Jestli chceš tak ti to nafotím ale co funguje na konkrétní značce budíku, nemusí fungovat na jiném... Napadlo mě ještě navrtat do budíku ze zadní části šroubek a rektifikovat to takto ale pokud funguje dřívko nebudu to řešit, nemluvě o případné reklamaci, to by se na mě dívali s provrtaným budíkem jak na vola...
Barometr - budík plnícího tlaku [jak to máte vy?]
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Mildo, ohledně navrácení ručičky na 0 - nevím co máš za budík, já to na tom svém FK Automotive a vyřešil jsem to tak, že jak se dává ze zadu nádstavec se zárovkou, tak na horní část toho nádstavce jsem narval špejli která se opřela do nějaké pružiny
a po zasunutí do budíku můžu přesně rektifikovat nastavení ručičky hloubkou zasunutí nádstavce (nehledat v zasunutí žádný dvojsmysl
) jak je libo. Horší je to s podtlakem při vypnutí motoru ale vzhledem k tomu, že mám odstaveno EGR tak to neřeším...
Jestli chceš tak ti to nafotím ale co funguje na konkrétní značce budíku, nemusí fungovat na jiném... Napadlo mě ještě navrtat do budíku ze zadní části šroubek a rektifikovat to takto ale pokud funguje dřívko nebudu to řešit, nemluvě o případné reklamaci, to by se na mě dívali s provrtaným budíkem jak na vola...
Jestli chceš tak ti to nafotím ale co funguje na konkrétní značce budíku, nemusí fungovat na jiném... Napadlo mě ještě navrtat do budíku ze zadní části šroubek a rektifikovat to takto ale pokud funguje dřívko nebudu to řešit, nemluvě o případné reklamaci, to by se na mě dívali s provrtaným budíkem jak na vola...
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Je to vidět na tom prvním obrázku jak ukazuje ta šipka, tato pružina nebo co to je ovládá ručičku. Narval jsem párátko do nádstavce a zasunu jak je potřeba
-
a rázem je vyrovnáno.

Tlačím při max tak 1,2-1,3 baru, což je na AHF nějak podezřele moc, buď zkresluje budík nebo nefunguje regulace jak má....
-
a rázem je vyrovnáno.

Tlačím při max tak 1,2-1,3 baru, což je na AHF nějak podezřele moc, buď zkresluje budík nebo nefunguje regulace jak má....
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Ahoj
Pro rychlé změny tlaku ( zákmity od turba - hodně lopatek v rychlosti ?) se používají glycerýnové náplně do budíku)
Tím molitanem, nebo filtrem se to odfiltruje, jen se o nesmí přehnat ať to ukazuje jak má = > bádat a zkoušet a hlavně ať to nevcucne turbo
Pane Huml i ostatní povedené - nice
Pro rychlé změny tlaku ( zákmity od turba - hodně lopatek v rychlosti ?) se používají glycerýnové náplně do budíku)
Tím molitanem, nebo filtrem se to odfiltruje, jen se o nesmí přehnat ať to ukazuje jak má = > bádat a zkoušet a hlavně ať to nevcucne turbo
Pane Huml i ostatní povedené - nice
FABIA RS r03 131k (dle financí poroste)
Nemáte někdo tenhle?
http://highperformanceparts.cz/stack-st ... -psi.11974
Všude píšou mechanický budík, speciálně vyvinutý pro auta s žádným nebo nízkým elektrickým pohonným systémem.
Co si pod tím představit?
http://highperformanceparts.cz/stack-st ... -psi.11974
Všude píšou mechanický budík, speciálně vyvinutý pro auta s žádným nebo nízkým elektrickým pohonným systémem.
Co si pod tím představit?
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
