Ja prave porovnavam mezi oktou a touranem a leonem, jezdim se vsemi a vidim jak se to chova... Touran startuje ale kontrolka jen problikne. Beru kdyby to byly keramicke zhavice a ze najedou extremne rychle, a staci jim 5V... Nevim no... ale vis jak, kopu se v tom at jsem porad v obraze, dojde doba a treba se to bude hodit.toby66kw píše:Je to tak , plusko mám třetí zimu a fakt nežhaví ale chytá tak sem to ani neregistrovalTDIfun píše:presne 2sec hmm tak asi mam pravdu, otestuji to na svojem touranu BMM... nejlip by bylo merit multimetrem zda to opravu nazhavi jen ty 2sec jak je v softweru. Ja si to ale prodlouzimchuckee píše:Není to moje video, ale se žhavením i se startem jsem na tom uplně stejně. Je to divné, všem to žhaví dlouho a na těch oct. to jen blikne.
http://www.youtube.com/watch?v=M0p0kPp05zA
Zhaveni??Kolikrat?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
A chytá ti to lepšie ako na tom videu? Možno je to spravené tak, že kontrolka zhasne pri už možnom štartovaní, ale k dobrému naštartovaniu je potrebné chvíľu počkať. Proste hento mi ako dobré štartovanie neprišlo, ten motor sa chvíľu trápil aby vôbec odpálil, akokeby šiel najprv na 2 valce a potom sa pripájali ďalšie.
Pre mňa je dobré štartovanie napr toto http://www.youtube.com/watch?v=YgdrxtWw4I8 a to je ešte dokonca pri nižšej teplote.
Pre mňa je dobré štartovanie napr toto http://www.youtube.com/watch?v=YgdrxtWw4I8 a to je ešte dokonca pri nižšej teplote.
me neprijde ze by to na tech videich startoval nejak dobre
spis dost mizerne, hlavne u ty octavky. Mam O2 160tis, parkuju venku a v tehlech mrazech mi to startuje na jedno otoceni, hzaveni sviti chvilku do 2s. Otec ma zase supika s 1.9 Pd 230tis a tam hzaveni sviti tak 10s a start taky v pohode
A pritom se jedna o dost podobny motory a kazdy ma hzaveni jinak dlouhy.
Zeptam se....a neda se stejne jako na O1 prodlouzit hzaveni vagem?
Zeptam se....a neda se stejne jako na O1 prodlouzit hzaveni vagem?
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Marek77....
že po zhasnutí stále žhaví je ověřeno nebo nějaký mítus? A jak dlouho?
já vypozoroval že když točím po zhasnutí, startér měl problém to roztoči, tak to nebylo hned...když tomu dám 3-4s po zhasnutí startér točí rychleji, tak sem usoudil že se baterka trochu zmátoří po žhavení....a tomu co říkaš nevěřil.
V tej zimě ale nic měřit nebudu
že po zhasnutí stále žhaví je ověřeno nebo nějaký mítus? A jak dlouho?
já vypozoroval že když točím po zhasnutí, startér měl problém to roztoči, tak to nebylo hned...když tomu dám 3-4s po zhasnutí startér točí rychleji, tak sem usoudil že se baterka trochu zmátoří po žhavení....a tomu co říkaš nevěřil.
V tej zimě ale nic měřit nebudu
....320cd
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
nj kazda ma ale jine rizeni EDC15vsEDC16 a vagem tezko... Nektere ecu neco malo dovoli, ale tohle v prizpusobeni neni.... jedine pak rovnou upravit program.Fulltank píše:me neprijde ze by to na tech videich startoval nejak dobrespis dost mizerne, hlavne u ty octavky. Mam O2 160tis, parkuju venku a v tehlech mrazech mi to startuje na jedno otoceni, hzaveni sviti chvilku do 2s. Otec ma zase supika s 1.9 Pd 230tis a tam hzaveni sviti tak 10s a start taky v pohode
A pritom se jedna o dost podobny motory a kazdy ma hzaveni jinak dlouhy.
Zeptam se....a neda se stejne jako na O1 prodlouzit hzaveni vagem?
Naposledy upravil(a) TDIfun dne 07 úno 2012, 22:47, celkem upraveno 1 x.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
sup nastartuje na otocku, ale takova zima tu nebyla..tusim kolem 17 . Pravda je, ze chvilku bezi dost nervozneMilosss píše:Octavka je jasná, ale ten Pass štartoval absolútne v pohode, pri -26 a naštartoval behom 2 sekúnd, nehovor, že tebe to naštartuje za sekundu.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
A4, 1.9TDI, 2006 EDC16 a žhavení svítí stejně jako u EDC15TDIfun píše:EDC16 O2 myslim ze to je temer ve vsech 2sec zhavi. at je -20 nebo 10st...
-----------------------------------
rehak6co píše:Marek77....
že po zhasnutí stále žhaví je ověřeno nebo nějaký mítus? A jak dlouho?
stačí poslouchat, kdy cvakne relátko. v těch mrazech co jsou teď je to až klidně po minutě
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
-
maros261177
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 543
- Registrován: 09 pro 2006, 20:39
- Bydliště: Slovensko
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
cislo softweru??? Taky jsem nasel napr EDC16 v T5 co ma klasicke casy pro zhaveni. Jak rikam, zatim jsem to jen jeden vecer zkoumal jak to je ale na edc16 to nemam doreseno do konce jako u EDC15.. nebyl zatim duvod pac nikdo s tim jeste neprisel..nogis píše:A4, 1.9TDI, 2006 EDC16 a žhavení svítí stejně jako u EDC15TDIfun píše:EDC16 O2 myslim ze to je temer ve vsech 2sec zhavi. at je -20 nebo 10st...![]()
-----------------------------------rehak6co píše:Marek77....
že po zhasnutí stále žhaví je ověřeno nebo nějaký mítus? A jak dlouho?
stačí poslouchat, kdy cvakne relátko. v těch mrazech co jsou teď je to až klidně po minutě
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Hoši, tak to štartovanie natočte pri aspoň tých -15. Oproti tým -26 je to dosť rozdiel, kľudne aj sekundu kým to pretočí navyše. -26 dá zabrať aj novej nabitej baterke, takže štarty na brnk pri -26 sú mi akosik nepredstaviteľné. To že dvakrát pretočí je absolútne normálne myslím, tak ako to bolo na tom videu s tým Passatom. -26 je -26. A hlavné je aby ten zvuk motora bol normálny, to video tej Octavice jasne hovorí o neochote naskočiť na všetky 4 naraz. A to baterkou určite nebude.
-
maros261177
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 543
- Registrován: 09 pro 2006, 20:39
- Bydliště: Slovensko
Zajtra rano sa pokusim natočiť davaju predpoveď že bude okolo -20...Milosss píše:Hoši, tak to štartovanie natočte pri aspoň tých -15. Oproti tým -26 je to dosť rozdiel, kľudne aj sekundu kým to pretočí navyše. -26 dá zabrať aj novej nabitej baterke, takže štarty na brnk pri -26 sú mi akosik nepredstaviteľné. To že dvakrát pretočí je absolútne normálne myslím, tak ako to bolo na tom videu s tým Passatom. -26 je -26. A hlavné je aby ten zvuk motora bol normálny, to video tej Octavice jasne hovorí o neochote naskočiť na všetky 4 naraz. A to baterkou určite nebude.
Škoda Octavia II, bez uprav-v jednoduchosti je krása