Stránka 23 z 52

Napsal: 03 zář 2012, 20:26
od Jirka800
frantisek28 píše:Jirka800:
Nejak si to zle upnul na tu postu, mas tam 2x 2 diody a potom s 3. diodami, teda s tou jednou ti to tam chyba...
však s tou jednou sem to tam ani nedával to bylo uplně o ničem - skoro pořád 1275

Napsal: 03 zář 2012, 20:37
od stres3d
ja bych tam nechal dve.. musis ale vedet ze nemuzes ject na plnej plyn v kuse a furt tomu neslapat. pripadne by to slo jeste udelat trochu jinak - slo by to nastelovat podle toho co by kdo chtel a "vyladit" si aby to ve vysokych jeste jelo a bez koure :)

Obrázek

Napsal: 03 zář 2012, 21:15
od janci11
tiez som dal jednu diodu na 81kW ASV...pridam log s vahou a bez vahy kuknite mi to niekto pls


s diodou http://leteckaposta.cz/904468371

s vahou http://leteckaposta.cz/799236603


auto ide lepsie od spodu aj vo vyssich otackach takze som spokojny akurat sa bojim aby sa casom dokym nekupim novu vahu nieco nedodrbalo... :(

Napsal: 03 zář 2012, 22:28
od Frenzy
Je zajímavý, že na vahách bosch to na jednu jede blbě, na dvě je to dobrý... Já mám pierburg, s jednou to trhá asfalt a s dvěma je to líný jak v nouzáku... :o Ještě sem to nenalogoval, ale není nějaká dioda, která udělá ještě o trochu menší úbytek? Zkusil bych ji... Vím, že to může padat do nouzáku, ale za pokus nic nedám ;)

Napsal: 03 zář 2012, 23:17
od FandaTDI
pro začátek můžeš zkusit třeba 1N5818(17), ze starších germaniový se zlatym hrotem, z novějších šotky (např. BATxx), ale zlepšení oproti "běžný" např.1N4007 imho může nastat leda tak od cca 3800ot. vejš (kdy hodnota váhy začíná klesat), tak nevim, jestli to za to stojí a jestli to neni skoro už zbytečnej "záhul", ale kdyžtak vyzkoušej a napiš výsledky ;) ...

Napsal: 03 zář 2012, 23:25
od stres3d
Frenzy píše:Je zajímavý, že na vahách bosch to na jednu jede blbě, na dvě je to dobrý... Já mám pierburg, s jednou to trhá asfalt a s dvěma je to líný jak v nouzáku... :o Ještě sem to nenalogoval, ale není nějaká dioda, která udělá ještě o trochu menší úbytek? Zkusil bych ji... Vím, že to může padat do nouzáku, ale za pokus nic nedám ;)
davat na pieburg jednu diodu je dostacujici reseni. vaha stejne vic neukaze a vic nafty to neda. maximalne nekde kolem omezovace ale abys pak nezabrecel.
Jestli si chces hrat koukni na obrazek co jsem dal vyse. Dej dam diodu za ni ampermetr zmer proud a pak si to zapoj jako na obrazku akorat misto diody dej odpor (ten bude odvislej od proudu - rekl bych od 33R do 1k tezko rict bez znalosti proudu) aby ti vystup z delice zacinal treba 4,9V - aby ti to pak nehazelo nouzak s vadnou vahou. Pak si muzes ladit jak chces.

