Race 520

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Forest: no tak na to aby mu niekto upravil soft ku Race520 tryskam nepotrebuje ist az do Prahy... staci trebars kusok severnejsie... know-how tam je myslim dost podobne :)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

re

Příspěvek od Stingray »

Race 520 II maju dalsiu verziu v podobe 7 dierovych 764
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Mate nekdo trysky ze sortimentu DP resp. Firatelli Bosio v motoru BMM, nebo obecne zkusenost u 2.0TDI ? Ma to smysl ?
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

fabiátor píše:Mate nekdo trysky ze sortimentu DP resp. Firatelli Bosio v motoru BMM, nebo obecne zkusenost u 2.0TDI ? Ma to smysl ?
Ked som sa nato pytal tak mi bolo povedane ze trysky v tychto motoroch su naddimenzovane a znesu v pohode okolo 210 koni a to vraj aj tak neznesie turbo takze tu je zbytocne menit trysky ak nezmenis turbo.Aspon tak som to pochopil.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

Misík píše:
fabiátor píše:Mate nekdo trysky ze sortimentu DP resp. Firatelli Bosio v motoru BMM, nebo obecne zkusenost u 2.0TDI ? Ma to smysl ?
Ked som sa nato pytal tak mi bolo povedane ze trysky v tychto motoroch su naddimenzovane a znesu v pohode okolo 210 koni a to vraj aj tak neznesie turbo takze tu je zbytocne menit trysky ak nezmenis turbo.Aspon tak som to pochopil.
presne tak.nafty de dost, problem je turbo
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

flekyc píše: presne tak.nafty de dost, problem je turbo
Tomu rozumim, ze seriovy maji dostatecnou svetlost aby proslo dost nafty. Ale to prece neni jedinej parametr. Z toho co se o tryskach Firatelli uvadi mi vychazi, ze by mely byt lepsi i v rozpraseni paliva atp, cilize by to nejaky prinos mit melo. Takze nejde o to jestli to ma nebo nema TEORETICKY efekt, ale jestli to nekdo na 2.0TDI testoval a jaky ma vysledky.
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

fabiátor píše:
flekyc píše: presne tak.nafty de dost, problem je turbo
Tomu rozumim, ze seriovy maji dostatecnou svetlost aby proslo dost nafty. Ale to prece neni jedinej parametr. Z toho co se o tryskach Firatelli uvadi mi vychazi, ze by mely byt lepsi i v rozpraseni paliva atp, cilize by to nejaky prinos mit melo. Takze nejde o to jestli to ma nebo nema TEORETICKY efekt, ale jestli to nekdo na 2.0TDI testoval a jaky ma vysledky.
ptal ses jestli to ma smysl, ty prachy bych ivestoval radsi jinam teda. mozna lip prasi, maj vetsi zivotnost, ale pokud ma serie tak velky potencial a neni to auto volitany, vyuzil bych toho. za ty penize mas hybrid a pres 200hp.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

fabiátor píše:
flekyc píše: presne tak.nafty de dost, problem je turbo
Tomu rozumim, ze seriovy maji dostatecnou svetlost aby proslo dost nafty. Ale to prece neni jedinej parametr. Z toho co se o tryskach Firatelli uvadi mi vychazi, ze by mely byt lepsi i v rozpraseni paliva atp, cilize by to nejaky prinos mit melo. Takze nejde o to jestli to ma nebo nema TEORETICKY efekt, ale jestli to nekdo na 2.0TDI testoval a jaky ma vysledky.
Tak aby si mal jasno tieto trysky FB su urcite kvalitnejsie ale vymena na taketo auto stoji ovela viac ako na rotacku a je aj zlozitejsia.Myslim ze doma by si si to asi nevymenil.Mozno sa ta tryska musi aj potom doladit na stolici.Ked tam das hybrida v pohode mozes mat CCa 210 Ps bez dymu na seriovych tryskach a to je uz co povedat.A vlastne hej nikdo to neskusal ved to za tie prachy nestoji.A este nieco ved trysky Z 2 Tdi 8V si davaju chalani do 1,9Tdi Pd 96 Kw ked menia turbo za hybrid tak naco spekulovat ked to staci im pri 200 Ps a maju este vacsie turbo.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
KamilGTTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 240
Registrován: 03 kvě 2007, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Nekde na Vysocine

Příspěvek od KamilGTTDI »

Dnes jsem je dal do auta a verry good, auto vyrazi od spoda jak z praku a ve vyssich otackach je problem to udrzet na mokry silnici, jinak neskutecny rozdil oproti 764.
Skoda Octavia KIT CAR - ve vystavbe
Skoda Octavia WRCo - do jara bude
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

RACE 520? dával jsi stage 1 nebo 2?
KamilGTTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 240
Registrován: 03 kvě 2007, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Nekde na Vysocine

Příspěvek od KamilGTTDI »

STAGE1, ale musim doladit soft
Skoda Octavia KIT CAR - ve vystavbe
Skoda Octavia WRCo - do jara bude
Rosma
Přispěvovatel
Příspěvky: 776
Registrován: 31 bře 2007, 11:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Rosma »

Měl jsem sem pujčený Race520 od kámoše mam taky ASV 81kw .
Při klidný jízdě i do kopce to stím kouřem šlo . Horší to bylo když sem dal pak cihlu kámoš co jel za mnou říkal že to hulí tak že nejde přečíst ani SPZ (rofl) takže třeba když budeš ujíždět policajtum tak je dobrý že ti nepřečtou značku . Se spotřebou to docela taky šlo normálně sem vždy najel na nádrž 60l kolem 900km s Race520 přes 700km ale je fakt že sem tomu pořád topil. Akorát že mi to za týden stačilo rozebrat setrvák . Jinak jede to fakt hustě s Race520 na serii :D
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14458
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

A co turbo ta regulace funguje normálně? Aby mu to neškodilo.
Rosma
Přispěvovatel
Příspěvky: 776
Registrován: 31 bře 2007, 11:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Rosma »

žádný problémy jsem neměl .......... ale nevim jak to bude když tam budou race520 delší dobu
Uživatelský avatar
kubajz1
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 09 úno 2009, 13:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od kubajz1 »

Jo chlapi s tou spotřebou by mě fakt zajímalo jaký to je
Octava-81Kw AHF EGR-off
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“