Stránka 3 z 4

Napsal: 25 dub 2012, 20:36
od slovacek.milos
jí osobně bych se na osciloskop vyprdnul k tomu zas potřebuješ tlakovou sondu, a pokud se tomu chceš věnovat tak třicet litrů a stane se z tebe poloblázen, budeš studovat krucánky které ti zaslepí i zdravé jádro


tlakoměr a vývoj tlaku na liště v dnešní době 2OOO atmosfér to musíš mít stojí 4OO + redukce 4OO ;)

Napsal: 25 dub 2012, 20:43
od slovacek.milos
dury2 píše:Teda baňkový test-udělám. Myslel jsem že bych tím odpojením a svedením přepadu mimo původní vedení vyloučil možnost ucpané zpátečky.
nevím ale jestli to bude řešet tvůj problém ve kterím tápeš, pokud más dlouhý start tam ti nabíhá pozdě tlak a těma přepadama zjistíš že ti nafta mizí přepadem,

si vem kolik máš na rejlu tlaku a kdyby se ucpala zpátečka tak střelí nebo ta nasunutá hadčky vydrží třeba 2OO atm?

Napsal: 25 dub 2012, 20:48
od dury2
Máš pravdu, to asi ne.

Napsal: 25 dub 2012, 20:49
od dury2
Nemáš nějaký konkrétní link, kde ho sehnat? Děkuji

Napsal: 25 dub 2012, 21:30
od geo
musíme si to ujasnit píšeš že auto ujelo od výměny 50km od té doby už nevrčelo?pokud je to tak tak bych asi ty vstřiky vyndal a napojil at stríkaj ven je to trochu prasečina ale na focusoj se to dá protože bez vybavení to budeš hodně těžko zjištovat.Ale je to jen za podmínky že je tam tlak a jednotka vstřiky aktivuje.Je divný že by auto v prubehu startování ani neškytlo a jednotka by ho odpojila kvůli vysokýmu tlaku.Bud tam není tlak jak říká miloš a jednotka je neovládá to ale říkáš že snímač ukazuje a tím se jednotka řídí nebo jsou špičky přidřený takže se tlakem nezvednou a to na bankovem testu nepoznáš a kvůli tomu ten tlak tak stoupá.

Napsal: 25 dub 2012, 21:47
od geo
slovacek.milos píše:
dury2 píše:Teda baňkový test-udělám. Myslel jsem že bych tím odpojením a svedením přepadu mimo původní vedení vyloučil možnost ucpané zpátečky.
nevím ale jestli to bude řešet tvůj problém ve kterím tápeš, pokud más dlouhý start tam ti nabíhá pozdě tlak a těma přepadama zjistíš že ti nafta mizí přepadem,

si vem kolik máš na rejlu tlaku a kdyby se ucpala zpátečka tak střelí nebo ta nasunutá hadčky vydrží třeba 2OO atm?
ten tlak va zpátečce stačí poměrne malej a zcela to zmátne celej sistém
vstřik funguje na principu vyvážení tlaku nad tryskou a tlaku pusobícího na kužel trysky pokud tlak z komory nad tryskou nemá kam unikat a nebo uniká pomalu kvůli protitlaku tak jednotka vstřiky co nejdříve odstaví.

Napsal: 26 dub 2012, 06:17
od slovacek.milos
geo píše: ten tlak va zpátečce stačí poměrne malej a zcela to zmátne celej sistém
vstřik funguje na principu vyvážení tlaku nad tryskou a tlaku pusobícího na kužel trysky pokud tlak z komory nad tryskou nemá kam unikat a nebo uniká pomalu kvůli protitlaku tak jednotka vstřiky co nejdříve odstaví.
mi třeba jednou unikalo z přepadu celkem snad 4 deci za minutu dohledal bych to přesně je to na foru, čerpadlo mělo problém dosáhnout startovacího tlaku,
když už nějak motor chytnul, tak sem tam motor ztrácel výkon to bylo asi tím že řj odstavovala ty vadne vstřiky co? byly dva KO 6V

