
Race 520
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Forest: no tak na to aby mu niekto upravil soft ku Race520 tryskam nepotrebuje ist az do Prahy... staci trebars kusok severnejsie... know-how tam je myslim dost podobne 

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Ked som sa nato pytal tak mi bolo povedane ze trysky v tychto motoroch su naddimenzovane a znesu v pohode okolo 210 koni a to vraj aj tak neznesie turbo takze tu je zbytocne menit trysky ak nezmenis turbo.Aspon tak som to pochopil.fabiátor píše:Mate nekdo trysky ze sortimentu DP resp. Firatelli Bosio v motoru BMM, nebo obecne zkusenost u 2.0TDI ? Ma to smysl ?
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
presne tak.nafty de dost, problem je turboMisík píše:Ked som sa nato pytal tak mi bolo povedane ze trysky v tychto motoroch su naddimenzovane a znesu v pohode okolo 210 koni a to vraj aj tak neznesie turbo takze tu je zbytocne menit trysky ak nezmenis turbo.Aspon tak som to pochopil.fabiátor píše:Mate nekdo trysky ze sortimentu DP resp. Firatelli Bosio v motoru BMM, nebo obecne zkusenost u 2.0TDI ? Ma to smysl ?
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Tomu rozumim, ze seriovy maji dostatecnou svetlost aby proslo dost nafty. Ale to prece neni jedinej parametr. Z toho co se o tryskach Firatelli uvadi mi vychazi, ze by mely byt lepsi i v rozpraseni paliva atp, cilize by to nejaky prinos mit melo. Takze nejde o to jestli to ma nebo nema TEORETICKY efekt, ale jestli to nekdo na 2.0TDI testoval a jaky ma vysledky.flekyc píše: presne tak.nafty de dost, problem je turbo
ptal ses jestli to ma smysl, ty prachy bych ivestoval radsi jinam teda. mozna lip prasi, maj vetsi zivotnost, ale pokud ma serie tak velky potencial a neni to auto volitany, vyuzil bych toho. za ty penize mas hybrid a pres 200hp.fabiátor píše:Tomu rozumim, ze seriovy maji dostatecnou svetlost aby proslo dost nafty. Ale to prece neni jedinej parametr. Z toho co se o tryskach Firatelli uvadi mi vychazi, ze by mely byt lepsi i v rozpraseni paliva atp, cilize by to nejaky prinos mit melo. Takze nejde o to jestli to ma nebo nema TEORETICKY efekt, ale jestli to nekdo na 2.0TDI testoval a jaky ma vysledky.flekyc píše: presne tak.nafty de dost, problem je turbo
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Tak aby si mal jasno tieto trysky FB su urcite kvalitnejsie ale vymena na taketo auto stoji ovela viac ako na rotacku a je aj zlozitejsia.Myslim ze doma by si si to asi nevymenil.Mozno sa ta tryska musi aj potom doladit na stolici.Ked tam das hybrida v pohode mozes mat CCa 210 Ps bez dymu na seriovych tryskach a to je uz co povedat.A vlastne hej nikdo to neskusal ved to za tie prachy nestoji.A este nieco ved trysky Z 2 Tdi 8V si davaju chalani do 1,9Tdi Pd 96 Kw ked menia turbo za hybrid tak naco spekulovat ked to staci im pri 200 Ps a maju este vacsie turbo.fabiátor píše:Tomu rozumim, ze seriovy maji dostatecnou svetlost aby proslo dost nafty. Ale to prece neni jedinej parametr. Z toho co se o tryskach Firatelli uvadi mi vychazi, ze by mely byt lepsi i v rozpraseni paliva atp, cilize by to nejaky prinos mit melo. Takze nejde o to jestli to ma nebo nema TEORETICKY efekt, ale jestli to nekdo na 2.0TDI testoval a jaky ma vysledky.flekyc píše: presne tak.nafty de dost, problem je turbo
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 240
- Registrován: 03 kvě 2007, 21:21
- Bydliště: Nekde na Vysocine
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 240
- Registrován: 03 kvě 2007, 21:21
- Bydliště: Nekde na Vysocine
Měl jsem sem pujčený Race520 od kámoše mam taky ASV 81kw .
Při klidný jízdě i do kopce to stím kouřem šlo . Horší to bylo když sem dal pak cihlu kámoš co jel za mnou říkal že to hulí tak že nejde přečíst ani SPZ
takže třeba když budeš ujíždět policajtum tak je dobrý že ti nepřečtou značku . Se spotřebou to docela taky šlo normálně sem vždy najel na nádrž 60l kolem 900km s Race520 přes 700km ale je fakt že sem tomu pořád topil. Akorát že mi to za týden stačilo rozebrat setrvák . Jinak jede to fakt hustě s Race520 na serii 
Při klidný jízdě i do kopce to stím kouřem šlo . Horší to bylo když sem dal pak cihlu kámoš co jel za mnou říkal že to hulí tak že nejde přečíst ani SPZ

