Problémy studeného startu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ahoj, mám podobný problém a pokud ho s vaší radou zjistím a odstraním, rád se také podělím s průběhem opravy.
Mám 1.9 TDI 81KW AHF r.v.2000 Včera jsem předjížděl a dost vytočil 4. na 4000tis. Při přeřazení na 5. se mi nečekaně vyběhly otáčky a už nespadly, musel jsem při jízdě vypnout motor. Po zastavení jsem už nenastartoval. Nafty jsem neměl moc, proto jsem si nechal dovést 10l, nalili jsme a START nic. Až po cca 3x20sec začlo auto průběžně naskakovat až chytlo-jako by na 3 válce a šíííleně hulilo. Odjel jsem cca 10km domů, mezi tím se škubání i hulení uklidnilo. Po zastavení a pause cca 10min START na drn-hned. Dnes ráno jsem již nanastartoval, až opět po cca 5x20 sec. Motor naskakuje cca 20 sec. různě vybruje atd. Hlavně kouří jako IKARUS po ránu. Četl jsem vaše fórum, napsal si nějaké tipy na zítřejší testy. Nevím zda zakládat nové, nebo se takhle vetřít k vám. Prosím vás též o radu, buď zde, nebo na koldarbk@seznam.cz VAG mi nic neukazuje a start dávku jsem ještě nezkoušel, poradí mi někdo? Děkuji předem. Kolda Rumburk
Mám 1.9 TDI 81KW AHF r.v.2000 Včera jsem předjížděl a dost vytočil 4. na 4000tis. Při přeřazení na 5. se mi nečekaně vyběhly otáčky a už nespadly, musel jsem při jízdě vypnout motor. Po zastavení jsem už nenastartoval. Nafty jsem neměl moc, proto jsem si nechal dovést 10l, nalili jsme a START nic. Až po cca 3x20sec začlo auto průběžně naskakovat až chytlo-jako by na 3 válce a šíííleně hulilo. Odjel jsem cca 10km domů, mezi tím se škubání i hulení uklidnilo. Po zastavení a pause cca 10min START na drn-hned. Dnes ráno jsem již nanastartoval, až opět po cca 5x20 sec. Motor naskakuje cca 20 sec. různě vybruje atd. Hlavně kouří jako IKARUS po ránu. Četl jsem vaše fórum, napsal si nějaké tipy na zítřejší testy. Nevím zda zakládat nové, nebo se takhle vetřít k vám. Prosím vás též o radu, buď zde, nebo na koldarbk@seznam.cz VAG mi nic neukazuje a start dávku jsem ještě nezkoušel, poradí mi někdo? Děkuji předem. Kolda Rumburk
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 44
- Registrován: 11 pro 2011, 15:23
Tak Mirin4motione, jak pokračuje tvá oprava?
Já jsem si dnes všiml, že mám pootočenou řemenici na čerpadle. Udělal jsem si rysky, pootočil čerpadlo do místa minulého utáhnutí, dle optisku a ani to neškytlo, úplně mrtvo.Nevím, proč tam bylo vytlačené místo utáhnutí. Dále jsem otočil čerpadlem na druhou stranu, kousek za místo mnou udělané značky a motor naskočil na BRM-hned. Jen nemá ten správný chod a čoudí stále. Asi to není postup, jak bych měl postupovat, ale možná by jste mi mohli poradit, čím by to mohlo být. Jinak z výffuku smrdí děsně nafta. A zvuk, jak na 3 válce.
Já jsem si dnes všiml, že mám pootočenou řemenici na čerpadle. Udělal jsem si rysky, pootočil čerpadlo do místa minulého utáhnutí, dle optisku a ani to neškytlo, úplně mrtvo.Nevím, proč tam bylo vytlačené místo utáhnutí. Dále jsem otočil čerpadlem na druhou stranu, kousek za místo mnou udělané značky a motor naskočil na BRM-hned. Jen nemá ten správný chod a čoudí stále. Asi to není postup, jak bych měl postupovat, ale možná by jste mi mohli poradit, čím by to mohlo být. Jinak z výffuku smrdí děsně nafta. A zvuk, jak na 3 válce.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 44
- Registrován: 11 pro 2011, 15:23
Jooo tááák, tak to jsem přehlédl..... já PD nemám, mám tu zmiňovanou "rotačku"
Tak to asi musím do jiného tématu ne? Nějak ty zvyky neznám
Hodil jsem nějaké fotky na
http://kolda-opravy.rajce.idnes.cz/2011 ... e_a_coudi/
jméno i heslo=0000


http://kolda-opravy.rajce.idnes.cz/2011 ... e_a_coudi/
jméno i heslo=0000
Chtěl jsem TDI graf dle obrázků z návodu zkusit, jestli to je to spojení mezi těma čárama... no, ale nevím, jak na to jsem začátečník v naftě.
Dnes jsem jel opatrně odvést auto. Zajímavé bylo, že po nastartování opět děsně čudilo a motor skákal ze strany na stranu. No riskl jsem to a vyjel. Po vyjetí z města čoudění dost ustálo a po cca 5km už motor jel skoro, jako dřív. Čoudil jen trochu a i turbo zabíralo. No nebylo to úplně ono, ale překvapilo mě, že po zahřátí mnohem lepší.
Existuje prosím nějaký návod na VAG funkce v CZ?
Dnes jsem jel opatrně odvést auto. Zajímavé bylo, že po nastartování opět děsně čudilo a motor skákal ze strany na stranu. No riskl jsem to a vyjel. Po vyjetí z města čoudění dost ustálo a po cca 5km už motor jel skoro, jako dřív. Čoudil jen trochu a i turbo zabíralo. No nebylo to úplně ono, ale překvapilo mě, že po zahřátí mnohem lepší.

-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 44
- Registrován: 11 pro 2011, 15:23
Asi najspíš ten sám problem jako mám já.Pokud si měnil těsnění pod hlavou co všechno jsi vlastně vyměnil.Já řešil to samé.Výměna turba bylo K.O a pak to začlo prdlo těsnění pod hlavou,ale ne moc jen to sem tam netopilo respektive při vyšším výkonu.Takže rozborka.Hlava rovná ventily O.K na bloku nerovnost odstraněno smontováno.následně nové hydra nové tandem čerpadlo rozvody nastavení vstřiku 225.proběhl test ze startu dýmu jak avie po chvilce co se to odvzdušnilo vše O.k zkušební jízda paráda nový tandem lépe to brzdí motor ani neklepne.druhý den ráno točím točím chytne tak po pěti sekundách na jeden dva pak třetí a čtvrtému to trvá přidám plyn držím 2000 otáček jede po minutě normální chod.A co dál nevím.je to passat 85kw rok 99