Napsal: 05 bře 2012, 17:18
Jo a taky na STK za to vyhazují..Ale buď udělat všechny měděné, nebo radši doplnit železem, jinak je hned poznat, že jak shnily trubky, má už něco za sebou...
jericho nevám jakí máš zkušenosti s trubkama ale já už leta nakoupím v akci trubky na favorita v kelly a peru to kam se dá, japonec, fiat,pežot, naposledy mondeo, vždy se s těma dílka nějak trefím,jericho-3 píše:Jo a taky na STK za to vyhazují..Ale buď udělat všechny měděné, nebo radši doplnit železem, jinak je hned poznat, že jak shnily trubky, má už něco za sebou...
jericho-3 píše:Ale jasně, já po burzách to vozím domů, jak vidím trubky, jsou moje, lidé mají zásoby, ale pokaždé to nevyjde, jsou krátké...A hlavně je s mašinkou na trubky výhodné, že napojíš stávající trubku kvalitně a esteticky, že to je jak origo.. Když máš u prasátka ten konec rezavý a prase zahodíš, tak uřízneš např. 20 cm trybky a napojíš novou, nandáš prase a tradá...Čas jsou peníze..
Taky to tak dělám.papouch22 píše:ja to delam jak Milos favo nebo 120, jedny maj ven kuzel a jedny dovnitr a vzdy to vyslo. akorat ty debilni francouzy maji obcas jeden holendr vetsi takze sem parkrat letoval autogenem.. do budoucna urcite poridim masinku na vyrobu a metraz