natural 95 do nafty proti zamrznutí
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 828
- Registrován: 21 pro 2011, 22:49
- Bydliště: Soběslav
zamysli se trochu když by ti už ta "nafta" co tady tankujem všichni zamrzla což znamena že se ti z ní stane parafín ve filtr a totalně ho zacpe že nepřidíraš CR ani PD ? vidím ty lidi jak přijedou a povídaj no víte mě už to asi 3 dny moc netahne občas to chcípnePasat TDI PD 96 kw píše:jen si tam dejte do nafty benzín!!!!!!!! bez starostí!!!! aspon bude co delat až se vyserou pedečka comonrail !!!!! žádnej strach!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

G2 1.6TD tlak 1,3 přidano na naftě
turbo z octavia 66kw mazl auto , seat toledo 1l tdi AFN makačenkn auto

Re: natural 95 do nafty proti zamrznutí
mas sice PD ale 1l je v pohode.fx99 píše:lze přidavat ? 1l na cca 30 l nafty motor 1.9 pd -nemuže se něco vykakat
normalne to obcas spravim , aj teraz ked bolo -31 nic sa tym nestane ked mas pomer 1:30 .
len aby ste boli v obraze slovnaft SK garantuje naftu do -24C ale na liptove je bezne v noci -28 a aj menej teraz

a taky shell , no v jeden den dotrepali 4 auta ktore tankovali na shellke a nafta zamrzla
takze bum VIF a 1l benzinu naozaj neublizi pri tych teplotach

otec dal raz omylom do OII PD k 10 l nafty 35 litrov benzinu a presiel 70km

jazdi dal
GIV var asz 4mot upraveny
Re: natural 95 do nafty proti zamrznutí
Tak to je zajímavé, já si myslim, že zrovna PD systém má nejmenší nároky na mastnost nafty když hlavní tlak je vytvořen stlačením vstřiku oproti VP a CR čerpadlům kde je tření určitě mnohem víc.jordee_23 píše:
otec dal raz omylom do OII PD k 10 l nafty 35 litrov benzinu a presiel 70km![]()
jazdi dal
Ale unás to nikdy nedosáhne -20 tak to neřešim....
....320cd
Benzín do nafty se nedoporučuje. Dnešní aditiva nejsou až tak drahá,že by se vyplatilo takhle riskovat. Zrovna vstřikovací čerpadlo,je velice přesně vyrobené a stačí aby šlo chvíli i málo odmaštěné benzinem a hrozí že se začne opotřebovat,naruší se povrchová úprava a čerpadlo ztrácí tlak.
Do nafty dávám aditivum a stačí troška a je to znát v zimě. Zatím jsem nastartoval vždy.
Do nafty dávám aditivum a stačí troška a je to znát v zimě. Zatím jsem nastartoval vždy.
Souhlasim stim že u PD určitě dřív klekne vstřik než tandem nebo podávací při suchej naftě. Jaký jsou rozdíli ve filtrech netušim, ale že by VW předepsalo přidání VIFu tomu nevěřim. Pro mě je Vif dobrej marketing ale nikomu ho neodpíram jen mi nikdo nepřesvědčí že štamprdle zlepší nádrž nafty...jericho-3 píše:Já mám spíš za to, že PD je háklivější než rotačka, proto má" předepsáno" i jemnější čištění a přidávání Vifu a zadřené čerpadlo je rarita, ale u vstřiku to není "rarita".I u starých motorů se nejdřív zadřel vstřik než čerpadlo..

....320cd
PDčko je určitě víc háklivější než rotačka. PDčko má všechny součásti přesněji vyrobeny a tím i menší kanálky ve vstřiku než ve vstřiku u rotačky. Já osobně chci kupovat v létě G4 a asi raději taky sáhnu po rotačce 81kw než po PD. I když zase chci výkonější auto,takže by se mi líbil ten motor co má třeba 110kw ale na tu hodnotu rotačku taky dostanu.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 828
- Registrován: 21 pro 2011, 22:49
- Bydliště: Soběslav
takže jedna věc je TDI a druhá FSI rotačka snese 5L naturalu bez toho aby se něco poznalo na výkonu nebo něco odešlo týdně takhle mixuju v zimě nádrž na týden a JEZDÍM a o tom že je benzím suchý se můžeme bavit u FSI nebo jiných systémech přímého vstřikování benzinu taky to jezdí a nic se nesere kdo věří aditivům ať si je tam leje ale když ta nafta mrzne už kolem -15 je něco špatně a aditiva nepomůžou za čtvrtek a pátek jsem řešily zamrzlýho kde co takže o výrobcích aut to nejni...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 818
- Registrován: 15 úno 2007, 20:09
- Bydliště: okr. cr
pumpy adetivujou do -5,zbytek je na řidičích,snad každej výrobce aut doporučuje letní i zimní adetiva ,která zajišťují číštění pal soustavy včetně čerpadel a vstřiků,snad se jěště nikdy neřešilo,že adetivum nepomáhá nebo i že ničí,jeto spíš tím ,jak si připravili auto na zimu-filty,žhavení a třeba i vyčištění nádrže,protožě pokud se za rok dost najede,tak se i dost tankuje,a divili by se ,co se dokáže za rok s naftou od Shell do nádrže nashromáždit-takový krásný černošedivý nudle, zatuhnou už i v těch malejch mrazech---- adetivum jo,a taky to s ním občas přehnatLadas píše:takže jedna věc je TDI a druhá FSI rotačka snese 5L naturalu bez toho aby se něco poznalo na výkonu nebo něco odešlo týdně takhle mixuju v zimě nádrž na týden a JEZDÍM a o tom že je benzím suchý se můžeme bavit u FSI nebo jiných systémech přímého vstřikování benzinu taky to jezdí a nic se nesere kdo věří aditivům ať si je tam leje ale když ta nafta mrzne už kolem -15 je něco špatně a aditiva nepomůžou za čtvrtek a pátek jsem řešily zamrzlýho kde co takže o výrobcích aut to nejni...
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
hoši mám 12 let starý AFN a vždy jsem nastartoval, teď jsem to měl o vejkendu venku, startoval jsem v 5 hodin ráno v -18 a chytlo to hned, před dvěma lety to stálo dvě noci v -25 a cca po 5ti vteřinách to chytlo. v životě jsem tam nedal ani aditivum ani benzin a tankuju kdekoli. máte asi problém jinde:) ještě hodim video ze dněška -13 stupnů stálo to venku přesně 24 hodin tady je start:
http://www.youtube.com/watch?v=YLL61mA1 ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=YLL61mA1 ... e=youtu.be