Stránka 3 z 12

Napsal: 23 črc 2012, 09:24
od subz3ro_tdi
@Schnapi, Hegesak: 5.5-5.6l/100km sa bavime na PD o com? o kombinovanej spotrebe? to asi sotva, tolko som nemal na 1.9tdi 81kw v serii :) Pokial je to myslene ako "minimum" co sa da na dlhych trasach pianko jazdou dosiahnut, tak to je vec druha, ale taku spotrebu na aute urobis tak max. 10% casu.

@TDI tech: Jozef, tak 9l/100km je ozaj moc.... ja sa do 6.5l v kombinovanej vojdem hocikedy a to sa nijako neobmedzujem...

Napsal: 23 črc 2012, 10:14
od Hegesak
bavím se o jízdě kombinované! jel jsem z Prahy do Nantes a jak říkám spotřeba neprelezla nad 6litrů.Ale myslím že tohle téma se tu řešit nemusí protože co člověk to jiný názor.Řekl jsem jak to mam já kdo nevěří ať to neřeší;-)

Napsal: 23 črc 2012, 10:35
od Schnapi
Dam ti příklad jel jsem ke kamarádovi cca 15 km chvilku po městě, chvilku vesnicema jel jsem opravdu pianko a když jsem přijel spotřeba byla 4,5 l to udával pc, minulý týden jsem jel z Příbrami do Prahy takže cca 50 km po dálnici průměrnou rychlost jsem měl tak 140 - 150 pak jsem jezdil 3 hodiny po praze se 4 zastávkami zhruba a když jsem dojel na poslední místo v Praze tak jsem měl spotřebu 5,4 l. Je pravda že co člověk to názor :)

Napsal: 23 črc 2012, 11:03
od subz3ro_tdi
Chalani, pokym to neplatim zo svojej penazenky tak mi je fakt jedno s akou spotrebou si myslite ze jazdite. :)
Otazka na zamyslenie (nemusite to komentovat): z fyzikalneho hladiska (z principu bohatosti zmesi a spalovania nafy) - ako je mozne, aby upravene auto s 1043 tryskami a plniacim tlakom (citujem) 2.1baru jazdilo pomaly s mensou priemernou spotrebou ako motor vybavenymi seriovymi vstrekovacmi a turbom s plniacim tlakom 1.3baru, pricom uz tuto vyrobcom stanovenu spotrebu je v praxi velmi tazke dosiahnut?

Napsal: 23 črc 2012, 11:06
od Hegesak
Schnapi píše:Dam ti příklad jel jsem ke kamarádovi cca 15 km chvilku po městě, chvilku vesnicema jel jsem opravdu pianko a když jsem přijel spotřeba byla 4,5 l to udával pc, minulý týden jsem jel z Příbrami do Prahy takže cca 50 km po dálnici průměrnou rychlost jsem měl tak 140 - 150 pak jsem jezdil 3 hodiny po praze se 4 zastávkami zhruba a když jsem dojel na poslední místo v Praze tak jsem měl spotřebu 5,4 l. Je pravda že co člověk to názor :)
pridávám se k tvým hodnotám akorát jsem tu nechtěl psát takové čísla protože by mě tu ukamenovali:-D

Napsal: 23 črc 2012, 11:11
od Hegesak
asi to nepřesme ale je to tak jak říkáme.Dokázal bych to jen tehdy kdo by se mnou jel.Kamarád na seat ibiza r.v 2008 nejslabší motor a jeho máma dokáže jet Nový jičín-ostrava za 3,9 jak je to možné?nevim ale viděl jsem to:-) výrobce udává určitě víc;-)

