Chlapi mě z těch zimních startů respektive nestartů vyplývá jediné:
Kdyby to šlo špatné z rafinerie tak stojíme všichni, někdo to ředí mezí rafinerii a benzinovým čerpadlem (vždy když jedu kolem OMW na Opavské v Ostravě-Porubě tak si kladu otázku z čeho provozovatel žije, když má dle medii má 2,-Kč marži na jednom litru, z těch baget nebo z toho kafe co tam dělá-to asi ne)- z toho se přece nedá uživit a ještě na tom vydělat!
Buď to naředí řidič a good naftu si odleje, nebo to někdo dokrmuje nějakým marasem na benzině..
ohřev nafty
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0
Naposledy upravil(a) jear ewing dne 11 úno 2012, 21:21, celkem upraveno 1 x.
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0
Já jsem se také na Benzině ptal do kolika je nafta:Richi píše:U nás na Benzině tvrdí, že obyč nafta do zhruba -40°C a Verva do -30°C.
Loni to prý bylo obráceně, takže tipuji, že to zřejmě něco navíc stojí a soustředí se na kupovanější naftu.
Nafta ve stojanech podle toho vypadá. Obyč je čirá, Verva mléčná.
Minulý týden, v těch prvních mrazech, jsem tankoval standardně Vervu a bez problémů.
Tenhle víkend straší s větším mrazem a tak jsem raději lupnul obyč naftu.
Řekl bych ale, že nafta je samozřejmě stejná, pouze se liší množství nebo obsah těch kanystrů co do toho řidič přímo při vykládce nafty do nádrže čerpací stanice leje.
Jinak neleju nic navíc, filtr měním preventivně po 100k km a od Benziny nebo Shellky zatím nikdy ani náznak problému.
bylo mi řečeny nějaká čísla-ty už si nepamatuji, ale výčepní se ještě ptám odkaď to ví-data jsou od řidiče cisterny.
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
tedy jsou nějáký ty ohřev paliva http://www.rostlinnyolej.cz/cs/ohrev-paliva/index.php
já jsem si koupil tu hliníkovou kostku s těma žhavičkama
já jsem si koupil tu hliníkovou kostku s těma žhavičkama
ahoj, jen krátký dotaz ohledně ohřevu nafty, u mýho 2,0Hdi je el ohřev nafty ale jak poznám že fachá? Na štekru napětí při mrazech je ale když sáhnu prstem na přívod a na vývod tak žádnej rozdíl nepociťuju. U toho ohřevu v odkazu výše píšou výstupní teplota 75st, to u mě rozhodně neni takže asi nemaká těžko říct kolik má ten origo topit ale je o dost levnější než ten v odkazu.
Escort combi 1,8TD minulost, teď Berlingo 2,0HDI RHY 2001
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 818
- Registrován: 15 úno 2007, 20:09
- Bydliště: okr. cr
Odpovědi: 0
tak ti kviklo tělísko, u starý 309 grd bylo taky nejdřív vodní, pak s tělískem,ale vodnímu to trvalo míň ohřát než el.musí být teplej celej filtr a hadice do čerpodla,tak dost že to trošku pálí do rukyHonza.N píše:ahoj, jen krátký dotaz ohledně ohřevu nafty, u mýho 2,0Hdi je el ohřev nafty ale jak poznám že fachá? Na štekru napětí při mrazech je ale když sáhnu prstem na přívod a na vývod tak žádnej rozdíl nepociťuju. U toho ohřevu v odkazu výše píšou výstupní teplota 75st, to u mě rozhodně neni takže asi nemaká těžko říct kolik má ten origo topit ale je o dost levnější než ten v odkazu.
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku