Stránka 23 z 32

Napsal: 09 pro 2013, 22:27
od gabo00000
taakze kto chce jazdit po meste nech ide MHD :D blbost:)...ja osobne ako este nedavno diesel laik som zhruba pred 3rokmi napisal na toto forum ze mi to spadlo do nudzaku....dnes uz jazdim davno bez problemov a kto ma kusok v hlave tak ten sa dovtipi co asi treba vyskusat a preco to asi tak drhne...

Napsal: 09 pro 2013, 22:34
od Fulltank
kazdej diesel kouri, tvori saze

Napsal: 10 pro 2013, 17:52
od japestel
Chlapci z čeho tedy děláte ty podložky na vypodložení turba? nebo se dají někde koupit?

Napsal: 10 pro 2013, 21:20
od cin
japestel píše:Chlapci z čeho tedy děláte ty podložky na vypodložení turba? nebo se dají někde koupit?
Muzu ti je udelat, vyrabim je z Titanu. Jestli mas zajem pisni SZ, treba se domluvime :) ;)

Napsal: 15 úno 2014, 21:33
od matias99
Je tu niekto zo Slovenska z Trencina alebo okolia, co by mi pomohol s vypodlozenim...? Mam octaviu 1.9Tdi, 81Kw, 2001rocnik...

Napsal: 15 úno 2014, 21:34
od Janosik93
v okoli S ti viem pomôcť :-)

Napsal: 15 úno 2014, 22:53
od prowmen
můžeš jezdit jako ďas po dálnici, stejně se tomu nemusíš ubránit. Zpravidla u 11cti lopatkových turb u ASV to drhne kov na kov a je to konstrukční vada, karbon stím nemá co dělat... což už se tu taky řešilo, možná že i několikrát.

Napsal: 27 kvě 2014, 20:52
od Michal99
Má to být takhle poskládáno i do sharana afn. DikyObrázek

doraz turba

Napsal: 16 črc 2014, 14:39
od Joch
Hojte chlapi, sem to taky rozdělal (už potřetí) a dnes vypodložkuju. Jen mám na vás dotaz.
Zjistil jsem, že obě polohy (otevřeno i zavřeno) jsou omezeny dorazem buď lopatky nebo páčky táhla na distanční válečky.

na obrázcích níže je složené turbo v poloze "zavřeno"



poloha zavřeno

Obrázek


doraz páčky lopatky o váleček

Obrázek

Mám stavěcí šroub "zavřeno" došroubovat až k páčce o ty cca 2mm tak, aby "fungoval jako doraz" nebo se ještě dál seřizuje? Pokud se ještě dál seřizuje, tak proč? Aby lopatky tak moc "nezavřely"?

Mezera mezi dorazovým šroubem a páčkou ovládání (cca 2mm). Dále se páčka nedostane, protože se ramínko lopatky opře o váleček - viz červená šipka

Obrázek


Díky za každou radu ověřenou praxí :)

Napsal: 16 črc 2014, 20:18
od aughostino
ziaruvzdorna nerez funguje :)

Napsal: 16 črc 2014, 21:45
od Jarda S.
do tohohle nastavení nehrabat to se nastavuje v dílně na stolici ...

Napsal: 16 črc 2014, 22:44
od yardarytarda
cin píše:
japestel píše:Chlapci z čeho tedy děláte ty podložky na vypodložení turba? nebo se dají někde koupit?
Muzu ti je udelat, vyrabim je z Titanu. Jestli mas zajem pisni SZ, treba se domluvime :) ;)
doporučuji cina dobrá spolupráce a vyplatí se podložit-nedrhne ani když se jezdí kadla kadla.. ;)

Napsal: 17 črc 2014, 07:04
od Joch
Jarda S. píše:do tohohle nastavení nehrabat to se nastavuje v dílně na stolici ...
... tomu rozumím, ale tento doraz je v mém případě nefunkční - má cca 2mm mezeru od páčky. Pokud máš zkušenosti z dílny (jakože předpokládám že ano, když odpovídáš), můžeš mi prosím napsat, co se tímto dorazem nastavuje? Díky

Re: doraz turba

Napsal: 17 črc 2014, 13:35
od gabo00000
Joch píše:Hojte chlapi, sem to taky rozdělal (už potřetí) a dnes vypodložkuju. Jen mám na vás dotaz.
Zjistil jsem, že obě polohy (otevřeno i zavřeno) jsou omezeny dorazem buď lopatky nebo páčky táhla na distanční válečky.

na obrázcích níže je složené turbo v poloze "zavřeno"



poloha zavřeno

Obrázek


doraz páčky lopatky o váleček

Obrázek

Mám stavěcí šroub "zavřeno" došroubovat až k páčce o ty cca 2mm tak, aby "fungoval jako doraz" nebo se ještě dál seřizuje? Pokud se ještě dál seřizuje, tak proč? Aby lopatky tak moc "nezavřely"?

Mezera mezi dorazovým šroubem a páčkou ovládání (cca 2mm). Dále se páčka nedostane, protože se ramínko lopatky opře o váleček - viz červená šipka

Obrázek


Díky za každou radu ověřenou praxí :)

mas to blbo poskladane...ta obruc ktora hybe lopatkami je pravdepodobne opacne... u 9 lopatkoveho na to treba davat pozor!

Napsal: 17 črc 2014, 15:37
od Joch
nemam, je to spravne poskladane. souhlasi to i s obrazkem od Michal99. Kdyz se to posklada naopak, tak ten chod je podstatne kratsi - zavreni je zhruba stejne, ale otevreni je mensi. Lopatky nemohou byt uplne zavrene, protoze by neodchazely vyfukove spaliny, je to tak, ne? Zajima mne stale, co se nastavuje tim dorazem (tlak pri omezeni?)