Stránka 3 z 3

Napsal: 07 čer 2012, 20:36
od geo
přesně ti nerozumím ale pokud je osazen 4pin tak si jednotka z něho načte jeho ovládání ale zaměnit to nějak nejde jednotka má vytvořený takoví sistem aby si to načetla a jinak ho tam nedostaneš.

Napsal: 07 čer 2012, 22:02
od medhos
zaujima ma len to ze ci to funguje na kazdom CR motore takisto cize ked je tam ta dvojpinova zastrcka tak treba kodovat a ked je tam 4 pinova tak netreba ?

Napsal: 08 čer 2012, 06:31
od geo
zatím jsem se stím setkal jen u toyoty a tam to platilo.Podle vyjádření densa problém který u tohoto vstřiku muže vzniknout je neklidný volnoběh a ten se po ujetí asi 100km upraví.

Napsal: 08 čer 2012, 09:40
od medhos
takze vlastne ked sa nenakoduje ten vstrek tak to robi to co pises ale sam sa ustali po 100km ?

Napsal: 08 čer 2012, 19:34
od geo
nam to delal ten čtyřpinovej vstrik v toyotě říkali že se musej kodovat denso že ne pak po ujetí asi 50km se nám to ustálilo i korekce byli ok.potom přišlo to vyjádřeni densa že se to muže stát.

Napsal: 09 čer 2012, 10:34
od medhos
aha zaujimave tak teda dakujem za odpoved :)