Jedine pri zapnutem. kaps.czratte píše:Ahoj,potřeboval bych taky poradit,měním olej na VW passat 1.9 TDI 85Kw automat a docela jste mě zblbly tím že se olej měří při vypnutém motoru.Ale nikdo to tu pořádně nevysvětlil.Podle mě jedině při zapnutém,protože po nastartování se část oleje nasaje čerpadlem.
Vymena oleja v automatickej prevodovke.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VW Passat 3C 2008 BMP
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 155
- Registrován: 27 črc 2006, 07:13
- Bydliště: Bystřice pod Hostýnem
Jestli máš obyč. automat, tak tam je přesně to co píšeš- 2,6 - 3 l. Vlastní zkušenost, měním vždycky sám. U Tiptronicu nevím.ratte píše:A ještě jedna věc,v autodatech i jinde píšou nápln 2,6 - 3.0L.Já sem tam nalil už 6 litrů a zítra musím koupit ještě další a dolít to protože při běžícím motoru je ve vaně pořád málo.Měl jsem sundanou vanu a měnil jsem filtr.
Passat B5 81kW, AFN, automat 01M
Audi A3 81 kW, AHF, automat 01M
passat variant 2.0 tdi 103kw, CBAB, DSG
Spotřeba VOLKSWAGEN PASSAT VARIANT 2.0 TDI 103 kW / 140 HP[/url]
Audi A3 81 kW, AHF, automat 01M
passat variant 2.0 tdi 103kw, CBAB, DSG

Měřit rozhodně při zapnutém motoru a poloha páky "P", popř. "N" + ručka. Měl jsem dlouhou dobu A 100 Avant 1,8 Automat r.v. 87 a s převodovkou si párkrát podal ruku...
To jak tady někdo radil měřit se zařazením v poloze "D" je kravina - většina aut by ujela
PS: Jen pro info - z těchto starších modelů automatů byl lepší ten s přídavným ohřevem olejové lázně = menší záškuby za studena
2,5 - 3l oleje ATF ARAL
Škoda jen, že moje Laura není automat...
Starejte se o miláčky - žádná náplň není napořád! (vlastní zkušenost)
To jak tady někdo radil měřit se zařazením v poloze "D" je kravina - většina aut by ujela
PS: Jen pro info - z těchto starších modelů automatů byl lepší ten s přídavným ohřevem olejové lázně = menší záškuby za studena
2,5 - 3l oleje ATF ARAL
Škoda jen, že moje Laura není automat...
Starejte se o miláčky - žádná náplň není napořád! (vlastní zkušenost)
Octavia combi 1.9TDI L&K, 12/99
Jestli máš obyč automat, tak je to divné. Nemizí ti náhodou do diferáku?ratte píše:A ještě jedna věc,v autodatech i jinde píšou nápln 2,6 - 3.0L.Já sem tam nalil už 6 litrů a zítra musím koupit ještě další a dolít to protože při běžícím motoru je ve vaně pořád málo.Měl jsem sundanou vanu a měnil jsem filtr.
Octavia combi 1.9TDI L&K, 12/99
nemas pravdu-pri volnobehu pri zaradenom D nema prevodovka Tiptronic taku silu,aby potiahla auto pri rucnej brzde !!! Takze v pohode. A za dalsie neviem ako by sam niekto bez pomocnika menil olej a lietal hore dolu von a dnu z jamy aby zaradoval stupnejapony píše:Měřit rozhodně při zapnutém motoru a poloha páky "P", popř. "N" + ručka. Měl jsem dlouhou dobu A 100 Avant 1,8 Automat r.v. 87 a s převodovkou si párkrát podal ruku...
To jak tady někdo radil měřit se zařazením v poloze "D" je kravina - většina aut by ujela
PS: Jen pro info - z těchto starších modelů automatů byl lepší ten s přídavným ohřevem olejové lázně = menší záškuby za studena
2,5 - 3l oleje ATF ARAL
Škoda jen, že moje Laura není automat...
Starejte se o miláčky - žádná náplň není napořád! (vlastní zkušenost)
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Všeci jste tu psali že při zapnutom,ale na příspěvěk kde je obrázek z nějaké příručky a kde je že při vypnutém motoru nikdo nereagoval.Jo a k tomu při jaké rychlosti,tak jedině při P,navíc ne každej má 100% ručku. A nikam sem lítat nemusel,doplnil jsem olej,skočil do auta prořadil všechny rychlosti a pak dolil zbytek.
Jasně ručka ta to podržílubomt píše:nemas pravdu-pri volnobehu pri zaradenom D nema prevodovka Tiptronic taku silu,aby potiahla auto pri rucnej brzde !!! Takze v pohode. A za dalsie neviem ako by sam niekto bez pomocnika menil olej a lietal hore dolu von a dnu z jamy aby zaradoval stupnejapony píše:Měřit rozhodně při zapnutém motoru a poloha páky "P", popř. "N" + ručka. Měl jsem dlouhou dobu A 100 Avant 1,8 Automat r.v. 87 a s převodovkou si párkrát podal ruku...
To jak tady někdo radil měřit se zařazením v poloze "D" je kravina - většina aut by ujela
PS: Jen pro info - z těchto starších modelů automatů byl lepší ten s přídavným ohřevem olejové lázně = menší záškuby za studena
2,5 - 3l oleje ATF ARAL
Škoda jen, že moje Laura není automat...
Starejte se o miláčky - žádná náplň není napořád! (vlastní zkušenost)

