Zhaveni??Kolikrat?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

toby66kw píše:
TDIfun píše:
chuckee píše:Není to moje video, ale se žhavením i se startem jsem na tom uplně stejně. Je to divné, všem to žhaví dlouho a na těch oct. to jen blikne.
http://www.youtube.com/watch?v=M0p0kPp05zA
presne 2sec hmm tak asi mam pravdu, otestuji to na svojem touranu BMM... nejlip by bylo merit multimetrem zda to opravu nazhavi jen ty 2sec jak je v softweru. Ja si to ale prodlouzim :o
Je to tak , plusko mám třetí zimu a fakt nežhaví ale chytá tak sem to ani neregistroval :D
Ja prave porovnavam mezi oktou a touranem a leonem, jezdim se vsemi a vidim jak se to chova... Touran startuje ale kontrolka jen problikne. Beru kdyby to byly keramicke zhavice a ze najedou extremne rychle, a staci jim 5V... Nevim no... ale vis jak, kopu se v tom at jsem porad v obraze, dojde doba a treba se to bude hodit. :)
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Milosss
Přispěvovatel
Příspěvky: 368
Registrován: 22 říj 2009, 17:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od Milosss »

A chytá ti to lepšie ako na tom videu? Možno je to spravené tak, že kontrolka zhasne pri už možnom štartovaní, ale k dobrému naštartovaniu je potrebné chvíľu počkať. Proste hento mi ako dobré štartovanie neprišlo, ten motor sa chvíľu trápil aby vôbec odpálil, akokeby šiel najprv na 2 valce a potom sa pripájali ďalšie.
Pre mňa je dobré štartovanie napr toto http://www.youtube.com/watch?v=YgdrxtWw4I8 a to je ešte dokonca pri nižšej teplote.
bh2
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Registrován: 28 pro 2008, 15:32
Odpovědi: 0
Bydliště: bratislava

Příspěvek od bh2 »

ta octavia na tom videu ma slabu baterku nie?
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

me neprijde ze by to na tech videich startoval nejak dobre :? spis dost mizerne, hlavne u ty octavky. Mam O2 160tis, parkuju venku a v tehlech mrazech mi to startuje na jedno otoceni, hzaveni sviti chvilku do 2s. Otec ma zase supika s 1.9 Pd 230tis a tam hzaveni sviti tak 10s a start taky v pohode :) A pritom se jedna o dost podobny motory a kazdy ma hzaveni jinak dlouhy.


Zeptam se....a neda se stejne jako na O1 prodlouzit hzaveni vagem?
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Uživatelský avatar
rehak6co
Přispěvovatel
Příspěvky: 474
Registrován: 30 říj 2009, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od rehak6co »

Marek77....

že po zhasnutí stále žhaví je ověřeno nebo nějaký mítus? A jak dlouho?
já vypozoroval že když točím po zhasnutí, startér měl problém to roztoči, tak to nebylo hned...když tomu dám 3-4s po zhasnutí startér točí rychleji, tak sem usoudil že se baterka trochu zmátoří po žhavení....a tomu co říkaš nevěřil.
V tej zimě ale nic měřit nebudu :)
....320cd
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Fulltank píše:me neprijde ze by to na tech videich startoval nejak dobre :? spis dost mizerne, hlavne u ty octavky. Mam O2 160tis, parkuju venku a v tehlech mrazech mi to startuje na jedno otoceni, hzaveni sviti chvilku do 2s. Otec ma zase supika s 1.9 Pd 230tis a tam hzaveni sviti tak 10s a start taky v pohode :) A pritom se jedna o dost podobny motory a kazdy ma hzaveni jinak dlouhy.


Zeptam se....a neda se stejne jako na O1 prodlouzit hzaveni vagem?
nj kazda ma ale jine rizeni EDC15vsEDC16 a vagem tezko... Nektere ecu neco malo dovoli, ale tohle v prizpusobeni neni.... jedine pak rovnou upravit program.
Naposledy upravil(a) TDIfun dne 07 úno 2012, 22:47, celkem upraveno 1 x.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Milosss
Přispěvovatel
Příspěvky: 368
Registrován: 22 říj 2009, 17:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od Milosss »

Octavka je jasná, ale ten Pass štartoval absolútne v pohode, pri -26 a naštartoval behom 2 sekúnd, nehovor, že tebe to naštartuje za sekundu.
bh2
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Registrován: 28 pro 2008, 15:32
Odpovědi: 0
Bydliště: bratislava