Napsal: 26 dub 2012, 12:47
od geo
slovacek.milos píše:
geo píše: ten tlak va zpátečce stačí poměrne malej a zcela to zmátne celej sistém
vstřik funguje na principu vyvážení tlaku nad tryskou a tlaku pusobícího na kužel trysky pokud tlak z komory nad tryskou nemá kam unikat a nebo uniká pomalu kvůli protitlaku tak jednotka vstřiky co nejdříve odstaví.
mi třeba jednou unikalo z přepadu celkem snad 4 deci za minutu dohledal bych to přesně je to na foru, čerpadlo mělo problém dosáhnout startovacího tlaku,
když už nějak motor chytnul, tak sem tam motor ztrácel výkon to bylo asi tím že řj odstavovala ty vadne vstřiky co? byly dva KO 6V
je to tak pokud nedosahuje požadavku nebo naopak je tlak velký tak jednotka neovládá vstřiky

Napsal: 26 dub 2012, 13:03
od slovacek.milos
[quote="geo"][quote="slovacek.milos"]že dík moc ;)

Napsal: 26 dub 2012, 14:47
od dury2
Ano, auto po repasi vstřiků ujelo cca 50 km. Čerpadlo tlačí dostatečně a tlak je tam takřka hned.
Občas při startování to má snahu škytnout, připadá mi jako když čarpadlo tlačí (dosáhne tlaku potřebného pro start) trošku to škytne, ale jelikož tlak z čerpadla stoupá dál a překročí nějakou horní mez, jednotka start nepovolí. Lze změřit na vstřikách nějaké napětí při otočeném klíčku? Dle autodat má být impedance vstřiku 0,6 Ohmu, já tam mám skoro 4 Ohmy. Jenže tohle mi nejde do kontrastu s tou chybou, která nejde vůbec smazat!
Chápu to tak, že mám vstřiky vyndat a zkusit je připojené k palivu protočit?

Napsal: 26 dub 2012, 18:31
od slovacek.milos
dury2 píše:Ano, auto po repasi vstřiků ujelo cca 50 km. Čerpadlo tlačí dostatečně a tlak je tam takřka hned.
Občas při startování to má snahu škytnout, připadá mi jako když čarpadlo tlačí (dosáhne tlaku potřebného pro start) trošku to škytne, ale jelikož tlak z čerpadla stoupá dál a překročí nějakou horní mez, jednotka start nepovolí. Lze změřit na vstřikách nějaké napětí při otočeném klíčku? Dle autodat má být impedance vstřiku 0,6 Ohmu, já tam mám skoro 4 Ohmy. Jenže tohle mi nejde do kontrastu s tou chybou, která nejde vůbec smazat!
Chápu to tak, že mám vstřiky vyndat a zkusit je připojené k palivu protočit?
klidně je otoč a připoj přepady nepřopojuj aspon uvidíš okec co se vlastně děje a když roste nekontrolovatelně tlak tak asi regulátory tlaku ne?

Napsal: 26 dub 2012, 20:58
od geo
vysoký tlak jsem viděl jenom jednou ale motor chvilku běžel a až pak chcípnul .Divný je to hlavně pro to že při studeném motoru a velkým vstřiku by čerpadlo nemělo stačit natlačit tak rychle vysoký tlak aby jednotka ten tlak nezregulovala když to ty vstřiky odpouštěj.
ty vstřiky normálně napoj venku budou asi přicpaný a pouštěj málo nebo nic.U těchto piezo vstřikovačů někdy stačí aby byly vyndaný delší dobu a už to nerozchoděj takhle to zalehne.

Napsal: 26 dub 2012, 21:00
od Mireck
Keď to píše "P1283- obvod takového regulátoru vstřikovače."
tak je myslený el. obvod. takze skontrolovat napatie na regulatore tlaku, skontrolovat kabeláz, Zmerat napatie priamo na Riadiacej jednotke. Premerat regulator tlaku.

Napsal: 28 dub 2012, 20:03
od dury2
Jaké hodnoty bych měl na regulátoru naměřit?
Když jsem to měřil, tak tam bylo +13V, kostra byla přes cca 650 Ohmu (to už jsem psal). Plus tam jde přímo a kostra z jednotky. Měřil jse vodič se záporným polem přímo z jednotky a kabel je v pohodě průchozí. Regulátor je nový! Ten regulátor je ovládaný mínusem z jednotky? Při startu by měl být otevřený?

Napsal: 28 dub 2012, 20:47
od geo
jednotka moduluje signál kostry tak zvaně taktuje kostru měřění odporem je k ničemu.Už jsi zkoušel napojit ty vstřiky nebo přepadový test jak psal miloš pokud do přepadu něco jde tak jednotka ty vstřiky ovládá a musí to vrčet jinak jsou KO.