Stránka 3 z 4
Napsal: 01 led 2012, 13:08
od Huml
turbo tlačí víc než má
Napsal: 01 led 2012, 16:52
od sideA
Jo tlaci vic nez 2040mbar, ale muze spatna regulace chcipnout motor, pote minutu nemohu motor nastartovat jenom pretacet starterem a v ridici jednotce motoru zadna chybova hlaska?
Napsal: 01 led 2012, 17:13
od Huml
ta špatná regulace pomůže té druhé chybě a to, že se vyvěsí ventily, zkus změřit tlak oleje, jakou používáš viskozitu? navíc v tom druhým logu to tlačilo víc jak 2040
Napsal: 01 led 2012, 17:14
od misoVW
pretlak turba nemoze zhasnut motor. To ako to popisujes presne sedi na vysoky tlak oleja.
Napsal: 01 led 2012, 19:05
od sideA
olej 10W40 a jak zmerim tlak oleje (asi jenom v servisu ze? pardon za asi priblblou otazku pro Vas ale ja se stale ucim, dosud jsem 10 let jezdil jen s benzinem).
Poznamka mozna nedulezita k oleji : kdyz necham auto 1 den stat tak vyska hladiny oleje je pri hornym ohybu merky t.j. cca 0,5 az 1 cm nad ryskou max. Pri kontrole 1 hod. po jizde je hladina jeste pod ryskou max.
Napsal: 01 led 2012, 21:17
od katany
měl jsem hodně podobnej problém. vždycky se mi to rozchrastilo a rozkepalo, protože to šlo na 3, nebo 2 válce, někdy to i chcíplo nešlo natočit, přesně jak popisuješ, nakonec mi to vystřelilo těsnění pod olejovým filtrem (AVG motor)
byl to opravdu vysokej tlak oleje a vyvěšoval mi ventily, koupil jsem od bugsbunnyho čerpadlo, vyměnil a je po problému. předchozí majitel jezdil longlife a asi to tomu zrovna nepřidalo, já měním po 10tis. jezdím na 5w-40
Napsal: 01 led 2012, 22:59
od MirekX
i špatná regulace tlaku může pomoct vyvěsit ventily, už jsem se s tím taky setkal. Bylo to na octě ASV.Příznaky naprosto stejný. Po vyčištění turba OK. ale tlak oleje taky změřit
Napsal: 03 led 2012, 10:11
od sideA
Prosim neviete o nejakom servise kde mi zmeraju tlak oleja v okrese Zilina, som na dovolenke v Cadci a tu v servisoch nevedia co po nich chcem, ze sa stym este nestretli. Tlak oleja sa meria manometrom cez otvor kde je umiestneny snimac tlaku oleja alebo nejaky spešl postup?
Napsal: 03 led 2012, 14:52
od prka
Ano, výrobce doporučuje měřit tlak oleje přes tento otvor. Na volnoběhu má být min. 0.1 MP, při ot.2000 min. 0.2 MP a nad 2000 ot. nesmí překročit 0.7 MP. Bude-li překročen tlak 0.7 MP - vyměnit víko olejového čerpadla s přetlakovým ventilem/čerpadlo/. Teplota oleje při měření má být min. 80°C/po rozběhnutí větráku pro chladič/.
Jak ses ptal na hladinu oleje, tak ta se měří při teplém motoru /teplota ol.nad 60°C/ a měla by být v rozmezí rysek. Nesmí být nad max. aby nedošlo k poškození katalyzátoru.
Napsal: 03 led 2012, 15:27
od toefuk
sideA píše:Prosim neviete o nejakom servise kde mi zmeraju tlak oleja v okrese Zilina, som na dovolenke v Cadci a tu v servisoch nevedia co po nich chcem, ze sa stym este nestretli. Tlak oleja sa meria manometrom cez otvor kde je umiestneny snimac tlaku oleja alebo nejaky spešl postup?
Skus autorizak SKODA pod zarcom vedla Kysuckych pekarni, alebo pouzi google a mas adresy aj s tel. kontaktmi.
Napsal: 04 led 2012, 14:13
od prka
Kluci mám na vás prosbu. Nějak mi nejdou odesílat SZ. Vám ano ?
Pro sideA:
Pokud chceš odpověď na Tvou SZ, tak mi napiš email.
Napsal: 19 led 2012, 15:46
od sideA
Kontrola tlaku oleje - o.k.
Od 31.12.2011 jak jsem daval sem ty posledni logy se zatim zavada a ani ten zvuk ani jednou neprojevili (vubec to nechapu)
Z jineho soudku:
mr. Prka na predchozi strane psal ze zakladni predvstrik z prvniho logu je nastaven mene nez by mel byt - na co to ma vlyv (davka pri startovani)?
Napsal: 19 led 2012, 19:43
od prka
Tvůj základní předvstřik je o něco nižší než optimální /střední čára-modrá na TDI grafu/, ale v mezích povolených výrobcem. Nastavíš-li základní předvstřik k horní povolené hranici, bude palivo vstříknuto do válce dříve před horní úvratí a budou vytvořeny lepší podmínky ke vznícení směsi. Při nastavení předvstřiku ke spodní hranici tomu bude naopak. Po spuštění motoru však ventil počátku vstřiku/N 108/ upraví předvstřik dle požadavku ŘJ /pokud to nepřekročí jeho možný rozsah regulace, který je asi 24°/. Pokud bude základní předvstřik na horní hranici, nebude již ventil N 108 schopen snížit ho při volnoběhu na požadavek od ŘJ /např. místo požadovaného 1.3° bude 2.4°/. Bude- li pak ŘJ vyžadovat v průběhu jízdy pozdní vstřik, nebude ho ventil N 108 schopen zabezpečit.
Napsal: 19 led 2012, 20:45
od sideA
Dik za vycerpavajici odpoved na zaklade tve odpovedi predvstrik uz resit nebudu, jsem to nacrt jestli to nema vlyv na mou zvysenou spotrebu kolem 7-7,5l/100km.
Napsal: 20 led 2012, 00:52
od prka
Tvůj nastavený základní předvstřik nemá vliv na Tvou zvýšenou spotřebu. Problém bude někde jinde.