vyfuk

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

no dobre...teraz konkretna otazka....audi A4 ma od turba len pletenec a potom kat....ideme davat 60ku vyfuk, tak mame nechat vykuchany kat a pletenec 55 a od katu dat 60ku alebo prekopat to cele a spravit tam rozsirenie ako na fotke uvedenej vizsie...
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

ked idete prerabat a kuchat kat tak uz kat netreba zbytocne turbulencie, ani to zuzenie pletencom ked rura 60 tak pletenec tiez 60 Ladas taky ma
Mercdes C cdi
z-x-r
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 06 úno 2012, 14:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od z-x-r »

Panove zde mate komplet montazni material na udelani sveho vyfuku!
http://www.vyfuky-tyll.cz/e-shop/ds.php
Kdyz jim napisete maji i prumer 63.5mm na vyfuk sk.A.

Udelate si komplet vyfuk a je to vyfukova trubka.
Ladeni zdar :D
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

takze ked idem robit vyfuk do A4 kde je katalizator hned za turbom, nechat tam vykuchany kat a davat 60ku ruru az za katom, alebo to radsej prerobit na nieco take ako je hore na obrazku? popripade ake by to malo byt rozmerovo?
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Obrázek
Jedno z moznych reseni rozsireni downpipe (zde ovsem bez zpetneho zuzeni).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
LitleAnimal
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 07 bře 2011, 14:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od LitleAnimal »

pokud ti to pomůže řešil jsem ted to samé co ty .....
materiál nakoupen tu za2700,- včetně pošty http://www.talmet.cz/

vše jsem udělal v 60mm nerez kolena koupil 90st pak nařezal uhly podle potřeby
stačilo 5kolen 3metry roury
vlnovec šel z 5golfa je to 60mm
zadní tlumič jsem koupil na aukru průchozí 1200,- 60mm vstup

ještě dvě spony pruchozí aby se dal výfuk podle potřeby sundat a upravit

ty spony jsou z kelly za 220kč

takže suma sumárum včetěn kotučků na flexu 4000-4500,- včetně elektriky .)

vlnovec jsem dostal ,vařil jsem to COčkem vím prasárna ale spoje vypadaj dobře až to začne reznout, stejně budu řešit větší teď jdu na 220ps....

v tý firmě maj vše skladem super jednání

od turba jsem to koleno nařezal po krajích sklepal na 50mm a navařila aby šli nasadit matky 70mm koleno už bylo moc ale jistě by šlo taky aby se udělal lepší náběh ale neřešil jsem to
Uživatelský avatar
Hegesak
Přispěvovatel
Příspěvky: 777
Registrován: 04 dub 2010, 13:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Hegesak »

potřebuju 90stupňovou rouru průměr 60 aby od ohybu bylo aspoň 20cm na každou stranu kde koupit v Praze?koukám že v výfuky-tyll.cz mají až 63průměr.
Škoda Octavia RS III
VW PAssat B8- 110KW
Uživatelský avatar
JohnnyBOSS
Aktivista
Příspěvky: 1296
Registrován: 30 led 2010, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od JohnnyBOSS »

má u konfigurace, jakou mám v podpisu, smysl řešit to rozšíření downpipe? Jestli se změní náběh, předpokládám, že se to odehraje do 2tisíc otáček, to přece nemá smysl u VBčka řešit, když tomu stejně sodu můžu dát až přesáhnu aspoň těch 2000otáček. Je to tak?

Díky za reakce :)
Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky (noteeth) - PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Panove jak je na tom turbo-off vyfuk bez katu od milteku? Mate nekdo zkusenost? Ma smysl to porizovat, nebo je lepsi udelat sve? Jezdi to hodne britu, ja mam radsi takovehle vyrobky nez homo-domo..Ma na to nekdo nazor?
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

tholis píše:Panove jak je na tom turbo-off vyfuk bez katu od milteku? Mate nekdo zkusenost? Ma smysl to porizovat, nebo je lepsi udelat sve? Jezdi to hodne britu, ja mam radsi takovehle vyrobky nez homo-domo..Ma na to nekdo nazor?
tak kontaktuj je .tady neni moc lidi co si koupi Milltek vyfuk a jeste s tim delat expedimenty. (noteeth)
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

marena: Me zajima jak to funguje. Jestli to ma opravdu nejaky prinos jestli to funguje aspon jako homo-domo nerez bez katu;)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

tholis píše:marena: Me zajima jak to funguje. Jestli to ma opravdu nejaky prinos jestli to funguje aspon jako homo-domo nerez bez katu;)
Tak predpokladam, ze oni to maji spocitane a ozkousene v praxi, ohybane na miru, udelane s ohledem na plug and play aplikaci. Nechce se mi verit, ze to navrhuji jen podle toho, jake jsou tam vyuzitelne prostory. Dale verim, ze uroven svaru je na uplne jine urovni, nezli pri "homo-domo" reseni. Kazde nezadouci vireni ovlivnuje vyplach motoru.

Ale nabizi se tu otazka, zda se to vzhledem k cenam vyplati.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

tholis píše:marena: Me zajima jak to funguje. Jestli to ma opravdu nejaky prinos jestli to funguje aspon jako homo-domo nerez bez katu;)
asi pujde pouze o zvukovou kulisu.kat te do urcite miry za prdel drzet nebude.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Forest: To predpokladame stejne, to co si napsal me napadlo a proto o nem do budoucna uvazuji. Presto by me zajimala i neci zkusenost ;)
Uživatelský avatar
Hegesak
Přispěvovatel
Příspěvky: 777
Registrován: 04 dub 2010, 13:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Hegesak »

da se udelat vyfuk 64mm tak aby to nebylo tolik hlucne?Chci aby ty splodiny sly rychle pryc ale chci zachovat relativne klid v aute??Poradi nekdo nejaky tlumic dozadu?pomuze i rezonator tupu tohoto?: http://www.sportovniautodoplnky.cz/spor ... -55-60-mm/
Škoda Octavia RS III
VW PAssat B8- 110KW
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“