
A k tomu byla taková žlutá krabice...?
Jestli jo, tak je to GT1 (na Linuxu - a světe div se, jdou s tím zdiagnostikovat i poměrně dost nová auta, cca do roku 2007

Já jsem všude, říkejte mi dlouhoprsťák

Moderátoři: šulda, Moderátoři
Základ je, jak stará auta tím chceš diagnostikovat. Pokud máš na notebooku COM port, tak pořiď ADS INPA interface. Auto s ADS INPOU přes USB nezdiagnostikuješ, je tam jiný komunikační protokol a INPA posílá/přijímá data na HW adrese COM portu. Některé PCMCIA karty to taky případně umí, jiné ne. Záleží, jestli mají HW adresu.ThatsMe píše:My jsme taky všude a tady máme dokonce (zatím) i víc příspěvků.
GT1 by v Renocaru mít měli, předpokládám. Ale jestli půjde půjčit, to nevím... Nicméně o automat mně nejde a s latencí se dá žít, pokud to teda nebude minuta.Na nastavení dávky a předvstřiku to neva, na zjištění správné funkce snímačů až tak taky ne a třeba tlak v sání by se měřil v táhlém kopci a je to.
Krom toho pokud píšeš, že je to otázka verze motor managementu, tak si s tím ta GT1 zřejmě neporadí líp...
Fajn, zkusím to poshánět. Ještě otázka na Fxe, páč budeš mít zkušenost: co INPA a E36 benzínová? Jaký kabel a tak? Když už bych to řešil, tak by bylo fajn, kdyby to chodilo i na tátově Z3... Díky.
Fx323i píše:
ADS interface poznáš podle toho, jestli je v diagnostické zásuvce (kulaté) zapojený pin č. 15. Lámalo se to někdy v roce 94.
Jak uz jsem napsal, potrebujes ADS interface pripojeny pres hardwarovy COM (rs232) port. Redukce USB - COM je v tomto pripade k nicemu, byt by byla s FTDI prevodnikem. Prikladem budiz carsoft 6.5, INPA nebo GT1. GT1 se da pouzit dvema zpusoby. Bud se zlutou hlavou pripojenou pres sitovou kartu s RJ45 konektorem, nebo staci ADS kabel pro inpu a emulator zlute hlavy v PC. Kazde z reseni ma sve plusy a minusy. Pro zlutou hlavu potrebujes bezpodminecne notebook IBM T30, nebo ji muzes pouzivat z cehokoliv s vyssim rozlisenim a VMware pod Windows. Inpa kabel jen s emulatorem hlavy a opet pod VMware. Vmware verze funguje na jakemkoliv pc, ale je to hodne pomale.bjukemen píše:Fx323i píše:
ADS interface poznáš podle toho, jestli je v diagnostické zásuvce (kulaté) zapojený pin č. 15. Lámalo se to někdy v roce 94.
..presne tento pin mam zapojeny v zasuvke aj ja a preto to neviem bezne zdiagnostikovat.. teda dostupnym softomale budem rad az poradis ako to obist
Ano ano! Přesně tak to bylo - měl ten žlutý nesmysl a síťákem připojený k ntb. Tak sme se dostali do všech (dvouFx323i píše:Prikladem budiz carsoft 6.5, INPA nebo GT1. GT1 se da pouzit dvema zpusoby. Bud se zlutou hlavou pripojenou pres sitovou kartu s RJ45 konektorem, nebo staci ADS kabel pro inpu a emulator zlute hlavy v PC. Kazde z reseni ma sve plusy a minusy. Pro zlutou hlavu potrebujes bezpodminecne notebook IBM T30, nebo ji muzes pouzivat z cehokoliv s vyssim rozlisenim a VMware pod Windows. Inpa kabel jen s emulatorem hlavy a opet pod VMware. Vmware verze funguje na jakemkoliv pc, ale je to hodne pomale.
Pokud mas auto s ADS, tak je ti to platne jako mrtvemu zimnik, pokud je to k-line (novejsi auta), tak to funguje. V tom je cely problem, resis e34;). Inpy taky neni jedna verze... Pro auta s obsazenym pinem 15 (=ads) je nezbytny com port, pro novejsi bez obsazeneho pinu 15 lze pouzit usb verzi. Pcmcia karty nektere chodi a jine ne, zalezi na tom, jestli maji fyzickou hw adresu.ThatsMe píše:Fx:
A co tohle? http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... light=inpa
Frajer píše, že je to USB 100% kompatibilní s INPOU. Něco podobného nabízí na klubu i Patrik (Flery). Tak kde je pravda?Já jsem to plánoval takto, jinak bych musel sehnat NTB s COM portem, pokud nestačí ani PCMCIA převodník, a to se nevyplatí...