led 2010, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od JohnnyBOSS »

možná se zeptám blbě, ale jak na PD může padat nafta? :D
Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky (noteeth) - PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
holy
Přispěvovatel
Příspěvky: 517
Registrován: 17 pro 2008, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od holy »

Odpoj třeba + pól od baterky. Vzniknou ti dva přípojné body: + pól na baterii a volný + kabel se svorkou. Multimetr přepni na rozsah DC A (=A)
Do zdířky COM (-) připoj černej banánek a krkosvorkou chytni ke kabelu +. Do zdířky DC A připoj červený kablík a přichyť k + pólu baterie. Pozor! Některé multíky, mají dvě zdířky na měření proudu (A). Jednu pro měření nízkých proudů, kolem 200mA = 0,2A a druhou pro měření silového proudu až do 20A. Takže pokud to tak je, začni měřit ve zdířce 20A. Tomu samo musíš přizpůsobit nastavení otočného přepínače na multíku.


Na BKD ti nafta klidně spadne. Viz: http://www.octavia-elegance.wz.cz/octav ... obila.html
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
tripworld
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 16 čer 2006, 16:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od tripworld »

JohnnyBOSS píše:možná se zeptám blbě, ale jak na PD může padat nafta? :D
Vadne tesnenie v hlave pod vstrekom - pada a doslova do vane
Passat 3C5 BMR DSG DPF 2008
Passat B5,5 AVF 2002
Leon M1 AGR 2001
Uživatelský avatar
JohnnyBOSS
Aktivista
Příspěvky: 1296
Registrován: 30 led 2010, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od JohnnyBOSS »

tak díky za vysvětlení :) Ale když u rotačky mluvíte o padání nafty, myslíte tím netěsnost v palivovém potrubí a v dusledku toho nafta zteče zpět do nádrže, ne? :)
Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky (noteeth) - PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

ta nafta nemusí téct jen přes vstřiky ale taky muže byt netěsnost na tandemu
polo 1.4tdi AMF
tripworld
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 16 čer 2006, 16:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od tripworld »

BKD neni rotacka ale PD nie?.
Sledujem toto tema lebo mam podobny problem na mojom BMR. Tiez rano nastartuje tazko, po dalsom stratre naskoci hned. Pri vez leto vsetko v pohode. Menil som cidlo teploty trochu sa to zlepsilo. ALe aj tak to strajkuje.
Vyzera to ako keby padala nafta lebo ked to chyti tak asi 1s to ide ako na 3 valce a potom drapne aj ten 4.
Olej mi nepribuda, a tesnenia pod vstrekmi by mali byt vsetky ok nakolko 1vstrek menil predchazajuci majitel a 3som menil ja. Tesnenia som daval nove a daval som si sakra pozor ci tam neostal nejaky bordel aby som neposkodil tesnenie.
Chystam sa premerat zhavice ci su neni nejke...pi. Tiez ma napada ci po repase 3 vstrekov by nebolo dobre najake zakladne nastavenie cez VAG alebo nastavit startovaciu davku? Otazka znie ako sa to robi na 2.0.. nejak som sa k tomu este nedopatral. Neviete niekto ako na to?
Passat 3C5 BMR DSG DPF 2008
Passat B5,5 AVF 2002
Leon M1 AGR 2001
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Co kuzelove dosadacie plochy na vstreky v hlave? ja by som tipoval ze je chyba tam. Ty si urobil chybu ze si predal to AVF.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
tripworld
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 16 čer 2006, 16:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od tripworld »

No daval som si na toto dost pozor tak snad nie, aj som prebrusoval tie hrany a vytieral som to papierom. Vsetko dotiahnute na moment. Co sa tyka toho kuzelu ten vyvraca to ze by ta nafta padala do vane. Moze max padnut tak do prepadu ak je teda v spodnom kanale. Ak sudruhovia v NDR neudalali chybu tak by to mohlo byt opacne ze privod je spodny a tym padom nemoze ta nafta nikdy padat - v hlave.
Keby stali tie tesnenia tolko co na AVF tak nevaham a rozoberem to .. ale na BMR pytaju neuveritelnych 35€ za sadu... :( A pritom je tam este o jedno tesnenie menej a kruzok...
AVF bol dobry ale uz mal svoje roky...
Neda sa nieco spravit s tou startovacou davkou?
Passat 3C5 BMR DSG DPF 2008
Passat B5,5 AVF 2002
Leon M1 AGR 2001
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“