Já se svářečkou nekamarádím.vlacek píše:taky moznostmartinsidlo píše:Jo díky.Ja tam udělám závit na šroubek a nic vařit nebudu.
Zaslepenie EGR (navod)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5160
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Zdar borci, je nutné ho zaslepovat? Jsem mladej a nezkušenej, ale nestačí pouze zaslepit tu hadčku co vytváří podtlak a tím otvírá EGR ventil? Pokud vím v klidu je ventil zavřený, takže po zaslepení by měl zůstat zavřený? Jestli se pletu, tak prosím info. proč... hned se na to vrhnu.
Jinak pokud se to tu řešilo, tak se omlouvám.
Jinak pokud se to tu řešilo, tak se omlouvám.
Fábia Combi (6Y5) 1,9 TDi, 74 kW, 101 PS, EGR off
Greatone: já tam mam několik let taky asi 2mm plech a snad dobrý
(neměl jsem zatim potřebu kontrolovat)
kebs: i na volnoběh (nebo právě při něm) by měl bejt podtlak dostatečnej na otevření egru, někdo to zaslepuje jen tim ovládáním, ale když jsem na radu zkušenýho mechanika/vw-c klubáka zaslepil i ovládací hadičku, začla mi řj házet chybu, tak jsem uvedl ovládání do pův. stavu a nechal jen plech...
kebs: i na volnoběh (nebo právě při něm) by měl bejt podtlak dostatečnej na otevření egru, někdo to zaslepuje jen tim ovládáním, ale když jsem na radu zkušenýho mechanika/vw-c klubáka zaslepil i ovládací hadičku, začla mi řj házet chybu, tak jsem uvedl ovládání do pův. stavu a nechal jen plech...
pašíkombi AFN B597
FandaTDI.. : ja Ked som zaslepil iba hadičku na ovladanie EGR tak mi žiadnu chybu nevyhadzovalo
neviem ako je to možné, ale chcel by som to zaslepit aj plechmy, pretože mám pocit akoby prepúštal ten ventil aj ked bol odpojeny od ovladania ...
Ak som to správne pochopil, kôli čomu sa to zaslepuje.... TAK len koli čistému saniu áno ??? či ešte kôli niečomu inému ?
Ak som to správne pochopil, kôli čomu sa to zaslepuje.... TAK len koli čistému saniu áno ??? či ešte kôli niečomu inému ?
pokud ti to nehází chybu, mohlo by zaslepení ovládání bejt dostatečný, záleží na stavu ventilu, ale chtělo by to min. zkouknout - pokud je hodně zanešenej(i po pár letech tam může bejt silnej nános) , nemusí ani pořádně dovírat a může propouštět... a dělá se to jak kvůli čistějšímu sání, tak kvůli lepšímu přísunu kyslíku (event. potažmo i kvůli "oblbnutí" váhy vzduchu), i když je to trochu na úkor ohřívání motoru (ovšem za jízdy to neni takovej rozdíl jako třeba na volnoběh - pro to ale většina lidí auto nestartuje a ani ten egr to v mrazech nespasí) a samozřejmě emisí, což je primární účel montování tohohle ventilu ... 
pašíkombi AFN B597
Přesně tohle jsem si myslel. Ve škole jsem se dokonce učil, že to tam montují pouze kvůli první homologaci vozidla po výrobě(laboratorní měření), protože množství dusíku se na dnešních emisích těžko naměří. Prej na to vyhláška zapomněla. Minulý týden jsem to chtěl okouknout v jakém stavu je ten můj. Po tom co jsem viděl ty otřesné obrázky. Byl jsem potěšen, bylo to trochu mastné maximálně to bralo 2mm průměru i přesto jsem to odmastil a vyčistil. Oddělal hadičku podtlaku a zatím mi to chybu nepíše po 200 km.FandaTDI píše:pokud ti to nehází chybu, mohlo by zaslepení ovládání bejt dostatečný, záleží na stavu ventilu, ale chtělo by to min. zkouknout - pokud je hodně zanešenej(i po pár letech tam může bejt silnej nános) , nemusí ani pořádně dovírat a může propouštět... a dělá se to jak kvůli čistějšímu sání, tak kvůli lepšímu přísunu kyslíku (event. potažmo i kvůli "oblbnutí" váhy vzduchu), i když je to trochu na úkor ohřívání motoru (ovšem za jízdy to neni takovej rozdíl jako třeba na volnoběh - pro to ale většina lidí auto nestartuje a ani ten egr to v mrazech nespasí) a samozřejmě emisí, což je primární účel montování tohohle ventilu ...
E: změny nepociťuji.... jen když je nastartovaný studeny motor, tak to tak nakysle smrdí(dusík) a zmizel turboefekt.
Fábia Combi (6Y5) 1,9 TDi, 74 kW, 101 PS, EGR off
