
Termostat a zahřívání motoru v zimě 1.9TDi PD AVF
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 352
- Registrován: 08 črc 2012, 09:15
- Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic
Odpovědi: 0
Tak termostat dávali před půl rokem a je tam fakt originál. Uvařil sem ho v konvici a otvírá kolem 90.
Membrána v EGR je taky v pohodě a hadička k němu taky. Když sem do hadičky fouknul tak se dala profouknout, až když sem sundal ten bocni plast od krabice s podtlakama a ucpal ji tak profouknout nešla.
Je to normální? Nevím jak ta krabice s podtlakama funguje, když to řeknu blbě, tak když je vypnutej klíček tak je ventil k EGR otevřenej a hadička jde profouknout? (jestli tam nějakej ventil je)
Za jakých podmínek je otevřenej EGR? Abych zkusil jestli jde na EGR podtlak, jestli ho někdo neodpojil v jednotce.
Víc už mě nenapadá, to chlazení spalin je ovládaný elektronicky, nebo je to jen mechanicky, něco jako výměník tepla?
Membrána v EGR je taky v pohodě a hadička k němu taky. Když sem do hadičky fouknul tak se dala profouknout, až když sem sundal ten bocni plast od krabice s podtlakama a ucpal ji tak profouknout nešla.
Je to normální? Nevím jak ta krabice s podtlakama funguje, když to řeknu blbě, tak když je vypnutej klíček tak je ventil k EGR otevřenej a hadička jde profouknout? (jestli tam nějakej ventil je)
Za jakých podmínek je otevřenej EGR? Abych zkusil jestli jde na EGR podtlak, jestli ho někdo neodpojil v jednotce.
Víc už mě nenapadá, to chlazení spalin je ovládaný elektronicky, nebo je to jen mechanicky, něco jako výměník tepla?