Zaslepenie EGR (navod)

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

ja bych ten egr zaslepil aovladani nechal byt.. tak to nezjistí jednotka ne?
polo 1.4tdi AMF
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

ale zjisti :)
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

podle váhy vzduchu?
polo 1.4tdi AMF
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

jo
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1384
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

honzas1 píše:ja bych ten egr zaslepil aovladani nechal byt.. tak to nezjistí jednotka ne?
to "funguje" na starších motorech (asi větší tolerance), mě se chyba objevila poprvý asi rok po zaslepení, když jsem na radu zkušenýho mechanika zaslepil i ovládání, tak jsem ovládání uvedl do pův. stavu a ok ;)
pašíkombi AFN B597
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5160
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Nezkoušel někdo,prosím,přetěsnit hřídel zdechací klapky? Má jen těsné futra nebo tam je něco jako "O"kroužek?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
prowmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 261
Registrován: 04 led 2012, 18:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od prowmen »

Pokud vím tak nejde nijak přetěsnit. Občas na starších kusech vídám že tama vzlíná mastnota, ale jako vadu nebo problém který je nutno řešit bych v tom neviděl.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5160
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

No,mě už tam jde víc.Hodně toho za měsíc najezdím a dost pod plným. Spíš jestli to skutečně někdo nerozebíral při dlouhých zimních večerech.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Luke10
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 07 srp 2012, 18:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od Luke10 »

midnight_man píše:vymenil som to za plech cca 3 mm..pre istotu...vcera som ho akurat vyberal..a pozeral nic mu nieje :) akurat troska cierny :D auto nabehalo odvtedy cca 4000 km
1mm bych tam urcite nedaval- aspon 2mm. Kdyz jsem zaslepoval, tak jsem to spatne dotahl - bal jsem se ze strhnu zavit v tom blate! Nastartuju a v pohode. Behem 20s rachot (byla tam mala dirka) - vyndal jsem to az druhy den - najel jsem s tim tak cca 10km max. Vyndal jsem tesneni (tesneni je plechove) tim, ze byla netesnost tak to vypalilo nekolik der do nej (cast plechu zmizela)
Tloustka zaslepeni zavisi podle toho jaky je tam tlak...
Hanny
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 06 lis 2009, 18:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Hanny »

Tak jsem zaslepil egr a cca po 100km kontrolka.Co s tím??
"systém výfukových plynu-regulační mez překročena"
octavia alh
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5160
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Luke10 píše:
midnight_man píše:vymenil som to za plech cca 3 mm..pre istotu...vcera som ho akurat vyberal..a pozeral nic mu nieje :) akurat troska cierny :D auto nabehalo odvtedy cca 4000 km
1mm bych tam urcite nedaval- aspon 2mm. Kdyz jsem zaslepoval, tak jsem to spatne dotahl - bal jsem se ze strhnu zavit v tom blate! Nastartuju a v pohode. Behem 20s rachot (byla tam mala dirka) - vyndal jsem to az druhy den - najel jsem s tim tak cca 10km max. Vyndal jsem tesneni (tesneni je plechove) tim, ze byla netesnost tak to vypalilo nekolik der do nej (cast plechu zmizela)
Tloustka zaslepeni zavisi podle toho jaky je tam tlak...
Vždy jsem používal 0,5mm pozink jen nahoře u EGR a drží 600tis.km.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 583
Registrován: 01 říj 2007, 09:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od borelli »

Měl jsem zaslepené EGR asi 2 roky, pak jednoho dne šlo auto do servisu. Po měsíci jsem si všiml že nějaký imbecil v tom servisu vyhodil tu záslepku pryč... Nechápu co ho k tomu vedlo :? Celá trubka šla hned do (_!_), dole plech 4mm, nahoře 1mm nerez výpalek od juras0, na obou nápis NEODPOJOVAT.

Přišel jsem na to tak, že v nízkých otáčkách se to nepatrně hůř rozjíždělo, po zaslepení vše ok.
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
vlacek
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 29 dub 2006, 21:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Oslavany

Příspěvek od vlacek »

martinsidlo píše:Nezkoušel někdo,prosím,přetěsnit hřídel zdechací klapky? Má jen těsné futra nebo tam je něco jako "O"kroužek?
jde to :-)akorat je potreba svarecka http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... hlight=egr
Octavia 1,9 TDI,AGR,trysky 764,EGR OFF,
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5160
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Jo díky.Ja tam udělám závit na šroubek a nic vařit nebudu.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
vlacek
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 29 dub 2006, 21:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Oslavany

Příspěvek od vlacek »

martinsidlo píše:Jo díky.Ja tam udělám závit na šroubek a nic vařit nebudu.
taky moznost :-)
Octavia 1,9 TDI,AGR,trysky 764,EGR OFF,
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“