Proc to ku*va nejede?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
peterustinov
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 09 úno 2012, 08:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od peterustinov »

jj dik, uz jsme psal, ale mechanik porad nedal vedet, kde je problem
a to me dere, nevim poradne, co mam hledat
vw polo 1,4 Tdi 2004
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34076
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

máš těžko v pátek se ti vysere auto a v úterý už tě sere že ti to nejede, si kup nějaký šrot za desítku na překlenovací období ;)
peterustinov
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 09 úno 2012, 08:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od peterustinov »

slovacek.milos píše:máš těžko v pátek se ti vysere auto a v úterý už tě sere že ti to nejede, si kup nějaký šrot za desítku na překlenovací období ;)
me to dere od tehcvile co nejedu (wallbash)
vw polo 1,4 Tdi 2004
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34076
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

peterustinov píše:
slovacek.milos píše:máš těžko v pátek se ti vysere auto a v úterý už tě sere že ti to nejede, si kup nějaký šrot za desítku na překlenovací období ;)
me to dere od tehcvile co nejedu (wallbash)
sedni na net a kup si šrot

automechanici co tomu rozumí ti většinou spí na posteli pod zvedákam a nemají do čeho píchnout a čekají až někdo přijede :roll:
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

A kde spis ty Milosi?:)
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34076
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

batoo píše:A kde spis ty Milosi?:)
v běhu ;)
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

peterustinov píše:UPDATE: dneska to rozdelavaji, chteli zacit od vany aby se podivali na klikovku a na salky, ale je to pry tak blbe sekle, ze neco (setrvacnik?) brani v pristupu na dva srouby, takze bude muset ven cely motor :x (wallbash)
odvez to odnich.. neumí ani sundat vanu :)
VW T5 GP 103 KW long
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

tak pokud s tim motorem nepohnou a nedostanou se na srouby pod setrvakem, co je na to za neumeni?
Spectre868
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Registrován: 01 bře 2010, 13:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od Spectre868 »

asi to, že na zhodenie vane nieje treba vyberať motor von....
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

nevim jaka je tam vana, ale jestli je zapotrebi natocit setrvak na vyrez, aby jsi odmontoval sroub, tak jedine kladivem.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

peterustinov píše:
ROMEK píše:nene olejové čerpadlo má zvlášť reťazový pohon spolu s vyvažovacou hriadelou
jenomze to by musel prasknout cely retez
ale nezdalo s emi, ze by se motor vic klepal
ku*va sere me to cekani nez zavola
čerpadlo se rozsype uvnitř, už jsem to jednou řešil.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34076
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Kornout píše:
peterustinov píše:
ROMEK píše:nene olejové čerpadlo má zvlášť reťazový pohon spolu s vyvažovacou hriadelou
jenomze to by musel prasknout cely retez
ale nezdalo s emi, ze by se motor vic klepal
ku*va sere me to cekani nez zavola
čerpadlo se rozsype uvnitř, už jsem to jednou řešil.
a dál

druhí čerpadlo a motor makal? petr stím totiž jel
peterustinov
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 09 úno 2012, 08:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od peterustinov »

Kornout píše:
peterustinov píše:
ROMEK píše:nene olejové čerpadlo má zvlášť reťazový pohon spolu s vyvažovacou hriadelou
jenomze to by musel prasknout cely retez
ale nezdalo s emi, ze by se motor vic klepal
ku*va sere me to cekani nez zavola
čerpadlo se rozsype uvnitř, už jsem to jednou řešil.
tady melo jit o dekci zavady, aby nemuseli vytahovat celej motor, ze sundaji vanu a podivaji se na salky a na klikovku(?)

nevim, ale mlatit kladivem do setrvacniku aby se pohnul mi neprijde jako moc dobry napad

zkouseli jsm ehodit petku a pohnout s celym autem, aby se otocil motor, ale to prave nejde
vw polo 1,4 Tdi 2004
peterustinov
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 09 úno 2012, 08:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od peterustinov »

UPDATE: motor je dole
praskl retez, co pohani olejove cerpadlo, a pridrela se klika
kdyby mel nekdo jenom kliku, bylo by to OK
vw polo 1,4 Tdi 2004
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“