Úprava hlavy

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

V katalizátoru je keramická vložka, jakoby taková protáhlá mřížka, s katalitickým povlakem a probíhá tam oxidace CO na CO2 a HC na H20. Určitě nesnižuje emise pevných částic, na to slouží DPF, který starší nafty naštěstí nemají.

Je pravda, že se, třeba v mírný zátěži, v katalizátoru usazují pevné částice, ale když potom dáš plnej plyn, abys "vymetl saze" tak všechno jde ven a z výfuku vyletí oblak kouře ;) na emisích bez katu projdeš, protože kouřivost bude úplně stejná jako s katem, vlastní zkušenost.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

Hero.cz píše:Chlapci je vydet ze ste chytry jak F1 Kdo by nepochopil tak zde je vysvetleni:(frekvence 1) (LOL) Samej chytrak a hovno s toho!!!!!!!Martin
aspon chytrák předved že o motorech neví zhola nic (rofl)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

turbo kamna power píše:V katalizátoru je keramická vložka, jakoby taková protáhlá mřížka, s katalitickým povlakem a probíhá tam oxidace CO na CO2 a HC na H20. Určitě nesnižuje emise pevných částic, na to slouží DPF, který starší nafty naštěstí nemají.

Je pravda, že se, třeba v mírný zátěži, v katalizátoru usazují pevné částice, ale když potom dáš plnej plyn, abys "vymetl saze" tak všechno jde ven a z výfuku vyletí oblak kouře ;) na emisích bez katu projdeš, protože kouřivost bude úplně stejná jako s katem, vlastní zkušenost.
Po vykuchání katu , se saze z vyfuku a tlumiče taky nějakou dobu ( vymetají ) někomu to příjde že to víc kouří , ale to po pár ostrjch jízdách přestane.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
pablo1
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Registrován: 09 čer 2009, 04:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Stredné Slovensko

Příspěvek od pablo1 »

a ako je najlepsie vykuchat katalyzator?Staci vsetko vybrat alebos nim aj treba nieco urobit?
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

toby: jj, pamatuju první jízdu bez katu, to byl oblak po prvním prošlápnutí plynu :D

pablo: já mám jen vymlácenej vnitřek a obal ponechaný, ale to není úplně nejlepší řešení, občas to rezonuje a z hlediska proudění plynů to asi taky nebude oukej, takže to budu nahrazovat trubkou.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Nejlepsim kompromisnim resenim je to vymontovat, z horni strany podelne riznout, vykuchat, navarit trubku, zavrit a zavarit.

... nebo vyjmout cely dil, ten schovat a nahradit trubkou. A na STK prohazovat.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Obrázek
Obrázek
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“