Napsal: 23 črc 2012, 11:21
od Schnapi
subz3ro_tdi - Ano to máš pravdu, nijak ti nechci křivdit, nebo se hádat, je to fórum a píšou se tu příspěvky a né aby se tu lidi hádali :) kdybych se chtěl hádat tak stačí abych přijel domu za ženou :)))
Samozřejmě že čím větší výkon, tím bohatější směs, tudíž to víc baští, ale když si přečteš kdejaké příspěvky o chipování tak ti firma garantuje snížení paliva, samozřejmě že je to podmíněno výkonem.
Je jasné že když má "chiplé" auto 120 hp nebo 200 hp tak je to na spotřebě znát, ale pokud vím, bavíme se tu o spotřebě nyní :) než jsem auto nechal upravit měl jsem ho krátce, a co jsem se koukal na spotřebu, při "normální" jízdě před úpravou myslim že jsem málo kdy překročil hranici 5 l většinou to bylo méně.
Jenže tohle vše je podmíněno mnoha faktory, každý si "normální" styl jízdy představuje jinak, každý má jinak těžkou nohu a hlavně každý krotí jiný výkon a od různých úpravců :)
Samozřejmě že tyto spotřeby jsou jen debatní :)

Hegesak - Je to fórum a já jsem za dodatky a odpovědi rád :) tak jaké pak kamenování :)))

Napsal: 23 črc 2012, 12:02
od Forest
Schnapi píše:Samozřejmě že čím větší výkon, tím bohatější směs, tudíž to víc baští, ale když si přečteš kdejaké příspěvky o chipování tak ti firma garantuje snížení paliva, samozřejmě že je to podmíněno výkonem.
Vetsinou je to brano jako "pri zachovani stejneho stylu jizdy", pricemz tim vsazi na to, ze lidi nejezdi "kudlu". Jde o to, ze pri chipu lze opravdu dosahnout snizeni spotreby diky tomu, ze sice pri vyssi spotrebe ale za nepomerne mensi dobu je dosazeno pozadovaneho zrychleni.

Muj otec jezdil se Superbem treba z Prahy do Hradce i pod 5 litru, ale to je dotazene do absurdna - pri kazdem predjizdeni vzdy odhadovat presne chvilku, kdy sundat nohu z plynu, aby clovek doplachtit, za vysokymi vozy travit co nejvice casu a tak setrit diky snizenemu odporu apod. Jenze tohle neni bezna nebo normalni jizda.

@Hegesak: Je to jednoduche, povesi se za nejake nakladni auto, ktere ji rozrazi vzduch a "plachti" ve vzduchove kapse a tvrde podtaci motor. Takto jezdi jeden znamej, ktery dela obchodaka a pak si benzin odcerpava do vlastniho auta tak, aby mel oficialne spotrebu asi o pul litru vyssi, nezli je udavana vyrobcem.

Do 6 litru by se dalo snad i verit, ale 5,5 je dost pritazene za vlasy paklize vezmu v potaz ten HW.

Jinak pod to, co napsal Stano se s klidem podepisu - fyzikalni zakony nelze nikterak obalamutit.


... prosim, neberte to jako flame ale jako debatu, ve ktera nas muze obohatit. Paklize se to nekomu prici, necht to ve vlastnim zajmu necte.

Napsal: 23 črc 2012, 13:10
od Schnapi
Takže stejně i kdyby jste se chtěli dostat k nějakému závěru, tak je nejjednoduši jezdit na kole :)
Ano samozřejmě že je to jasné, čím více hp tím větší spotřeba, protože perpetum mobile ještě nikdo nevynalezl :)))

Napsal: 23 črc 2012, 13:16
od Hegesak
foreste nezlob se na mě ale to bych musel být exot abych s 230PS se schovával za auta kvůli proudění vzduchu.Nic toto téma asi skončíme:-)

Napsal: 23 črc 2012, 19:29
od Hegesak

Napsal: 23 črc 2012, 19:38
od Schnapi
Tak to nic neni :D

Napsal: 23 črc 2012, 20:13
od Hegesak
no nekdo tu rikal ze to kouri urcite hodne;-)

Napsal: 23 črc 2012, 20:25
od Schnapi
To opravdu ne :) zítra ti sem hodim odkaz na to moje, jestli to někde najdu :)

Napsal: 23 črc 2012, 20:38
od nejsem-naivka
Na brzdě to vypadá úplně jinak, že?