Problémů kterých máš je tu rozepsáno desítky, jde o přidřenou regulaci turba, drobnost to zrovna není, ale je to běžný jev těchto motorů. Aby sis byl jistý tak zkus pomačkat táhlo regulace na turbu, které musí chodit cca1cm volně, vracet se a bez skřípání. To chrastění o kterém mluvíš je právě tímto způsobený, turbo tlačí moc a přetáčí se, neodreguluje tlak a namáhá se, snižuješ mu životnost když s tím jezdíš a šlapeš tomu. rozebrat, vyčistit, udělat lopatkám vůli 0,15 mm a pak znovu nezadřeš ani ve městě...lilNoth píše:Dufam, ze pisem spravne. Presiel som si forum a podobny popis problemov ako mam ja som tu nenasiel. Takze k problemiku, Octavia 1.9 TDI 96kw, 2003 rocnik. nabehanych 225 000km. Pravidelny servis, nezerie olej! Auto stravilo vacsinu zivota na dialnici akurat poslednych 20 000km cisto po meste. Turbo zohrievane a dochladzovane. Akurat poslednych asi 8000km mi tak cudne chrci turbo, aspon dufam. Ked mu dam aspon pol plynu tak od tych 2200 do 3000 pocut take chrcanie a po 6-7sekundach sa hodi do nudzoveho... Staci fakt polplynu do kopca a je v nudzovom po rovinke je to trosku lepsie tam sa hodi do nudzoveho fakt len ked mu poriadne pridam a trva trosicku dlhsie. Cez pocitac mi zistil kamarat alebo nieco take mi hovoril, ze od 2200 do 3000 turbo tlaci o 0.2BARu vyssi tlak ako ma, aspon dufam, ze uvadzam spravne jednotky. Nemoze to byt sposobene tym? Turbo bolo pri cca 205 000km cistene v ultrazvuku, rovnako aj sanie a zaslepeny EGR. Planujem to dat spravit ale najprv chcem vediet nahodou ci to nebude len dajaka drobnost co s turbom nema nic spolocne
Odchazí turbo?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: turbo
Re: turbo
dakujem, no hladal som to ale nic som nenasiel pretoze toto forum ma milion clankov. Dakujem ti, takze rozobrat a vycistit ako ale spravim lopatkam tu volu?? dakujemprowmen píše:Problémů kterých máš je tu rozepsáno desítky, jde o přidřenou regulaci turba, drobnost to zrovna není, ale je to běžný jev těchto motorů. Aby sis byl jistý tak zkus pomačkat táhlo regulace na turbu, které musí chodit cca1cm volně, vracet se a bez skřípání. To chrastění o kterém mluvíš je právě tímto způsobený, turbo tlačí moc a přetáčí se, neodreguluje tlak a namáhá se, snižuješ mu životnost když s tím jezdíš a šlapeš tomu. rozebrat, vyčistit, udělat lopatkám vůli 0,15 mm a pak znovu nezadřeš ani ve městě...lilNoth píše:Dufam, ze pisem spravne. Presiel som si forum a podobny popis problemov ako mam ja som tu nenasiel. Takze k problemiku, Octavia 1.9 TDI 96kw, 2003 rocnik. nabehanych 225 000km. Pravidelny servis, nezerie olej! Auto stravilo vacsinu zivota na dialnici akurat poslednych 20 000km cisto po meste. Turbo zohrievane a dochladzovane. Akurat poslednych asi 8000km mi tak cudne chrci turbo, aspon dufam. Ked mu dam aspon pol plynu tak od tych 2200 do 3000 pocut take chrcanie a po 6-7sekundach sa hodi do nudzoveho... Staci fakt polplynu do kopca a je v nudzovom po rovinke je to trosku lepsie tam sa hodi do nudzoveho fakt len ked mu poriadne pridam a trva trosicku dlhsie. Cez pocitac mi zistil kamarat alebo nieco take mi hovoril, ze od 2200 do 3000 turbo tlaci o 0.2BARu vyssi tlak ako ma, aspon dufam, ze uvadzam spravne jednotky. Nemoze to byt sposobene tym? Turbo bolo pri cca 205 000km cistene v ultrazvuku, rovnako aj sanie a zaslepeny EGR. Planujem to dat spravit ale najprv chcem vediet nahodou ci to nebude len dajaka drobnost co s turbom nema nic spolocne
Pročti si toto téma, tam se dozvíš ohledně toho všechno http://jetta.dieselpower.cz/forum/viewt ... highlight=
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 634
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Odpovědi: 0
Vzhledem k tomu, že ho budou rozebirat, tak ano, budou ho vyvazovat a piskovat taky. Mozna je to k prdu, ale alespon to vypada k svetu. Hlavne se zas ta diskuze mota uplne jinym smerem. Vsem dekuju za rady, ale ty typu - kdyz budes hledat, najdes nekoho, kdo ti to udela ve stejny den apod. jsou mi k nicemu. Na zaklade dobrych referenci jsem si firmu uz vybral a tyhle "rady" to nezmeni. Pokud mi napisete, ze id XY to dela taky a mate s nim jen ty nejlepsi zkusenosti a chce za to 2000,-, to je neco jinyho, ale aktualne neresim problem, ze nevim komu ho dat cistit. Spis ted potrebuju vyresit problem, komu to nechat vymontovat a u koho to autao nechat.Maslo23 píše:silne pochybuju ze ti to budou vyvazovat, kdyz si o to nereknes...a piskovat ho asi taky ne, hlavne nejaky piskovani je ti k prdu
