Problémy studeného startu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Batistuta
Aktivista
Příspěvky: 1286
Registrován: 23 led 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Batistuta »

Já koupil auto a dělalo to taky a zjistil jsem o zub vedle rozvody,tak se nastavily jak mají být a od té doby za studena v pohodě,před tím za studena na pytel,ale za tepla nic znát nebylo.
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
koldarbk
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 04 bře 2008, 22:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od koldarbk »

Ahoj, mám podobný problém a pokud ho s vaší radou zjistím a odstraním, rád se také podělím s průběhem opravy.
Mám 1.9 TDI 81KW AHF r.v.2000 Včera jsem předjížděl a dost vytočil 4. na 4000tis. Při přeřazení na 5. se mi nečekaně vyběhly otáčky a už nespadly, musel jsem při jízdě vypnout motor. Po zastavení jsem už nenastartoval. Nafty jsem neměl moc, proto jsem si nechal dovést 10l, nalili jsme a START nic. Až po cca 3x20sec začlo auto průběžně naskakovat až chytlo-jako by na 3 válce a šíííleně hulilo. Odjel jsem cca 10km domů, mezi tím se škubání i hulení uklidnilo. Po zastavení a pause cca 10min START na drn-hned. Dnes ráno jsem již nanastartoval, až opět po cca 5x20 sec. Motor naskakuje cca 20 sec. různě vybruje atd. Hlavně kouří jako IKARUS po ránu. Četl jsem vaše fórum, napsal si nějaké tipy na zítřejší testy. Nevím zda zakládat nové, nebo se takhle vetřít k vám. Prosím vás též o radu, buď zde, nebo na koldarbk@seznam.cz VAG mi nic neukazuje a start dávku jsem ještě nezkoušel, poradí mi někdo? Děkuji předem. Kolda Rumburk
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jako první nech změřit tlaky, asi máš ohnutý ojnice
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

tak,tak asi si pricuclo oleja.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
koldarbk
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 04 bře 2008, 22:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od koldarbk »

Tyyyjoooo, to zní zle :(
Nyní mezi svátky mi to asi nikdo neudělá :(
Pokusím se zítra někde optat. Kdy jste věděli, jak dále pokračovat, co bych mohl sám doma zvládnout, budu rád. Zatím děkuji za tipy.
tiguan2
Přispěvovatel
Příspěvky: 841
Registrován: 21 lis 2011, 20:04
Odpovědi: 0
Bydliště: ZR-Vysočina

Příspěvek od tiguan2 »

Sundej vanu na 100% ojnice uvidiš hned,a je to chvilka.
Mirin4motion
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 11 pro 2011, 15:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mirin4motion »

No žhaviče mám taky nové,pokud nepomuže zkusím ještě čidlo teploty i když diagnostika ukazuje teploty stejné jako by mohlio být,ale doufám že to bude ten snímač :?
koldarbk
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 04 bře 2008, 22:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od koldarbk »

Tak Mirin4motione, jak pokračuje tvá oprava?
Já jsem si dnes všiml, že mám pootočenou řemenici na čerpadle. Udělal jsem si rysky, pootočil čerpadlo do místa minulého utáhnutí, dle optisku a ani to neškytlo, úplně mrtvo.Nevím, proč tam bylo vytlačené místo utáhnutí. Dále jsem otočil čerpadlem na druhou stranu, kousek za místo mnou udělané značky a motor naskočil na BRM-hned. Jen nemá ten správný chod a čoudí stále. Asi to není postup, jak bych měl postupovat, ale možná by jste mi mohli poradit, čím by to mohlo být. Jinak z výffuku smrdí děsně nafta. A zvuk, jak na 3 válce.
Mirin4motion
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 11 pro 2011, 15:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mirin4motion »

No já jsem teprve vyměnil snímač a ráno uvidím,jinak já mám PD což asi ty ne podle toho co píšeš....
najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Registrován: 15 úno 2007, 22:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od najmis »

Tak jsem zvědavej a držím palec. ;)
koldarbk:Ty máš rotačku a my PDčko.. :) Trochu jinej motor,jiný mouchy.. :D
koldarbk
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 04 bře 2008, 22:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od koldarbk »

Jooo tááák, tak to jsem přehlédl..... já PD nemám, mám tu zmiňovanou "rotačku" :D Tak to asi musím do jiného tématu ne? Nějak ty zvyky neznám :( Hodil jsem nějaké fotky na
http://kolda-opravy.rajce.idnes.cz/2011 ... e_a_coudi/
jméno i heslo=0000
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

a díval ses na tdi graf kde máš předvstřík?
polo 1.4tdi AMF
koldarbk
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 04 bře 2008, 22:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od koldarbk »

Chtěl jsem TDI graf dle obrázků z návodu zkusit, jestli to je to spojení mezi těma čárama... no, ale nevím, jak na to jsem začátečník v naftě.
Dnes jsem jel opatrně odvést auto. Zajímavé bylo, že po nastartování opět děsně čudilo a motor skákal ze strany na stranu. No riskl jsem to a vyjel. Po vyjetí z města čoudění dost ustálo a po cca 5km už motor jel skoro, jako dřív. Čoudil jen trochu a i turbo zabíralo. No nebylo to úplně ono, ale překvapilo mě, že po zahřátí mnohem lepší. :? Existuje prosím nějaký návod na VAG funkce v CZ?
Mirin4motion
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 11 pro 2011, 15:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mirin4motion »

Tak už nevím vyměnil jsem snímač vačky chybu to nepíše nastavil jsem sinch.klika vačka na 0 a pořád to startuje ráno jako TRAMBUS ted jak to chytne tak musím chvilku trošku držet plyn jinak to neudrží volnoběh.....už nevím jestli by to mohlo být rotačkou nebo vstřiky fakt nevím :?
luciana
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 29 lis 2011, 13:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Karviná

Příspěvek od luciana »

Asi najspíš ten sám problem jako mám já.Pokud si měnil těsnění pod hlavou co všechno jsi vlastně vyměnil.Já řešil to samé.Výměna turba bylo K.O a pak to začlo prdlo těsnění pod hlavou,ale ne moc jen to sem tam netopilo respektive při vyšším výkonu.Takže rozborka.Hlava rovná ventily O.K na bloku nerovnost odstraněno smontováno.následně nové hydra nové tandem čerpadlo rozvody nastavení vstřiku 225.proběhl test ze startu dýmu jak avie po chvilce co se to odvzdušnilo vše O.k zkušební jízda paráda nový tandem lépe to brzdí motor ani neklepne.druhý den ráno točím točím chytne tak po pěti sekundách na jeden dva pak třetí a čtvrtému to trvá přidám plyn držím 2000 otáček jede po minutě normální chod.A co dál nevím.je to passat 85kw rok 99
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“