Stránka 3 z 3
Napsal: 07 dub 2012, 09:47
od skeletor
Huml píše:tím, že je to 16V tak tlaky můžou být ok, i když by třeba bylo prasklý vahadlo, není to zas taková práce sundat víko, každopádně, když budete zkoušet ty tlaky, víko musí dolů, tak bych určitě pečlivě zkontroloval ty vahadla
Milane, jak by ses k tomu postavil, kdyby se ti tohle přihodilo? myslím servis versus zákazník...
a vůbec tohle není jen dotaz na humla, ale na všechny v pozici servisáků
Napsal: 07 dub 2012, 17:07
od mirda15
Já pokud něco dělám, tak to dělám tak, jako by to bylo moje auto, tzn. aby to vydrželo to , co to má vydržet. Nikdo neni neomylný, takže za mě oprava zdarma. Co jinýho?.
Napsal: 07 dub 2012, 17:25
od jericho-3
Zlatá slova, kéž by se tím řídila většina lidí, to by byla pohoda a plná spíž a konto...

Napsal: 13 lis 2014, 20:46
od michal2
Panove i ja mel takovou příhodu, passat r.v 2006/06 kod motoru BMR 125 kw. Delal jsem si rozvody (nebyly to prvni), dodrzel jsem jako vzdy utahovaci momenty, vymenil jsem svorniky a cca po 2000 tis.km praskl svornik u napinaci kladky. Kazdy tvrdil, ze jsou ventily k.o, ale nedalo mi to a zkusil jsem nahodit zpet remen, vytahl zbytek svorniku (predelal jsem rovnou zavit na desitku a nastartoval. Motor bezi naprosto bez nejakych problemu, či tukani a jinych pazvuku. (Jen pro zajimavost mrknu kamerkou do valcu , jestli se nejsou stopy na pistech od ventilu. Kdyby jo, tak tu hlavu sundam. . .

Napsal: 13 lis 2014, 21:22
od Woko_O
Někdy se stane, že to takhle nahodíš zpátky ale funguje to.. Po nějakých 1200 km ale motor začne děat bordel.. ventily (ventil) se trochu ohnou, nedovřou a podpálí se..
Nicméně, takhle jsem už viděl jedničkovou octavii, kde se špatně dotáhlo kolo na vačce..povolilo to a potkalo se to. Nastavilo se to znova, dali se jiný zdvihátka a beží to v klidu dál..
Napsal: 13 lis 2014, 21:36
od Fulltank
Me se to vytrhlo na bkd, nasadil jsem remen a vsechno ok. Bobuzel po 5tis se auto vratilo s propalenym pistem, otisky ventilu byly ba všech pistech

Napsal: 14 lis 2014, 05:44
od michal2
Jj, je to mozny, ze se tohle stane, proto radeji mrknu do valcu přes vstrik, nebo zhavic kamerkou.
Napsal: 14 lis 2014, 06:27
od michal2
Pred pul rokem jsem se zastavil (na tom stejnym miste

))) ) s peugeotem 607 na ten stejny problém. Francouzi mají kola na vackach nalisovany (maji v rozvodech jednu vyfukovou vacku , saci vacka je hnaná od vyfukove retezem)
Jedno to nalisovane kolo se protocilo, rozlamaly pod tou vackou vsechny koniky,(Maji je "narizle" pro tento pripad) ohnuly se nadzvihaky. Koupil jsem jednu vacku, osm zdihatek, osm koniku,slozil a peugeot jezdi jeste dnes

pouzivam ho pro sluzebni účely, tydne ujede cca 1000 km, takze ma najeto od te doby co se potkal cca 30.000 km