Termostat a zahřívání motoru v zimě 1.9TDi PD AVF

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

:D chytré..A jak prosté...
nepropadat panice...
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Odpovědi: 0
Registrován: 09 úno 2015, 20:04

Příspěvek od stanomx »

ja som pokukoval po elektrických ventiloch že ich dám pred chladič na tlačítko
už som si zohnal chladič spalín tak ešte musím domontovať aj ten (noteeth)
M4rt4s
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2012, 09:15
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic

Příspěvek od M4rt4s »

Dneska sem měnil tlumiče a sundaval nárazníky, tak na termostat kouknu zejtra. Už mám připravenej teploměr tak to rozeberu a zkusím při kolika se otvírá.
Kouknu teda ještě na EGR, ten mě nenapadl.
Bandasku na chlazení spalin tu mám z ARL. Ani nevím jestli ji BXE originál má.
Car diag
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2010, 19:55
Bydliště: Blšany u Loun

Příspěvek od Car diag »

BXE jí má 😀
M4rt4s
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2012, 09:15
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic

Příspěvek od M4rt4s »

Ok, tak to se na to podívám, zatím díky. Uvidím jestli něco objevím
:?
M4rt4s
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2012, 09:15
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic

Příspěvek od M4rt4s »

Tak termostat dávali před půl rokem a je tam fakt originál. Uvařil sem ho v konvici a otvírá kolem 90.
Membrána v EGR je taky v pohodě a hadička k němu taky. Když sem do hadičky fouknul tak se dala profouknout, až když sem sundal ten bocni plast od krabice s podtlakama a ucpal ji tak profouknout nešla.
Je to normální? Nevím jak ta krabice s podtlakama funguje, když to řeknu blbě, tak když je vypnutej klíček tak je ventil k EGR otevřenej a hadička jde profouknout? (jestli tam nějakej ventil je)

Za jakých podmínek je otevřenej EGR? Abych zkusil jestli jde na EGR podtlak, jestli ho někdo neodpojil v jednotce.

Víc už mě nenapadá, to chlazení spalin je ovládaný elektronicky, nebo je to jen mechanicky, něco jako výměník tepla?
Car diag
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2010, 19:55
Bydliště: Blšany u Loun

Příspěvek od Car diag »

Já jsem ale nemluvil o EGR ale o chladiči EGR!!!
Zavez to radši někomu kdo tomu rozumí, jinak tam zmrzneš (LOL)
M4rt4s
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2012, 09:15
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic

Příspěvek od M4rt4s »

Car diag píše:Já jsem ale nemluvil o EGR ale o chladiči EGR!!!
Zavez to radši někomu kdo tomu rozumí, jinak tam zmrzneš (LOL)
Tak to sem to špatně pochopil :o nevím jak to funguje... Myslel jsme, že se otevře egr a na vedení je výměník vody kterej prihrejvaj spaliny :D
Car diag
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2010, 19:55
Bydliště: Blšany u Loun

Příspěvek od Car diag »

Chladic splodin otevírá a zavírá jiný Podtlakový ventil u BXE
M4rt4s
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2012, 09:15
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic

Příspěvek od M4rt4s »

Člověk se celej život učí, díky. Kouknu na to ;)
Car diag
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2010, 19:55
Bydliště: Blšany u Loun

Příspěvek od Car diag »

Jj,je tam blbě schovanej za sáním...
M4rt4s
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2012, 09:15
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic

Příspěvek od M4rt4s »

Tak sem ho našel a funguje, když nasaju, táhlo se normálně hejbe. Stává se že by se zaneslo vedení?
M4rt4s
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2012, 09:15
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic

Příspěvek od M4rt4s »

Tak sem zkoumal dal a jednotka podtlaku ten ventil neotevre, začne v ní cvakat, v hadicce pulzuje, ale má nedostatecnej podtlak, aby s membránou hnul. :o

Jinak vedení k egr je horký.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“