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Ahoj. Jestli ti to dělá jen trochu a občas, tak mně se osvědčilo nechat motor ohřát na provozní teplotu, turbo pěkně ohřátý a pak si pod auto lehnout se sikovkama, chytnout za táhlo regulace a trochu chvilku hejbat nahoru a dolů. Je to ozkoušený, někdy to pomůže, někdy ne a určitě to není žádná oprava, jen se to někdy rozhejbe, když to není zaseknuté moc.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5092
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0
Tak,vybral sis firmu ty,tvoje věc,já mám v podpisu jiného odborníka ale když nehledáš,nenajdeš.Co by jsi chtěl více?Vodit za ručičku?the_miracle píše:Vzhledem k tomu, že ho budou rozebirat, tak ano, budou ho vyvazovat a piskovat taky. Mozna je to k prdu, ale alespon to vypada k svetu. Hlavne se zas ta diskuze mota uplne jinym smerem. Vsem dekuju za rady, ale ty typu - kdyz budes hledat, najdes nekoho, kdo ti to udela ve stejny den apod. jsou mi k nicemu. Na zaklade dobrych referenci jsem si firmu uz vybral a tyhle "rady" to nezmeni. Pokud mi napisete, ze id XY to dela taky a mate s nim jen ty nejlepsi zkusenosti a chce za to 2000,-, to je neco jinyho, ale aktualne neresim problem, ze nevim komu ho dat cistit. Spis ted potrebuju vyresit problem, komu to nechat vymontovat a u koho to autao nechat.Maslo23 píše:silne pochybuju ze ti to budou vyvazovat, kdyz si o to nereknes...a piskovat ho asi taky ne, hlavne nejaky piskovani je ti k prdu
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 634
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Odpovědi: 0
Vážím si tvých rad, ale to, že máš v podpisu "turbo by Huml" a z toho si mám já vyvodit, že nějaký Huml je odborník na repasi turba a že mi ho doporučuješ to fakt neumím. Sorry, ale kdybys mi napsal, že máš dobrou zkušenost s Humlem + kontakt, napsal bys třetinu znaků a mě by to pomohlo. Informace, že tady na fóru jsou machři, kteří to umí lépe je sice fajn, ale jinak úplně na prd.
Navíc id Huml je z Brna, což je pro mě trochu z ruky...
Navíc id Huml je z Brna, což je pro mě trochu z ruky...
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5092
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 634
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 634
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Odpovědi: 0
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5092
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0
Váznoucí regulace,toho je tady plno.Asi ti nejde poradit,vybral sis svojí firmu,nech si to tam udělat,jsou to tvé peníze.Regulace stačí vyčistit,trvá to půlden.Nikomu nic nevnucuji.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 634
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Odpovědi: 0
Já to nemyslel nijak zle, jen nejsem jasnovidec, abych si všechno domyslel. Pokud chceš poradit/pomoci, tak budu rád. Pokud by nemuselo ven turbo, bylo by to super a pokud se to dá stihnout za pár hodin ještě lepší. Já si prostě jen říkal, že kompletní pročištění za takové peníze není úplně na škodu. Asi se mýlím. Zadarmo to nechci, dokonce jsem ochotný si připlatit, když to bude pořádně, což myslím z mnou výše napsaného vyplývá.
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5092
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 634
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Odpovědi: 0
Tak znovu otevírám, zdálo se, že byl klid. Asi 1500-2000 km. V neděli jsem najížděl na silnici a trochu to vytočil a když jsem přeřadil, vůbec to netáhlo. Ubral jsem tedy plyn a znovu se začal rozjíždět (nezastavoval jsem a ani nechcípal motor) a chytlo se to. Dneska jsem to teochu prohnal do kopce (cca 4000 ot.) a spadlo to zas do nouze.
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012