Rada pri kupe VW Phaeton w12

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

janchi999
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 22 říj 2009, 11:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od janchi999 »

Mimochodom a o akom rocniku uvazujes?
Volkswagen Sharan II, r.v.2002, 1.9 TDI, AUY, 85kw / 115 konikov + 1 kon za volantom :D
und3ath
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 11 bře 2008, 13:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica / Bratislava

Příspěvek od und3ath »

janchi999 píše:Mimochodom a o akom rocniku uvazujes?
Myslim ze od 2006 vyssie sa dava silnejsia verzia w12 motora. Takze tak.
salko
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 30 srp 2011, 11:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od salko »

Píšeš, že si dal 4.000€ za generálku motora. Ak pôjdeš do takéhoto prémiového auta, tak 4.000€ je suma, s ktorou musíš počítať na klasické opravy. Pokiaľ teda nepíšeme o funglovke so zárukou.
Na týchto autách je všetko x-násobne drahšie.
Sám som mal v roku 2001 BMW740iL (E38, 1998) a potom A8 3.7 (1998). Stále to chcelo prachy. Nové gumy, to bola iná pálka. Spotreba v meste okolo 15L. V tej dobe ti také auto nevedel každý odservisovať. Ja osobne by som už do takýchto prémiových limuzín nešiel.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

zisti si zatial, co stoja len zakladne prevadzkove diely, brzdy, gumy, rozvody a uvidis ci ta to prejde alebo nie. ;) Ak chces vediet viac chod na nejake nemecke forum, my tu jazdime na W12 funglacoch my nevieme co sa kazi. (noteeth) alebo sa opytaj v servise kde to opravuju, s cim su problemy
Mercdes C cdi
Mato86
Přispěvovatel
Příspěvky: 835
Registrován: 03 čer 2007, 21:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen

Příspěvek od Mato86 »

Mam osobnu skusenost.jeden s tych prvych rocnikov (420k).Zvezenie paráda,maiximálny luxus.Siel som na tom trasu Zvolen-Banská Bystrica 20km po ceste 1. triedy par krat som tomu stupil a priemerná spotreba 25 l/100 na tom useku.Problem tam bol s elektronikou uz si nepamatam presne,ale viem ze musel prist chlap z VW z Bratislavy na takom istom kuse a 2 dni sa brlal v elektrike menil relatko za relatkom kus za kus.Nakoniec sa to nejak vyriesilo.Potom tam este bola nejaka malickost s airbagmi.A auto nakoniec dopadlo tak ze zhorelo na parkovisku.su tam 2 baterky a viem ze tam bol nejaky skrat v elektroinstalacii.vrak mam odfoteny jedine sa dalo znova pouzit,tak len sroby do kolies :D :D :D
Passat 3C variant 2,0tdi BMP
VAG CAN PRO,K+CAN Commander,Delphi uni diag. VAGPROG
und3ath
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 11 bře 2008, 13:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica / Bratislava

Příspěvek od und3ath »

Mato86 píše:Mam osobnu skusenost.jeden s tych prvych rocnikov (420k).Zvezenie paráda,maiximálny luxus.Siel som na tom trasu Zvolen-Banská Bystrica 20km po ceste 1. triedy par krat som tomu stupil a priemerná spotreba 25 l/100 na tom useku.Problem tam bol s elektronikou uz si nepamatam presne,ale viem ze musel prist chlap z VW z Bratislavy na takom istom kuse a 2 dni sa brlal v elektrike menil relatko za relatkom kus za kus.Nakoniec sa to nejak vyriesilo.Potom tam este bola nejaka malickost s airbagmi.A auto nakoniec dopadlo tak ze zhorelo na parkovisku.su tam 2 baterky a viem ze tam bol nejaky skrat v elektroinstalacii.vrak mam odfoteny jedine sa dalo znova pouzit,tak len sroby do kolies :D :D :D
R.I.P. :D
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

http://autobazar.eu/sk/results.php?cat= ... lada%C5%A5+!

ktore z toho uvazujes?
phaeton s W12 r.v.2003 za 11 tis. eur s novou prevodovkou, gumami a po servisnych vymenach znie zaujimavo (noteeth)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Mato86 píše:Mam osobnu skusenost.jeden s tych prvych rocnikov (420k).Zvezenie paráda,maiximálny luxus.Siel som na tom trasu Zvolen-Banská Bystrica 20km po ceste 1. triedy par krat som tomu stupil a priemerná spotreba 25 l/100 na tom useku.Problem tam bol s elektronikou uz si nepamatam presne,ale viem ze musel prist chlap z VW z Bratislavy na takom istom kuse a 2 dni sa brlal v elektrike menil relatko za relatkom kus za kus.Nakoniec sa to nejak vyriesilo.Potom tam este bola nejaka malickost s airbagmi.A auto nakoniec dopadlo tak ze zhorelo na parkovisku.su tam 2 baterky a viem ze tam bol nejaky skrat v elektroinstalacii.vrak mam odfoteny jedine sa dalo znova pouzit,tak len sroby do kolies :D :D :D
Pff, doufam, ze to bylo alespon pojisteny :D
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Mato86
Přispěvovatel
Příspěvky: 835
Registrován: 03 čer 2007, 21:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen

