V řešení: 2.0 TDI BKD špatné starty v mrazu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
bkd si myslím žhavky hlídá samo a když jsou špatné,napíše EMISE DÍLNA - když tak mě opravte...a já bych před koupí nové aku ještě připojil do série ampérmetr,zavřel auto,zamkl + pokud máš alarm,tak i s ním a počkal minutu,než padne řj do stand by a koukni,kolik miliampér je klidový proud...řešil jsem to samé a neorigo alarm byl špatně zapojený.klidový odběr byl asi 150mA a to je hodně...musí to brát v klidu max 20 - 30 mA
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Oťas, mohl bys prosím tě jako úplném elektro-laikovi popsat, jak zapojím ampérmetr do serie? Mám takej ten klasickej žlutej digitální s dvěma "dráty", červenej a černej (+/-), tak kde presne prilozit ten cervenej a kde presne ten cernej aby to bylo v serii a co nastavit na tem meraku??? Jde o to, ze nam ted jak prisla zima taky blbnou starty. vlastne to dela temer to stejne co autorovi tohoto tématu- nažhavím (2x), otočím klíčkem a motor se jakoby otočí o jednu otáčku, pak se zaskene a pomalé prodlevě (max 0,5s) začne pomalu s motorem točit a pak to nepravidelně chytne... Někdy však když je hodně zima, tak se po tom záseku už nehne, všechno zhasne, starter zacvaka a je hotovo- nenastartuje... Prijdu treba za 2h az se trochu otepli a auto normalne chyti... Kdyz dam baterku na nabijecku, tak to pak treba 14 dni startuje (ale furt s tim zasekem) a postupne se to horsi... Jelikoz je v aute dodelany alarm a taky tam nejaky chytrak pred nami laboroval s elektrikou kolem radia, obavam se take nejakeho nechteneho odberu, ktery mi uzira baterku... Dik za radu kdyztak...OťasTDi píše:bkd si myslím žhavky hlídá samo a když jsou špatné,napíše EMISE DÍLNA - když tak mě opravte...a já bych před koupí nové aku ještě připojil do série ampérmetr,zavřel auto,zamkl + pokud máš alarm,tak i s ním a počkal minutu,než padne řj do stand by a koukni,kolik miliampér je klidový proud...řešil jsem to samé a neorigo alarm byl špatně zapojený.klidový odběr byl asi 150mA a to je hodně...musí to brát v klidu max 20 - 30 mA
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska
...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG

BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
- JohnnyBOSS
- Aktivista
- Příspěvky: 1296
- Registrován: 30 led 2010, 15:36
- Bydliště: Prostějov
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17 pro 2008, 21:29
- Bydliště: karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
Odpoj třeba + pól od baterky. Vzniknou ti dva přípojné body: + pól na baterii a volný + kabel se svorkou. Multimetr přepni na rozsah DC A (=A)
Do zdířky COM (-) připoj černej banánek a krkosvorkou chytni ke kabelu +. Do zdířky DC A připoj červený kablík a přichyť k + pólu baterie. Pozor! Některé multíky, mají dvě zdířky na měření proudu (A). Jednu pro měření nízkých proudů, kolem 200mA = 0,2A a druhou pro měření silového proudu až do 20A. Takže pokud to tak je, začni měřit ve zdířce 20A. Tomu samo musíš přizpůsobit nastavení otočného přepínače na multíku.
Na BKD ti nafta klidně spadne. Viz: http://www.octavia-elegance.wz.cz/octav ... obila.html
Do zdířky COM (-) připoj černej banánek a krkosvorkou chytni ke kabelu +. Do zdířky DC A připoj červený kablík a přichyť k + pólu baterie. Pozor! Některé multíky, mají dvě zdířky na měření proudu (A). Jednu pro měření nízkých proudů, kolem 200mA = 0,2A a druhou pro měření silového proudu až do 20A. Takže pokud to tak je, začni měřit ve zdířce 20A. Tomu samo musíš přizpůsobit nastavení otočného přepínače na multíku.
Na BKD ti nafta klidně spadne. Viz: http://www.octavia-elegance.wz.cz/octav ... obila.html
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
- JohnnyBOSS
- Aktivista
- Příspěvky: 1296
- Registrován: 30 led 2010, 15:36
- Bydliště: Prostějov
tak díky za vysvětlení
Ale když u rotačky mluvíte o padání nafty, myslíte tím netěsnost v palivovém potrubí a v dusledku toho nafta zteče zpět do nádrže, ne? 


Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky
- PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW

Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
BKD neni rotacka ale PD nie?.
Sledujem toto tema lebo mam podobny problem na mojom BMR. Tiez rano nastartuje tazko, po dalsom stratre naskoci hned. Pri vez leto vsetko v pohode. Menil som cidlo teploty trochu sa to zlepsilo. ALe aj tak to strajkuje.
Vyzera to ako keby padala nafta lebo ked to chyti tak asi 1s to ide ako na 3 valce a potom drapne aj ten 4.
Olej mi nepribuda, a tesnenia pod vstrekmi by mali byt vsetky ok nakolko 1vstrek menil predchazajuci majitel a 3som menil ja. Tesnenia som daval nove a daval som si sakra pozor ci tam neostal nejaky bordel aby som neposkodil tesnenie.
Chystam sa premerat zhavice ci su neni nejke...pi. Tiez ma napada ci po repase 3 vstrekov by nebolo dobre najake zakladne nastavenie cez VAG alebo nastavit startovaciu davku? Otazka znie ako sa to robi na 2.0.. nejak som sa k tomu este nedopatral. Neviete niekto ako na to?
Sledujem toto tema lebo mam podobny problem na mojom BMR. Tiez rano nastartuje tazko, po dalsom stratre naskoci hned. Pri vez leto vsetko v pohode. Menil som cidlo teploty trochu sa to zlepsilo. ALe aj tak to strajkuje.
Vyzera to ako keby padala nafta lebo ked to chyti tak asi 1s to ide ako na 3 valce a potom drapne aj ten 4.
Olej mi nepribuda, a tesnenia pod vstrekmi by mali byt vsetky ok nakolko 1vstrek menil predchazajuci majitel a 3som menil ja. Tesnenia som daval nove a daval som si sakra pozor ci tam neostal nejaky bordel aby som neposkodil tesnenie.
Chystam sa premerat zhavice ci su neni nejke...pi. Tiez ma napada ci po repase 3 vstrekov by nebolo dobre najake zakladne nastavenie cez VAG alebo nastavit startovaciu davku? Otazka znie ako sa to robi na 2.0.. nejak som sa k tomu este nedopatral. Neviete niekto ako na to?
Passat 3C5 BMR DSG DPF 2008
Passat B5,5 AVF 2002
Leon M1 AGR 2001
Passat B5,5 AVF 2002
Leon M1 AGR 2001
No daval som si na toto dost pozor tak snad nie, aj som prebrusoval tie hrany a vytieral som to papierom. Vsetko dotiahnute na moment. Co sa tyka toho kuzelu ten vyvraca to ze by ta nafta padala do vane. Moze max padnut tak do prepadu ak je teda v spodnom kanale. Ak sudruhovia v NDR neudalali chybu tak by to mohlo byt opacne ze privod je spodny a tym padom nemoze ta nafta nikdy padat - v hlave.
Keby stali tie tesnenia tolko co na AVF tak nevaham a rozoberem to .. ale na BMR pytaju neuveritelnych 35€ za sadu...
A pritom je tam este o jedno tesnenie menej a kruzok...
AVF bol dobry ale uz mal svoje roky...
Neda sa nieco spravit s tou startovacou davkou?
Keby stali tie tesnenia tolko co na AVF tak nevaham a rozoberem to .. ale na BMR pytaju neuveritelnych 35€ za sadu...

AVF bol dobry ale uz mal svoje roky...
Neda sa nieco spravit s tou startovacou davkou?
Passat 3C5 BMR DSG DPF 2008
Passat B5,5 AVF 2002
Leon M1 AGR 2001
Passat B5,5 AVF 2002
Leon M1 AGR 2001