Vyjetý motorový olej jako palivo - zkušenosti

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
sineDko
Přispěvovatel
Příspěvky: 114
Registrován: 02 lis 2013, 11:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od sineDko »

ja si myslim ze kym to zachyti viac ako filter v aute tak je to dostacujuce
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

tak to je jasné uplne,ale som zvedavy na prietok za aký čas sa dá koľko prefiltrovat,samozrejm,že záleží aj od hustoty,mňa skôr zaujíma ako riešite aby to tak nekarbonovalo vstreky,každých 1000km je na nich toľko karbonu,že okolo 1500ot,začne potrhávať.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
sineDko
Přispěvovatel
Příspěvky: 114
Registrován: 02 lis 2013, 11:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od sineDko »

no to som aj ja zvedavy na tu rychlost. nevidel som nic take este takze si vobec neviem predstavit ako to pojde.

k vstrekom sa neviem vyjadrit, ale uz 8000km su tam a nemam pocit ze by to malo vyrazne problemy. po par stovkach km som daval dole hlavu a vyzeralo to ako v kazdom inom aute, aj vstreky. ale najblizsie dni sa chystam vybrat tie vstreky a uvidime ako su na tom co sa aj karbonu tyka aj rozprasovania.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

aky olej lievaš? filtracia? riedenie?
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
sineDko
Přispěvovatel
Příspěvky: 114
Registrován: 02 lis 2013, 11:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od sineDko »

olej lejem uplne vsetok co mi pride pod ruku. motorovy a prevodovy. riedenie je obcas trocha benzinu ked mam po ruke. filtracia je lakyrnicke sitko na 190 mikronov a tym to je ukoncene. a veselo si jazdim (LOL)
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

myslel som pomer s naftou :D do čoho to vlastne leješ? štarty máš ráno aké?
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
sineDko
Přispěvovatel
Příspěvky: 114
Registrován: 02 lis 2013, 11:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od sineDko »

Jedine trocha benzinu. Nafta ziadna. 2.5 tds. Starty su akceptovatelne. Do 10 stupnov pohode. Do 5 to este chyti. Pod 5 uz to neroztocis na cisty olej.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

noo tak tu je rozdiel v tom,že ty máš čapové vstreky a ja otvorové vstrekovače,čapové si myslím,že tak rychlo nezakarbonuje,ja mam stym stale problém.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
sineDko
Přispěvovatel
Příspěvky: 114
Registrován: 02 lis 2013, 11:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od sineDko »

napr aj na pezot 1,9d s tym je problem. riesilo sa tu ze prevrtali komorku a odvtedy to fici. je tu o tom teda. capove a otvorove som uplne strateny co znamena :D
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

no mne ide hlavne o to,že keď je to zakarbonovane tak nepráši tá triska poriadne,aby som neprepalil piest.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

sineDko píše:napr aj na pezot 1,9d s tym je problem. riesilo sa tu ze prevrtali komorku a odvtedy to fici. je tu o tom teda. capove a otvorove som uplne strateny co znamena :D
ked nevies co znamena cepova a otvorova, to je pak tazko na takom fore :P Cepovky su len do komorkaca ;)
sineDko
Přispěvovatel
Příspěvky: 114
Registrován: 02 lis 2013, 11:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od sineDko »

no priznam sa to som nikdy nepocul. moje znalosti hovoria iba o nafte s predkomorkou a s priamym vstrekom (samozrejme tu je viac druhov uz)
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

čapové -komôrkáč,otvorové -priamy vstrek.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
sineDko
Přispěvovatel
Příspěvky: 114
Registrován: 02 lis 2013, 11:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od sineDko »

:roll:

Vak este neprisiel?
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Zatial nie, ale uz by mohol :-)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“