Stránka 24 z 32
Napsal: 29 říj 2014, 18:02
od sakalll3
je mozne vymenit vyfukovu cast z 11 lopatkoveho turba za vyfukovu cast Z 9 lopatkoveho a prelozit don lopatky a regulaciu z 11 lopatkoveho?
Napsal: 12 lis 2014, 16:25
od dvorky1
ahoj. Poprosil bych o radu. V létě jsem vypodložil válečky na turbu a pak z důvodu poruchy na palivovém čerpadle bylo auto odstaveno (Galaxy II 1,9 TDi PD 85 Kw) teď jsem to konečně zpojízdnil. Vytočit to jde parádně. Ale do 2 tis ot je to strašně líný. Jak za tepla tak za studena. Pak ve 2 000- 2 100 ot to trošku škubne a začne pěkně tahat (jde dobře za plynem) až do max. otáček. Může to být vlivem toho vypodložení a dá se tento jev nějak odstranit? Viděl bych to na nějaké jemnější doladění toho ovládání náklonu lopatek buď dorazem nebo tím táhlem. Pročetl jsem celé forum a něco tam ohledně toho táhla bylo napsáno ale bez nějakého dalšího návodu. Nemám zkušenosti s logováním ale mám Vag a když budu vědět do jakých polí se podívat kde je požadovaný a skutečný tlak a čím tlak upravovat tak by mi to pomohlo. Děkuji moc všem.
Napsal: 12 lis 2014, 16:31
od zero1724
co N75 ventil? to by odpovídalo tomu nástupu, ale pokud jsi to vypodložil moc, tak tam ten nástup jde pak doladit jen softem, slyšel jsem kolikrát že to pak nastupuje od tak 2000 ot.
Napsal: 12 lis 2014, 16:52
od dvorky1
ten ventil bych tipoval že bude vpořádku. Předtím to od spodu šlo dobře. Jinak vypodložený je to na podložce 0,1 mm. A nějaká rada jak to zkusit doladit? měl jsem s tím celý rok hrozný trable. Auto ze začátku po dlouhý trase začalo na volnoběh chcípat. Pak se intervaly začaly zkracovat. Když to chcíplo tak to hrozně dlouho točilo než chytlo. Vag ukazoval závadu na 2 a pak na všech 4 vstřikách. Tak jsem měnil vstřiky a stejně bez výsledku. Pak po cestě z Chorvatska kam jsme jakž takž dojeli se odporoučelo turbo které jsem dával před odjezdem zánovní. Tak jsem musel zaslepit přívod oleje a nechat ho pohřbít. Dalo se s tím jet ale bez výkonu a hlavně při každém přeřazení následovalo vypnutí motoru na cca 6 s a pak to zase začalo pomalu nabíhat až se to chytlo a jelo to sotva na půl plynu. Takže po hororový cestě domu jsme to dali po vlastní ose a pak z nedostatku času auto odstavili. Dal jsem pak jiný turbo který tam bylo původně než začalo padat do nouzáku. To jsem vyčistil a vypodložil. Teď jsem se k tomu konečně dostal a po kontrole rozvodů, tandemového čerpadla jsem zjistil totální zanešení sítka u palivového čerpadla v nádrži. No pak už mi to chcípání, dlouhé startování (zavzdušnění z nedostatku paliva) začalo zapadat

No ale teď jak vyřešit ten dlouhej náběh turba. Nechce se mi to pořád vytáčet když dřív to táhlo krásně od spoda.

Napsal: 12 lis 2014, 17:03
od zero1724
To myslíš že způsobilo to zanesené sítko, jinak to je teda kouzlo

ty vole to je dobré bláto, to by ale škubalo a ubralo výkon na turbo to nemá vliv. Dlouhé a špatné starty a pokles výkonu jako hrom, ale turbo ne.
Napsal: 12 lis 2014, 17:12
od dvorky1
to spíš jen pro zajímavost kdyby to někdo řešil. Já se s tím mordoval od začátku roku s tím chcípáním. Už jsem i myslel že je vyžvatlaný spodní kolečko na rozvodech a proto jsem je sundaval a kontroloval. Až pak jsem na to přišel. To že odešlo turbo mohlo být tím že jak to začalo chcípat čím dál víc tak vždy z vyších otáček a to je vražda pro turbo když má ještě otáčky a přestane mazat. Nebo to byl vadnej kus, ale dával jsem ho tam z auta co mělo najeto 150 tis a turbo bylo bez znatelné vůle. Vydrželo jen cca 1500 Km. Takže to sítko se podle mně podepsalo na zničení dobrého turba. Teď ten pomalý náběh turba už bych řešil nějak tou regulací nebo softem ale jak?
Napsal: 12 lis 2014, 17:18
od zero1724
Tak to je jiná, z otáček když to chcíplo, tak to je morda pro celé auto... Ale ony jsou ty motory 85kw pověstný turbama a takovejma mouchama, přeci jen první PD :/
Napsal: 12 lis 2014, 17:22
od zero1724
V prvním případě udělej LOG, jinak se tady nad tím problémem nikdo nehne, tam uvidíme na kolik je regulace, jak to reguluje, kdy to nabíhá, takže LOG, hoď tam i váhu, pak to sem hoď. Mrknem na to.

Napsal: 12 lis 2014, 17:24
od dvorky1
přesně tak. Mám i Galaxy I 1,9 TDi 81 Kw a tam natočeno 440 tis a pořád je to tahoun. Ale teď to shodou okolností taky začalo padat do nouze takže jedno je opravený a hned se můžu vrhnout do druhýho. Ty PD by asi byly taky dobrý jen vychytat ty turba což by mělo jít těma podložkama a pak ještě vyběhání otvoru pro vstřik v hlavě. Tam se to prý řeší vyvyložkováním ale bratru za cca 10 tis. Ale ten prostor a spotřeba je parádní. No už nebudem zanášet forum co je mimo téma
Kdyby někdo měl návod na to doladění náběhu turba tak sem s ním jdu zkusit ještě hledat a googlit

Napsal: 12 lis 2014, 17:27
od dvorky1
a byly by rada jak na ten log? nikdy jsem to nedělal. Vag mám tuším ta 303 CZ. Mám to v druhým Noťasu.
Napsal: 12 lis 2014, 18:15
od MilanBAT
Před časem jsem dával nové turbo a staré jsem rozebral, podle Vašich fotek mají být lopatky rovné a já je mám ohnuté, nenapadá někoho od čeho by to mohlo být? Co se tam mohlo dostat, že se lopatky takhle ohnou a jedna je upálená vejpůl.

Napsal: 12 lis 2014, 18:29
od Havlos
co je to za motor,a je to čipované?
Napsal: 12 lis 2014, 18:34
od MilanBAT
Havlos píše:co je to za motor,a je to čipované?
Octavia 2.0TDi motor BKD a chipování nemohu potvrdit ani vyvrátit, už jsem to koupil se 145000km, ale myslím si, že mořná jo, protože když se svezu s jiným BKDčkem, tak ten můj je o něco ostřejší, dá se to nějak poznat diagnostikou???
Napsal: 12 lis 2014, 18:39
od sparco gti
da sa urcite uz podla logu aku ma poziadavku tlaku
Napsal: 12 lis 2014, 18:48
od MilanBAT
sparco gti píše:da sa urcite uz podla logu aku ma poziadavku tlaku
Navedeš mě, zkusím to zítra udělat a hodím to sem, ale prosím Tě podrobně, vůbec nevím co mám udělat, diag mám.