Napsal: 04 zář 2012, 06:53
od pepiknet
Mr.Dawid007 píše:Mám tu trochu problém. Mám jiný konektor než vy. Z váhy jde 5 konektorů a z ř.j. jsou (funkční) piny jen 4. Stejně jak to má tady "borelli".
Mám motor ARL, r.v. 6/2002. Jak to mám tedy zapojit...? Díky

Obrázek
Obrázek
mám podobný problém,mám stejný konektor,napřed tam byla váha bosch ted je tam pierburg,tak podle čeho se mám řídit,konektor je pořád stejný,tak nevím jestli dát 1 nebo 2 diody,díky

Napsal: 04 zář 2012, 10:16
od Frenzy
stres3d píše:ja bych tam nechal dve.. musis ale vedet ze nemuzes ject na plnej plyn v kuse a furt tomu neslapat. pripadne by to slo jeste udelat trochu jinak - slo by to nastelovat podle toho co by kdo chtel a "vyladit" si aby to ve vysokych jeste jelo a bez koure :)

Obrázek
Na pinu č.5 je u Pierburg zem... Předpokládám tedy, že tam se dá zapojit ten výstup tebou označenej 0V. Je to tak? :?

Napsal: 04 zář 2012, 17:33
od Jirka800
stres3d"] musis ale vedet ze nemuzes ject na plnej plyn v kuse a furt tomu neslapat.
tak tohle právě potřebuju vysvětlit(co si v tom mám představit) , máš na mysli aby se nespařili písty?...
protože někdy potřebuju jet rychlejc i přišlápnout tomu a myslet abych jel pomaleji kvuli tomu abych nezmrvil motor to si radši koupím tu váhu...

Napsal: 04 zář 2012, 18:18
od stres3d
Jirka800 píše:stres3d"] musis ale vedet ze nemuzes ject na plnej plyn v kuse a furt tomu neslapat.
tak tohle právě potřebuju vysvětlit(co si v tom mám představit) , máš na mysli aby se nespařili písty?...
protože někdy potřebuju jet rychlejc i přišlápnout tomu a myslet abych jel pomaleji kvuli tomu abych nezmrvil motor to si radši koupím tu váhu...
pokud auto kouri tak ma malo vzduchu moc nafty. pri origo mapach se nic nestane pri uprave uz by mohlo. navic pokud v 1200 slapnete plnej tak se to dvouhmote a celkove motoru moc nelibi. staci plynule pridat aby se turbo melo cas nafouknout a je to ok :) ja plnej davam stejne az kolem 1700 ale ja uz na vahu nejezdim - jezdim na mapy podle tlaku v sani

dve diody BAV 21

Napsal: 04 zář 2012, 18:51
od mikesik
mam ALHAMBRU PDcko 85kw a jezdim na dve diody BAV 21 na plyn vklidu aby melo turbo cas se nafouknout tak bez koure. jakmile podlaha tak zakouri. takze na plyn v klidu pak to frci (rofl) (rofl)

Napsal: 04 zář 2012, 19:17
od UchoTD
no u mňa je tento problém,že autu sa stále dupe,je to chipnté takže to kúri ako besné,ale chcem diody len na vyskúšanie,lebo z ničoho nič prestalo auto kúriť a nede.. tak hádam sa nič nepomrví keď dám diody.... 1.9TDI 96kw Audi A3,je tam bosh vaha,čo vy na to? dve diody ?

Napsal: 04 zář 2012, 19:41
od stres3d
UchoTD píše:no u mňa je tento problém,že autu sa stále dupe,je to chipnté takže to kúri ako besné,ale chcem diody len na vyskúšanie,lebo z ničoho nič prestalo auto kúriť a nede.. tak hádam sa nič nepomrví keď dám diody.... 1.9TDI 96kw Audi A3,je tam bosh vaha,čo vy na to? dve diody ?
nepomrvi - jenom nedavej plnej plyn v nizkych otackach, zkus ty dve diody.

Napsal: 04 zář 2012, 19:42
od UchoTD
čo sú pre teba nízke otáčky? keď to logujem tak od 1500 tomu potrebujem stupiť plný..

Napsal: 04 zář 2012, 19:42
od misope
golf 4 81kw ahf, jedna dioda nepomohla, hodnota 550mg, az niekde pri 3500 ot nabehlo 1275, je prosim nejake riesenie?treba pouzit dve diody?ako ich zapojit?dakujem