však s tou jednou sem to tam ani nedával to bylo uplně o ničem - skoro pořád 1275frantisek28 píše:Jirka800:
Nejak si to zle upnul na tu postu, mas tam 2x 2 diody a potom s 3. diodami, teda s tou jednou ti to tam chyba...
MAF OFF za dvě koruny :)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ja bych tam nechal dve.. musis ale vedet ze nemuzes ject na plnej plyn v kuse a furt tomu neslapat. pripadne by to slo jeste udelat trochu jinak - slo by to nastelovat podle toho co by kdo chtel a "vyladit" si aby to ve vysokych jeste jelo a bez koure 



Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
tiez som dal jednu diodu na 81kW ASV...pridam log s vahou a bez vahy kuknite mi to niekto pls
s diodou http://leteckaposta.cz/904468371
s vahou http://leteckaposta.cz/799236603
auto ide lepsie od spodu aj vo vyssich otackach takze som spokojny akurat sa bojim aby sa casom dokym nekupim novu vahu nieco nedodrbalo...
s diodou http://leteckaposta.cz/904468371
s vahou http://leteckaposta.cz/799236603
auto ide lepsie od spodu aj vo vyssich otackach takze som spokojny akurat sa bojim aby sa casom dokym nekupim novu vahu nieco nedodrbalo...

Leon 1M, ASV + FB S764 + HDS57
Je zajímavý, že na vahách bosch to na jednu jede blbě, na dvě je to dobrý... Já mám pierburg, s jednou to trhá asfalt a s dvěma je to líný jak v nouzáku...
Ještě sem to nenalogoval, ale není nějaká dioda, která udělá ještě o trochu menší úbytek? Zkusil bych ji... Vím, že to může padat do nouzáku, ale za pokus nic nedám 


Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
pro začátek můžeš zkusit třeba 1N5818(17), ze starších germaniový se zlatym hrotem, z novějších šotky (např. BATxx), ale zlepšení oproti "běžný" např.1N4007 imho může nastat leda tak od cca 3800ot. vejš (kdy hodnota váhy začíná klesat), tak nevim, jestli to za to stojí a jestli to neni skoro už zbytečnej "záhul", ale kdyžtak vyzkoušej a napiš výsledky
...

pašíkombi AFN B597
davat na pieburg jednu diodu je dostacujici reseni. vaha stejne vic neukaze a vic nafty to neda. maximalne nekde kolem omezovace ale abys pak nezabrecel.Frenzy píše:Je zajímavý, že na vahách bosch to na jednu jede blbě, na dvě je to dobrý... Já mám pierburg, s jednou to trhá asfalt a s dvěma je to líný jak v nouzáku...Ještě sem to nenalogoval, ale není nějaká dioda, která udělá ještě o trochu menší úbytek? Zkusil bych ji... Vím, že to může padat do nouzáku, ale za pokus nic nedám
Jestli si chces hrat koukni na obrazek co jsem dal vyse. Dej dam diodu za ni ampermetr zmer proud a pak si to zapoj jako na obrazku akorat misto diody dej odpor (ten bude odvislej od proudu - rekl bych od 33R do 1k tezko rict bez znalosti proudu) aby ti vystup z delice zacinal treba 4,9V - aby ti to pak nehazelo nouzak s vadnou vahou. Pak si muzes ladit jak chces.
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
mám podobný problém,mám stejný konektor,napřed tam byla váha bosch ted je tam pierburg,tak podle čeho se mám řídit,konektor je pořád stejný,tak nevím jestli dát 1 nebo 2 diody,díkyMr.Dawid007 píše:Mám tu trochu problém. Mám jiný konektor než vy. Z váhy jde 5 konektorů a z ř.j. jsou (funkční) piny jen 4. Stejně jak to má tady "borelli".
Mám motor ARL, r.v. 6/2002. Jak to mám tedy zapojit...? Díky
SEAT Toledo II,1.9 TDI AHF 81kw,EGR off
Na pinu č.5 je u Pierburg zem... Předpokládám tedy, že tam se dá zapojit ten výstup tebou označenej 0V. Je to tak?stres3d píše:ja bych tam nechal dve.. musis ale vedet ze nemuzes ject na plnej plyn v kuse a furt tomu neslapat. pripadne by to slo jeste udelat trochu jinak - slo by to nastelovat podle toho co by kdo chtel a "vyladit" si aby to ve vysokych jeste jelo a bez koure

Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
stres3d"] musis ale vedet ze nemuzes ject na plnej plyn v kuse a furt tomu neslapat.
tak tohle právě potřebuju vysvětlit(co si v tom mám představit) , máš na mysli aby se nespařili písty?...
protože někdy potřebuju jet rychlejc i přišlápnout tomu a myslet abych jel pomaleji kvuli tomu abych nezmrvil motor to si radši koupím tu váhu...
tak tohle právě potřebuju vysvětlit(co si v tom mám představit) , máš na mysli aby se nespařili písty?...
protože někdy potřebuju jet rychlejc i přišlápnout tomu a myslet abych jel pomaleji kvuli tomu abych nezmrvil motor to si radši koupím tu váhu...
Octavia TDI 81KW 1999 AHF
pokud auto kouri tak ma malo vzduchu moc nafty. pri origo mapach se nic nestane pri uprave uz by mohlo. navic pokud v 1200 slapnete plnej tak se to dvouhmote a celkove motoru moc nelibi. staci plynule pridat aby se turbo melo cas nafouknout a je to okJirka800 píše:stres3d"] musis ale vedet ze nemuzes ject na plnej plyn v kuse a furt tomu neslapat.
tak tohle právě potřebuju vysvětlit(co si v tom mám představit) , máš na mysli aby se nespařili písty?...
protože někdy potřebuju jet rychlejc i přišlápnout tomu a myslet abych jel pomaleji kvuli tomu abych nezmrvil motor to si radši koupím tu váhu...

Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
dve diody BAV 21
mam ALHAMBRU PDcko 85kw a jezdim na dve diody BAV 21 na plyn vklidu aby melo turbo cas se nafouknout tak bez koure. jakmile podlaha tak zakouri. takze na plyn v klidu pak to frci



ALHAMBRA RV03 PRODANA Citroen Jumper 1.9 d delnik a Sharan rv 2005 4 motion vstriky ALka upraveny soft ŽATEC
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
no u mňa je tento problém,že autu sa stále dupe,je to chipnté takže to kúri ako besné,ale chcem diody len na vyskúšanie,lebo z ničoho nič prestalo auto kúriť a nede.. tak hádam sa nič nepomrví keď dám diody.... 1.9TDI 96kw Audi A3,je tam bosh vaha,čo vy na to? dve diody ?
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
nepomrvi - jenom nedavej plnej plyn v nizkych otackach, zkus ty dve diody.UchoTD píše:no u mňa je tento problém,že autu sa stále dupe,je to chipnté takže to kúri ako besné,ale chcem diody len na vyskúšanie,lebo z ničoho nič prestalo auto kúriť a nede.. tak hádam sa nič nepomrví keď dám diody.... 1.9TDI 96kw Audi A3,je tam bosh vaha,čo vy na to? dve diody ?
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL