Stránka 3 z 3

Napsal: 29 led 2012, 11:01
od turbo kamna power
V katalizátoru je keramická vložka, jakoby taková protáhlá mřížka, s katalitickým povlakem a probíhá tam oxidace CO na CO2 a HC na H20. Určitě nesnižuje emise pevných částic, na to slouží DPF, který starší nafty naštěstí nemají.

Je pravda, že se, třeba v mírný zátěži, v katalizátoru usazují pevné částice, ale když potom dáš plnej plyn, abys "vymetl saze" tak všechno jde ven a z výfuku vyletí oblak kouře ;) na emisích bez katu projdeš, protože kouřivost bude úplně stejná jako s katem, vlastní zkušenost.

Napsal: 29 led 2012, 11:02
od Smoke
Hero.cz píše:Chlapci je vydet ze ste chytry jak F1 Kdo by nepochopil tak zde je vysvetleni:(frekvence 1) (LOL) Samej chytrak a hovno s toho!!!!!!!Martin
aspon chytrák předved že o motorech neví zhola nic (rofl)

Napsal: 29 led 2012, 11:12
od toby66kw
turbo kamna power píše:V katalizátoru je keramická vložka, jakoby taková protáhlá mřížka, s katalitickým povlakem a probíhá tam oxidace CO na CO2 a HC na H20. Určitě nesnižuje emise pevných částic, na to slouží DPF, který starší nafty naštěstí nemají.

Je pravda, že se, třeba v mírný zátěži, v katalizátoru usazují pevné částice, ale když potom dáš plnej plyn, abys "vymetl saze" tak všechno jde ven a z výfuku vyletí oblak kouře ;) na emisích bez katu projdeš, protože kouřivost bude úplně stejná jako s katem, vlastní zkušenost.
Po vykuchání katu , se saze z vyfuku a tlumiče taky nějakou dobu ( vymetají ) někomu to příjde že to víc kouří , ale to po pár ostrjch jízdách přestane.

Napsal: 29 led 2012, 20:18
od pablo1
a ako je najlepsie vykuchat katalyzator?Staci vsetko vybrat alebos nim aj treba nieco urobit?

Napsal: 29 led 2012, 21:15
od turbo kamna power
toby: jj, pamatuju první jízdu bez katu, to byl oblak po prvním prošlápnutí plynu :D

pablo: já mám jen vymlácenej vnitřek a obal ponechaný, ale to není úplně nejlepší řešení, občas to rezonuje a z hlediska proudění plynů to asi taky nebude oukej, takže to budu nahrazovat trubkou.

Napsal: 29 led 2012, 22:19
od Forest
Nejlepsim kompromisnim resenim je to vymontovat, z horni strany podelne riznout, vykuchat, navarit trubku, zavrit a zavarit.

... nebo vyjmout cely dil, ten schovat a nahradit trubkou. A na STK prohazovat.

Napsal: 30 led 2012, 07:37
od marena tdi
Obrázek
Obrázek