Příspěvek od Mato86 »

nastastie bolo :D
Passat 3C variant 2,0tdi BMP
VAG CAN PRO,K+CAN Commander,Delphi uni diag. VAGPROG
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Odpovědi: 0
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

Mato86 píše:nastastie bolo :D
nezhorelo len kvôli tomu????
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Odpovědi: 0
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

subz3ro_tdi píše:http://autobazar.eu/sk/results.php?cat= ... lada%C5%A5+!

ktore z toho uvazujes?
phaeton s W12 r.v.2003 za 11 tis. eur s novou prevodovkou, gumami a po servisnych vymenach znie zaujimavo (noteeth)
Paráda kúpiť v 2006 za 5,2 mil SK a o 5 rokov predať za 11 tis. EUR. fakt super.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

A6TDI píše:
dhfool píše:Musí to být koncern? A se vzduchem? Jeden měch na to stojí 1300 eur. Žádná žehlička to není, do zatáček se to hrne jak tank a váží to stejně.
Jedeš do známe zatáčky normálně -nijak rychle- jak jsi zvyklý z ostatních aut a s tímhle kolosem (klame tělem) jsem jel málem rovno.
A8 je mnohem lepší co se jízdních i dynamických vlastností týče. Pokud tuto kategoriia aut, tak BMW 7.
ještě bys mohl vysvětlit proč 7čka zatáčí a 8 čka jede rovno ;)
A8 a 7re jsou OK, jen Phaeton je jak hozená kovadlina (2400kg...). A8 je naopak vynikajicí až na tu odezvu od českých silnic kvůli pneumatickému pružení. Nejsem příznivcem vzduchu a jedinou výhodu vidím v nastavitelné výšce...

BMW 7 je mnohem majestátnější auto a těžko si ho někdo splete s Passatem, nebo s A6 jako je tomu u Phaetonu a A8. Navíc já mám BMW rád. Dobře se to opravuje :) Pokud bych měl volit nejpohodlnější meluzínu, tak Peugeot 607.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Uživatelský avatar
miklopan
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 04 pro 2009, 11:38
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od miklopan »

Pokud uvažuješ o koupi auta s motorem V10 5,2 , tak ho mohu doporučit z vlastní zkušenosti, neboť se starám šéfovi o jeho S6, ve které má tento motor. Auto naprosto excelentní a to, to šéf nějak nešetří, když spěchá, tak mu dává pěkně za uši. Auto má najeto cca 150tis. Servis není, až tak nákladný pokud je člověk trochu zručnej, tak věci běžné údržby si udělá sám.
Seat toledo 1.9D, Golf cabrio III 1.8i, Golf II 1.6L ,Ford escort RS2000
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

miklopan píše:Pokud uvažuješ o koupi auta s motorem V10 5,2 , tak ho mohu doporučit z vlastní zkušenosti, neboť se starám šéfovi o jeho S6, ve které má tento motor. Auto naprosto excelentní a to, to šéf nějak nešetří, když spěchá, tak mu dává pěkně za uši. Auto má najeto cca 150tis. Servis není, až tak nákladný pokud je člověk trochu zručnej, tak věci běžné údržby si udělá sám.
no neviem ja mam opacnu skusenost rok som jazdil na tomto aute od novoty, a servis urcite nieje pre normalneho cloveka, len brzdy skoro 2000E a spotreba nikdy pod 20l, inak auto islo strasne ale bolo aj pekne tvrde, gumy sa tam fukali 3bar ;)
Mercdes C cdi
Uživatelský avatar
miklopan
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 04 pro 2009, 11:38
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od miklopan »

dolar100 píše:
miklopan píše:Pokud uvažuješ o koupi auta s motorem V10 5,2 , tak ho mohu doporučit z vlastní zkušenosti, neboť se starám šéfovi o jeho S6, ve které má tento motor. Auto naprosto excelentní a to, to šéf nějak nešetří, když spěchá, tak mu dává pěkně za uši. Auto má najeto cca 150tis. Servis není, až tak nákladný pokud je člověk trochu zručnej, tak věci běžné údržby si udělá sám.
no neviem ja mam opacnu skusenost rok som jazdil na tomto aute od novoty, a servis urcite nieje pre normalneho cloveka, len brzdy skoro 2000E a spotreba nikdy pod 20l, inak auto islo strasne ale bolo aj pekne tvrde, gumy sa tam fukali 3bar ;)
Samozřejmě, že auto trochu pápne, ale já brzdy dělal nedávno a komplet kotouče i desky cena 1000eur. Já tomuto autu říkám cvalík :) . Jezdím i RS8, a ta je mnohem náročnější a hlavně výdrž motoru je úplně jinde ... po 120tis komplet generálka
Seat toledo 1.9D, Golf cabrio III 1.8i, Golf II 1.6L ,Ford escort RS2000
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“