Výfuk TDI-zvuk

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

V pohodě,,ale už jsem to zas pozměnil..a to launch control..to je trochu lepčí jak točit TDI až do nebe..

Tady výsledek:

http://www.youtube.com/watch?v=ONbPGiyt ... e=youtu.be
Naposledy upravil(a) RudisTDic dne 11 srp 2012, 21:56, celkem upraveno 1 x.
Octavia II RS
Vítek
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 12 lis 2007, 21:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vítek »

ovlivni vyfuk spotrebu? treba vyndani katu? konkretne u 1,4 tdi
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Vítek píše:ovlivni vyfuk spotrebu? treba vyndani katu? konkretne u 1,4 tdi
Neměl by..já mám trubku a žere to pořád stejně..
Octavia II RS
Vítek
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 12 lis 2007, 21:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vítek »

mozna to trosku rozvedu ted mam serii 1.4 tdi 55kw VAGem omezene EGR. A zvedani vykonu me moc nezajima spis snizeni spotreby proto me zajima jak to ovlivni ten vyfuk. A jeste jak by to ovlivnil chiptuning?
mvauto
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 12 srp 2012, 16:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od mvauto »

Mám na O1 1.9 TDI (81kW) cca 120kW, EGR off, KAT off, Chip, vstřiky, upravené čerpadlo. Původně byla na autě od turba až na konec jen roura origo průměru, parádně to pšoukalo při přeřazení nebo vytočení a puštění plynu, od spoda to jelo parádně ale ve vyžších otáčkách mrtvo. Rouru na konci jsem vyměnil tedy za origo tlumič který se jen vykuchal a ejhle. Pšoukání bylo pryč, škoda, ale velice rád jsem ho oželel a vyměnil za perfektní pružnost a tah v "celém" rozsahu otáčkoměru. Takže z vlastní zkušenosti nejsem zastáncce holé roury po celé délce, ono to by taky potom mohl dělat sportovní výfuky kde kdo :) Takovej vejfuk má svá pravidla, já nejsem žádnej odborník na závodní motory, jen píši zkušenosti a poznatky :) tak mě neukamenujte (LOL) taky se na vejfuk chystám, mám to teď takovej bastl, takže jsem rád za každej názor a nápad. Jde mi spíš o výkon a zvuk až potom, nepotřebuju na sebe upozorňovat hvízdáním turba :-) mám octu v modré RS z OII to stačí na publicitu tady u nás :D :D
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

No já nevim,,vždy když jsem kuchnul výfuk,tak mi přišlo,že auto ztratilo zátah dole,,ale zas nabralo ve vyších otáčkáš..A jelikož jsem octu roztáhl během chvíle na 225km/h,,tak bych neřekl,,že to nahoře nejede..
Nehádám se,,taky mluvím ze zkušeností..A to jsešm to takto praktikoval i na TD motoru 55kw..
Octavia II RS
mvauto
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 12 srp 2012, 16:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od mvauto »

no to je klidně možný, seriovej si vykuchal a ejhle jelo to lépe, já zase místo holí roury dal na konec kuchlej tlumič a taky paráda, proto řikám, vejfuk není sranda, originál nebrat ale holou trubku taky ne, prostě ladit něco mezi, ladit, ladit a ladit :D :D
Toledos
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 30 lis 2009, 20:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od Toledos »

RudisTDic píše:No tak jsem to konečně natočil a vypadá to,,že omezovač je kousek dál než jsem myslel :D

http://www.youtube.com/watch?v=DFnIL0mi9KY&feature=plcp
jak ten omezovač dostanu do auta? :-D ... já bych ho teda chtěl tak na 4800rpm :)
MiroMNE
Přispěvovatel
Příspěvky: 443
Registrován: 22 zář 2010, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Cerna Hora Montenegro

Příspěvek od MiroMNE »

Uživatelský avatar
Leon/kissiakos
Aktivista
Příspěvky: 2603
Registrován: 24 pro 2010, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Poprad

Příspěvek od Leon/kissiakos »

pecka... paci sa mi to!
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
Uživatelský avatar
Leon/kissiakos
Aktivista
Příspěvky: 2603
Registrován: 24 pro 2010, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Poprad

Příspěvek od Leon/kissiakos »

na konci je moj staky zvuk...

teraz som este nestihol

https://www.youtube.com/watch?feature=e ... xH52lds2Ww
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
Uživatelský avatar
Leon/kissiakos
Aktivista
Příspěvky: 2603
Registrován: 24 pro 2010, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Poprad

Příspěvek od Leon/kissiakos »

Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@kissiakos: coz takhle se naucit pouzivat edit?! Obrázek
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Leon/kissiakos
Aktivista
Příspěvky: 2603
Registrován: 24 pro 2010, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Poprad

Příspěvek od Leon/kissiakos »

sa mi s tym nechcelo bavit....
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
MiroMNE
Přispěvovatel
Příspěvky: 443
Registrován: 22 zář 2010, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Cerna Hora Montenegro

Příspěvek od MiroMNE »

mas super, silnejsi nez ja bral bych to taky (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“