jak na zlepseni TD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
mě to po odpojení bypassu taky tlačilo jen 1,1 baru, tak jsem k tomu bypassu přidělal ještě 2 poměrně silky pružiny a potom to šlo i na 2 baryJanis píše:Tak dneska sem konečně vybrousil tu kuželku jede to lépe ale ještě to není ono.A turbo tlači jen kolem jednoho baru bypass je odpojený a ventil na sání uzavřený nevíte kde muže byt chybička??
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW
))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
-
tomáš karbus
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
Hlavne jestli si ji tam dobre dal ... fotka by neuskodila ... na cerpadle musis taky pridat ... jinak budes mit chudou smes a propalis pisty. musi ti to kourit nez ti zabere turbo ... potom nic a pak zase az ve vrchu ... tak od 3500 vejs ... zalezi jak mas postelovany turbo a vybrousenou tu kuzelku ...
No tot otazka tou vybroušenou stranou ma jit na kterou stranu??a tak zitra trošku přidám na naftě o kolik s tím pootočit aby to zas nebylo moc??Pravě že mi to v nizkych ani mo nehuli teda není nic vidětFR4NK!3 píše:Hlavne jestli si ji tam dobre dal ... fotka by neuskodila ... na cerpadle musis taky pridat ... jinak budes mit chudou smes a propalis pisty. musi ti to kourit nez ti zabere turbo ... potom nic a pak zase az ve vrchu ... tak od 3500 vejs ... zalezi jak mas postelovany turbo a vybrousenou tu kuzelku ...
tak ta vybroušená plocha musí jít na tu stranu, kde vyjíždí jezdecJanis píše:No tot otazka tou vybroušenou stranou ma jit na kterou stranu??a tak zitra trošku přidám na naftě o kolik s tím pootočit aby to zas nebylo moc??Pravě že mi to v nizkych ani mo nehuli teda není nic vidětFR4NK!3 píše:Hlavne jestli si ji tam dobre dal ... fotka by neuskodila ... na cerpadle musis taky pridat ... jinak budes mit chudou smes a propalis pisty. musi ti to kourit nez ti zabere turbo ... potom nic a pak zase az ve vrchu ... tak od 3500 vejs ... zalezi jak mas postelovany turbo a vybrousenou tu kuzelku ...
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW
))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Coze kam si dal 2 pruziny ... pomalu a podrobne prosimmachy1118 píše:mě to po odpojení bypassu taky tlačilo jen 1,1 baru, tak jsem k tomu bypassu přidělal ještě 2 poměrně silky pružiny a potom to šlo i na 2 baryJanis píše:Tak dneska sem konečně vybrousil tu kuželku jede to lépe ale ještě to není ono.A turbo tlači jen kolem jednoho baru bypass je odpojený a ventil na sání uzavřený nevíte kde muže byt chybička??
-
Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
FR4NK!3 píše:Hlavne jestli si ji tam dobre dal ... fotka by neuskodila ... na cerpadle musis taky pridat ... jinak budes mit chudou smes a propalis pisty. musi ti to kourit nez ti zabere turbo ... potom nic a pak zase az ve vrchu ... tak od 3500 vejs ... zalezi jak mas postelovany turbo a vybrousenou tu kuzelku ...
chlape, jaká chudá směs???? to je u benzína, né diesel! spíš když to nakrmíš naftou tak je větší riziko že to propálíš. málo nafty nevadí, spíš naopak (jen výkon je nižší).
a propálenej píst sem viděl a bylo to špatným vstřikem.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
čauky draku to je dost že si se tu taky ukázal.Tak mam přidávat na tom čerpadle u naftu nebo ne?a jestli jo tak o kolik??iTD píše:FR4NK!3 píše:Hlavne jestli si ji tam dobre dal ... fotka by neuskodila ... na cerpadle musis taky pridat ... jinak budes mit chudou smes a propalis pisty. musi ti to kourit nez ti zabere turbo ... potom nic a pak zase az ve vrchu ... tak od 3500 vejs ... zalezi jak mas postelovany turbo a vybrousenou tu kuzelku ...
chlape, jaká chudá směs???? to je u benzína, né diesel! spíš když to nakrmíš naftou tak je větší riziko že to propálíš. málo nafty nevadí, spíš naopak (jen výkon je nižší).
a propálenej píst sem viděl a bylo to špatným vstřikem.
zezačátku jsem to udělal tak, že jsem přidal naftu tak aby se otáčky zvedly na 1500 - 1800 a potom sem to stáhnul dorazem plynu.
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW
))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Pardon ... omlouvam se vsem za mystifikaci... uz sem si to dal v hlave doporadkuiTD píše:FR4NK!3 píše:Hlavne jestli si ji tam dobre dal ... fotka by neuskodila ... na cerpadle musis taky pridat ... jinak budes mit chudou smes a propalis pisty. musi ti to kourit nez ti zabere turbo ... potom nic a pak zase az ve vrchu ... tak od 3500 vejs ... zalezi jak mas postelovany turbo a vybrousenou tu kuzelku ...
chlape, jaká chudá směs???? to je u benzína, né diesel! spíš když to nakrmíš naftou tak je větší riziko že to propálíš. málo nafty nevadí, spíš naopak (jen výkon je nižší).
a propálenej píst sem viděl a bylo to špatným vstřikem.