Barometr - budík plnícího tlaku [jak to máte vy?]
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
hele, taky jsem chtěl jsem sundat EGR, a dopadlo to tak, že to taky nešlo povolit, nezbývalo než sundat celé sání a pak jsem ále upadl, když jsem viděl jak je celý egr a sání ucpané, tak jsem pak narichlo musel dělat přírubu na nové 130 sání abych vůbec stihl jet na Mimoň
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Prosím vás pěkně, opravdu nikdo neví jak utěsnit případně jak připojit hadičku na hadici co jde k egr jak jsem to psal na předešlé straně
s egr fakt nehnu....

Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
ad 1) sice někteří budou mít námitky, ale stačilo by ti když si seženeš ventilkové šroubovací těleso na duši do kola, pak do hadice uděláš dírku, prostrčíš těleso a dotáhneš přiloženou matkou,no a pak už jenom stačí nasadit hadičku od budíku na šlaufek co jsi namontoval no a máš to, neeeee?
ad 2) stačí ti kousek brzdové trubičky, na tu uděláš závit, provrtáš menší dírku do plastové trubky vedení k chladiči, dáš drobek silikonu na závit trubičky ( z brzdové hadičky se závitem), našroubuješ, necháš zatuhnout a máš to
ad 2) stačí ti kousek brzdové trubičky, na tu uděláš závit, provrtáš menší dírku do plastové trubky vedení k chladiči, dáš drobek silikonu na závit trubičky ( z brzdové hadičky se závitem), našroubuješ, necháš zatuhnout a máš to
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Díky DDRagoo, jen si říkám, vydrží to tlak cca 1 Bar ? Nebude to propouštět mezi stěnou vrtané trubky a toho ventilku ? Snad to ten silikon vydrží... Kanagomem to asi lepit nebudu 

Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS


Stojánek na budík jsem vyrobil z toho co dům dal - objímka na budík k tvrdšího papíru, úchytku na boční sloupek z lepenky krabice od starých bot, kanagon, pak jsem to 2x natřel základní šedou barvou a cca 8x matným nitrolakem

Konečně jsem to zbastil, funguje to ale mám jeden dotaz... Ručička se třepotá jen na neutrál (nic nedrnčí viz. dále), to by nevadilo ale co vadí je akustický projev když tomu dávám čočku - od cca 0,3-0,4 baru v záběru v budíku něco drnčí, ručička se ale zdá být stabilní, mám podezření právě na ni, setkal se někdo z vás s tímto drnčením ? S narůstajícím tlakem narůstá drnčení... Asi tam narvu molitan jak píšete ale jak říkám, ručička nekmitá ( a nebo kmitá tak rychle, že vypadá stabilně

Nakonec jsem to napojil na hadici co jde k EGR, ventil


snad to vydrží (ventilkové těleso + těsnění zevnitř + z venku + silikon)... EGR bylo prostě nedobytné.
Někdo tady ještě bojoval s nadměrnou svítivostí budíků v noci, já to budu řešit přes potenciometr

Naposledy upravil(a) borelli dne 28 říj 2010, 13:11, celkem upraveno 4 x.
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
měl jsem uplně stejný problém s drnčením při tlaku a kmitáním na volnoběh u budíků RAID. Vše vyřešeno vatou v hadičce a zmáčklou ( jenom malinkatá skulinka pro vzduch) brzdvou trubičkou nasunutou do hadičky. Tý vaty nesmí být moc jinak se strašne pomalinku vrací ručička
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Zkusil jsem to jak říkáš, toto mě radili i ostatní, 3 kousky molitanu do hadičky těsně před budík. Je to podstatně zvukově lepší ale furt to není ono. Je to fakt metoda pokusů a omylů. Na neutrál nic nevibruje, s rostoucím tlakem to začíná lehce klepat... Stalo se přesně co říkáš, nacpal jsem tam molitanu asi víc než bylo zdrávo a pak čuměl, jak pomalu klesá tlak po vyšlápnutí plynu, takový extrémně primitivní BLOW - OFF ventil
Zkusím tam ještě nějak nacpat injekční jehlu, vyrábějí se v různých vnitřních průměrech tak snad to pomůže... Posařilo se někomu zcela potlačit zvukové tikání ručičky při max. záběru a přitom zachovat přesnost měření a "padání" ručičky ?
Pak mě napadá už jen leda elektrický barometr Autogauge boost gauges - electrical vs mechanical na youtube
Jo ještě jedna věc, máte někdo zkušenosti z rozděláváním těchto budíků ? Při vyplém zapalování mě to neukazuje přesně 0 ale tak o desetinu baru míň a rád bych to seřídil ale taky bych to nerad dokurvil na což jsem expert... Dá se to seřídit ? Budík je od FK Automotive (fotka o 4 příspěvky víš)

Zkusím tam ještě nějak nacpat injekční jehlu, vyrábějí se v různých vnitřních průměrech tak snad to pomůže... Posařilo se někomu zcela potlačit zvukové tikání ručičky při max. záběru a přitom zachovat přesnost měření a "padání" ručičky ?
Pak mě napadá už jen leda elektrický barometr Autogauge boost gauges - electrical vs mechanical na youtube

Jo ještě jedna věc, máte někdo zkušenosti z rozděláváním těchto budíků ? Při vyplém zapalování mě to neukazuje přesně 0 ale tak o desetinu baru míň a rád bych to seřídil ale taky bych to nerad dokurvil na což jsem expert... Dá se to seřídit ? Budík je od FK Automotive (fotka o 4 příspěvky víš)
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Taky mi ručička spadla pod nulu (mám ten s tmavým sklíčkem).Zkusím to někdy rozdělat silou
,stejně potřebuju přemalovat ručičku na bílo.Jinak to ukazuje dobře AHF 1,2 bar.EGR jsem vyndal,řádně očistil a na horní díře udělal M6 závit a použil jsem ovzdušnovací šroub z brzd felicie.Pak dám nějaké foto.S pozdravem Milda
