Stránka 21 z 39
Napsal: 11 srp 2012, 21:44
od RudisTDic
V pohodě,,ale už jsem to zas pozměnil..a to launch control..to je trochu lepčí jak točit TDI až do nebe..
Tady výsledek:
http://www.youtube.com/watch?v=ONbPGiyt ... e=youtu.be
Napsal: 11 srp 2012, 21:46
od Vítek
ovlivni vyfuk spotrebu? treba vyndani katu? konkretne u 1,4 tdi
Napsal: 11 srp 2012, 21:57
od RudisTDic
Vítek píše:ovlivni vyfuk spotrebu? treba vyndani katu? konkretne u 1,4 tdi
Neměl by..já mám trubku a žere to pořád stejně..
Napsal: 12 srp 2012, 07:26
od Vítek
mozna to trosku rozvedu ted mam serii 1.4 tdi 55kw VAGem omezene EGR. A zvedani vykonu me moc nezajima spis snizeni spotreby proto me zajima jak to ovlivni ten vyfuk. A jeste jak by to ovlivnil chiptuning?
Napsal: 12 srp 2012, 21:52
od mvauto
Mám na O1 1.9 TDI (81kW) cca 120kW, EGR off, KAT off, Chip, vstřiky, upravené čerpadlo. Původně byla na autě od turba až na konec jen roura origo průměru, parádně to pšoukalo při přeřazení nebo vytočení a puštění plynu, od spoda to jelo parádně ale ve vyžších otáčkách mrtvo. Rouru na konci jsem vyměnil tedy za origo tlumič který se jen vykuchal a ejhle. Pšoukání bylo pryč, škoda, ale velice rád jsem ho oželel a vyměnil za perfektní pružnost a tah v "celém" rozsahu otáčkoměru. Takže z vlastní zkušenosti nejsem zastáncce holé roury po celé délce, ono to by taky potom mohl dělat sportovní výfuky kde kdo

Takovej vejfuk má svá pravidla, já nejsem žádnej odborník na závodní motory, jen píši zkušenosti a poznatky

tak mě neukamenujte

taky se na vejfuk chystám, mám to teď takovej bastl, takže jsem rád za každej názor a nápad. Jde mi spíš o výkon a zvuk až potom, nepotřebuju na sebe upozorňovat hvízdáním turba

mám octu v modré RS z OII to stačí na publicitu tady u nás

Napsal: 13 srp 2012, 19:08
od RudisTDic
No já nevim,,vždy když jsem kuchnul výfuk,tak mi přišlo,že auto ztratilo zátah dole,,ale zas nabralo ve vyších otáčkáš..A jelikož jsem octu roztáhl během chvíle na 225km/h,,tak bych neřekl,,že to nahoře nejede..
Nehádám se,,taky mluvím ze zkušeností..A to jsešm to takto praktikoval i na TD motoru 55kw..
Napsal: 13 srp 2012, 20:30
od mvauto
no to je klidně možný, seriovej si vykuchal a ejhle jelo to lépe, já zase místo holí roury dal na konec kuchlej tlumič a taky paráda, proto řikám, vejfuk není sranda, originál nebrat ale holou trubku taky ne, prostě ladit něco mezi, ladit, ladit a ladit

Napsal: 04 zář 2012, 11:25
od Toledos
jak ten omezovač dostanu do auta?

... já bych ho teda chtěl tak na 4800rpm

Napsal: 03 říj 2012, 18:51
od MiroMNE
Napsal: 03 říj 2012, 18:53
od Leon/kissiakos
pecka... paci sa mi to!
Napsal: 03 říj 2012, 18:53
od Leon/kissiakos
na konci je moj staky zvuk...
teraz som este nestihol
https://www.youtube.com/watch?feature=e ... xH52lds2Ww
Napsal: 03 říj 2012, 18:55
od Leon/kissiakos
Napsal: 03 říj 2012, 19:03
od Forest
@kissiakos: coz takhle se naucit pouzivat edit?!

Napsal: 03 říj 2012, 19:05
od Leon/kissiakos
sa mi s tym nechcelo bavit....
Napsal: 03 říj 2012, 19:07
od MiroMNE
mas super, silnejsi nez ja bral bych to taky