Příspěvek od bh2 »

mne osobne tdi pd startuje na brnk cize asi 0,5sekundy pri -13stupnoch. ale mam edc15. dozhavovanie je myslim az do 3minut po starte. zalezi od teploty.
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

Milosss píše:Octavka je jasná, ale ten Pass štartoval absolútne v pohode, pri -26 a naštartoval behom 2 sekúnd, nehovor, že tebe to naštartuje za sekundu.
sup nastartuje na otocku, ale takova zima tu nebyla..tusim kolem 17 . Pravda je, ze chvilku bezi dost nervozne :D Octavka na brk a bezi tvrde.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

TDIfun píše:EDC16 O2 myslim ze to je temer ve vsech 2sec zhavi. at je -20 nebo 10st...
A4, 1.9TDI, 2006 EDC16 a žhavení svítí stejně jako u EDC15 ;)

-----------------------------------
rehak6co píše:Marek77....

že po zhasnutí stále žhaví je ověřeno nebo nějaký mítus? A jak dlouho?


stačí poslouchat, kdy cvakne relátko. v těch mrazech co jsou teď je to až klidně po minutě
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
burek
Přispěvovatel
Příspěvky: 934
Registrován: 27 říj 2008, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od burek »

mam motor bls, na pocatku teto kosy jsem startval hned po zhasnuti kontrolky a trochu to tocilo nez se nastartovalo cca 4otacky. Ted pockam az zhasne pak jeste pockam cca 5vterin a startovani na brnk....
Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57 by huml
maros261177
Přispěvovatel
Příspěvky: 543
Registrován: 09 pro 2006, 20:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od maros261177 »

Ahoj, mam O II 1,9TDI 77kw, kontrolka žhavenia svieti či bolo -24 alebo -10, 2-3 sekundy, relátko pri -24 cvaklo po cca 45 sekundach, mam tam baterku pôvodnú 61A , ak je do -18 tak štartuje na otočenie ak bolo tých -24 tak dve tri otačky viac...
Škoda Octavia II, bez uprav-v jednoduchosti je krása
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

nogis píše:
TDIfun píše:EDC16 O2 myslim ze to je temer ve vsech 2sec zhavi. at je -20 nebo 10st...
A4, 1.9TDI, 2006 EDC16 a žhavení svítí stejně jako u EDC15 ;)

-----------------------------------
rehak6co píše:Marek77....

že po zhasnutí stále žhaví je ověřeno nebo nějaký mítus? A jak dlouho?


stačí poslouchat, kdy cvakne relátko. v těch mrazech co jsou teď je to až klidně po minutě
cislo softweru??? Taky jsem nasel napr EDC16 v T5 co ma klasicke casy pro zhaveni. Jak rikam, zatim jsem to jen jeden vecer zkoumal jak to je ale na edc16 to nemam doreseno do konce jako u EDC15.. nebyl zatim duvod pac nikdo s tim jeste neprisel..
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Milosss
Přispěvovatel
Příspěvky: 368
Registrován: 22 říj 2009, 17:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od Milosss »

Hoši, tak to štartovanie natočte pri aspoň tých -15. Oproti tým -26 je to dosť rozdiel, kľudne aj sekundu kým to pretočí navyše. -26 dá zabrať aj novej nabitej baterke, takže štarty na brnk pri -26 sú mi akosik nepredstaviteľné. To že dvakrát pretočí je absolútne normálne myslím, tak ako to bolo na tom videu s tým Passatom. -26 je -26. A hlavné je aby ten zvuk motora bol normálny, to video tej Octavice jasne hovorí o neochote naskočiť na všetky 4 naraz. A to baterkou určite nebude.
maros261177
Přispěvovatel
Příspěvky: 543
Registrován: 09 pro 2006, 20:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od maros261177 »

Milosss píše:Hoši, tak to štartovanie natočte pri aspoň tých -15. Oproti tým -26 je to dosť rozdiel, kľudne aj sekundu kým to pretočí navyše. -26 dá zabrať aj novej nabitej baterke, takže štarty na brnk pri -26 sú mi akosik nepredstaviteľné. To že dvakrát pretočí je absolútne normálne myslím, tak ako to bolo na tom videu s tým Passatom. -26 je -26. A hlavné je aby ten zvuk motora bol normálny, to video tej Octavice jasne hovorí o neochote naskočiť na všetky 4 naraz. A to baterkou určite nebude.
Zajtra rano sa pokusim natočiť davaju predpoveď že bude okolo -20...
Škoda Octavia II, bez uprav-v jednoduchosti je krása
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“