jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Janis
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 17 zář 2007, 19:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od Janis »

Tak dneska sem konečně vybrousil tu kuželku jede to lépe ale ještě to není ono. :x A turbo tlači jen kolem jednoho baru bypass je odpojený a ventil na sání uzavřený nevíte kde muže byt chybička?? (hm)
FR4NK!3
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27 čer 2007, 11:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od FR4NK!3 »

pridaval si naftu i na cerpadle ? tim sroubkem z prave strany ? kdyz s nim otocis tak se ti zvysi otacky tak je musis zase snizit na dorazu ... kouri to ? cerne nebo jak ?
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

Janis píše:Tak dneska sem konečně vybrousil tu kuželku jede to lépe ale ještě to není ono. :x A turbo tlači jen kolem jednoho baru bypass je odpojený a ventil na sání uzavřený nevíte kde muže byt chybička?? (hm)
mě to po odpojení bypassu taky tlačilo jen 1,1 baru, tak jsem k tomu bypassu přidělal ještě 2 poměrně silky pružiny a potom to šlo i na 2 bary :D
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

no na dorazu to moc vhodný neni, bude to mít hluboko do koryta (noteeth)
Janis
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 17 zář 2007, 19:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od Janis »

Tak na čerpadle sem naftu nepřidával a ani to moc nekouří v nizkych otačkách vubec a při vyších trochu černě ale ne moc.ted otazka jestli sem tu kuželku zabrousil dostatečně :?
FR4NK!3
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27 čer 2007, 11:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od FR4NK!3 »

Hlavne jestli si ji tam dobre dal ... fotka by neuskodila ... na cerpadle musis taky pridat ... jinak budes mit chudou smes a propalis pisty. musi ti to kourit nez ti zabere turbo ... potom nic a pak zase az ve vrchu ... tak od 3500 vejs ... zalezi jak mas postelovany turbo a vybrousenou tu kuzelku ...
Janis
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 17 zář 2007, 19:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od Janis »

FR4NK!3 píše:Hlavne jestli si ji tam dobre dal ... fotka by neuskodila ... na cerpadle musis taky pridat ... jinak budes mit chudou smes a propalis pisty. musi ti to kourit nez ti zabere turbo ... potom nic a pak zase az ve vrchu ... tak od 3500 vejs ... zalezi jak mas postelovany turbo a vybrousenou tu kuzelku ...
No tot otazka tou vybroušenou stranou ma jit na kterou stranu??a tak zitra trošku přidám na naftě o kolik s tím pootočit aby to zas nebylo moc??Pravě že mi to v nizkych ani mo nehuli teda není nic vidět (hm)
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

Janis píše:
FR4NK!3 píše:Hlavne jestli si ji tam dobre dal ... fotka by neuskodila ... na cerpadle musis taky pridat ... jinak budes mit chudou smes a propalis pisty. musi ti to kourit nez ti zabere turbo ... potom nic a pak zase az ve vrchu ... tak od 3500 vejs ... zalezi jak mas postelovany turbo a vybrousenou tu kuzelku ...
No tot otazka tou vybroušenou stranou ma jit na kterou stranu??a tak zitra trošku přidám na naftě o kolik s tím pootočit aby to zas nebylo moc??Pravě že mi to v nizkych ani mo nehuli teda není nic vidět (hm)
tak ta vybroušená plocha musí jít na tu stranu, kde vyjíždí jezdec
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
FR4NK!3
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27 čer 2007, 11:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od FR4NK!3 »

machy1118 píše:
Janis píše:Tak dneska sem konečně vybrousil tu kuželku jede to lépe ale ještě to není ono. :x A turbo tlači jen kolem jednoho baru bypass je odpojený a ventil na sání uzavřený nevíte kde muže byt chybička?? (hm)
mě to po odpojení bypassu taky tlačilo jen 1,1 baru, tak jsem k tomu bypassu přidělal ještě 2 poměrně silky pružiny a potom to šlo i na 2 bary :D
Coze kam si dal 2 pruziny ... pomalu a podrobne prosim ;)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

FR4NK!3 píše:Hlavne jestli si ji tam dobre dal ... fotka by neuskodila ... na cerpadle musis taky pridat ... jinak budes mit chudou smes a propalis pisty. musi ti to kourit nez ti zabere turbo ... potom nic a pak zase az ve vrchu ... tak od 3500 vejs ... zalezi jak mas postelovany turbo a vybrousenou tu kuzelku ...


chlape, jaká chudá směs???? to je u benzína, né diesel! spíš když to nakrmíš naftou tak je větší riziko že to propálíš. málo nafty nevadí, spíš naopak (jen výkon je nižší).
a propálenej píst sem viděl a bylo to špatným vstřikem.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Janis
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 17 zář 2007, 19:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od Janis »

iTD píše:
FR4NK!3 píše:Hlavne jestli si ji tam dobre dal ... fotka by neuskodila ... na cerpadle musis taky pridat ... jinak budes mit chudou smes a propalis pisty. musi ti to kourit nez ti zabere turbo ... potom nic a pak zase az ve vrchu ... tak od 3500 vejs ... zalezi jak mas postelovany turbo a vybrousenou tu kuzelku ...


chlape, jaká chudá směs???? to je u benzína, né diesel! spíš když to nakrmíš naftou tak je větší riziko že to propálíš. málo nafty nevadí, spíš naopak (jen výkon je nižší).
a propálenej píst sem viděl a bylo to špatným vstřikem.
čauky draku to je dost že si se tu taky ukázal.Tak mam přidávat na tom čerpadle u naftu nebo ne?a jestli jo tak o kolik??
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

zezačátku jsem to udělal tak, že jsem přidal naftu tak aby se otáčky zvedly na 1500 - 1800 a potom sem to stáhnul dorazem plynu.
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
FR4NK!3
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27 čer 2007, 11:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od FR4NK!3 »

iTD píše:
FR4NK!3 píše:Hlavne jestli si ji tam dobre dal ... fotka by neuskodila ... na cerpadle musis taky pridat ... jinak budes mit chudou smes a propalis pisty. musi ti to kourit nez ti zabere turbo ... potom nic a pak zase az ve vrchu ... tak od 3500 vejs ... zalezi jak mas postelovany turbo a vybrousenou tu kuzelku ...


chlape, jaká chudá směs???? to je u benzína, né diesel! spíš když to nakrmíš naftou tak je větší riziko že to propálíš. málo nafty nevadí, spíš naopak (jen výkon je nižší).
a propálenej píst sem viděl a bylo to špatným vstřikem.
Pardon ... omlouvam se vsem za mystifikaci... uz sem si to dal v hlave doporadku (wallbash)
Nony
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 28 pro 2006, 22:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko-Bratislava

Příspěvek od Nony »

Chlapi, poradte kadial vyberiem tu kuzelku cerpadla? Ktore 4 sroby mam povolit? Bodla by nejaka foto alebo nakres. 4 sroby som tam na plochy srobovak ale tie nejdu ani zaboha povolit a este dalsie 4 som nasiel na imbus. Poradte prosim :-)
Audi 80 1,6TD 59kW
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“