Můj příspěvek byl ke starším automatikám, tzn. ne k tiptroniku, a ty se doplňují přes měrku oleje, která je vyvedená do motorového prostoru, takže to sám zvládneš v pohodě. Dolít, přeřadit přes všechny rychlostní stupně a pokud je hladinka kde má být, je pohoda
Octavia combi 1.9TDI L&K, 12/99
Kuci, myslel, jsem, ze i u tiptroniku se to kontroluje pres nejaky ten kontrolni sroub nekde zespodu, mylim se tedy? Kde presne je tedy v motorovem prostotu ta merka? Nebyl by k dispozici obrazek nebo foto? Dekuji za info. Zdravi Shemik.japony píše:Můj příspěvek byl ke starším automatikám, tzn. ne k tiptroniku, a ty se doplňují přes měrku oleje, která je vyvedená do motorového prostoru, takže to sám zvládneš v pohodě. Dolít, přeřadit přes všechny rychlostní stupně a pokud je hladinka kde má být, je pohoda


Mě to uhlobaronství baví.
Tiptronic taky pres sroub ze spoduShemik píše:Kuci, myslel, jsem, ze i u tiptroniku se to kontroluje pres nejaky ten kontrolni sroub nekde zespodu, mylim se tedy? Kde presne je tedy v motorovem prostotu ta merka? Nebyl by k dispozici obrazek nebo foto? Dekuji za info. Zdravi Shemik.japony píše:Můj příspěvek byl ke starším automatikám, tzn. ne k tiptroniku, a ty se doplňují přes měrku oleje, která je vyvedená do motorového prostoru, takže to sám zvládneš v pohodě. Dolít, přeřadit přes všechny rychlostní stupně a pokud je hladinka kde má být, je pohoda
VW Passat 3C 2008 BMP
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
kouká, že tady dost lidí z toho má guláš..
proč tady řešíte ručku, když se to má kontrolavat na P. to fakt nechápu. je to zaprví popsaný v tom výnatku z dílenský příručky.. takhle se postupuje vesměs u všech převodovek. akorát některé mají jiné kontrolní místa.. starší většinou měrka a novější kontrolní šrouby na vaně.. ta nápln se taky liší, starší mají mín a novější řízené, tiptroniky atd mají víc.. tiptronik při opravě až 10litrů, záleží jestli je před montáží naplněnej hydroměnič.. jinak běžná výměna oleje s filtrem kolem těch 7.. akorát to tam nebylo dopsaný, ale hladina oleje se vždy kontroluje jak je to popsaný v té příručce nahoře. jak při komtrole tak i výměně!!! a měnit se MUSÍ osobně doporučuji každých 80 až 90tis.. třeba u BMW s 3.0D s převodovkou GM což nebyla od bmw štastná volba doporučují měnít každých 30000 pro spravnou dlouhodobou funkci..

Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS