Stránka 24 z 34
Napsal: 11 kvě 2014, 14:34
od sineDko
ja si myslim ze kym to zachyti viac ako filter v aute tak je to dostacujuce
Napsal: 11 kvě 2014, 15:35
od UchoTD
tak to je jasné uplne,ale som zvedavy na prietok za aký čas sa dá koľko prefiltrovat,samozrejm,že záleží aj od hustoty,mňa skôr zaujíma ako riešite aby to tak nekarbonovalo vstreky,každých 1000km je na nich toľko karbonu,že okolo 1500ot,začne potrhávať.
Napsal: 11 kvě 2014, 15:54
od sineDko
no to som aj ja zvedavy na tu rychlost. nevidel som nic take este takze si vobec neviem predstavit ako to pojde.
k vstrekom sa neviem vyjadrit, ale uz 8000km su tam a nemam pocit ze by to malo vyrazne problemy. po par stovkach km som daval dole hlavu a vyzeralo to ako v kazdom inom aute, aj vstreky. ale najblizsie dni sa chystam vybrat tie vstreky a uvidime ako su na tom co sa aj karbonu tyka aj rozprasovania.
Napsal: 11 kvě 2014, 16:03
od UchoTD
aky olej lievaš? filtracia? riedenie?
Napsal: 11 kvě 2014, 16:30
od sineDko
olej lejem uplne vsetok co mi pride pod ruku. motorovy a prevodovy. riedenie je obcas trocha benzinu ked mam po ruke. filtracia je lakyrnicke sitko na 190 mikronov a tym to je ukoncene. a veselo si jazdim

Napsal: 11 kvě 2014, 17:19
od UchoTD
myslel som pomer s naftou

do čoho to vlastne leješ? štarty máš ráno aké?
Napsal: 11 kvě 2014, 17:24
od sineDko
Jedine trocha benzinu. Nafta ziadna. 2.5 tds. Starty su akceptovatelne. Do 10 stupnov pohode. Do 5 to este chyti. Pod 5 uz to neroztocis na cisty olej.
Napsal: 11 kvě 2014, 17:30
od UchoTD
noo tak tu je rozdiel v tom,že ty máš čapové vstreky a ja otvorové vstrekovače,čapové si myslím,že tak rychlo nezakarbonuje,ja mam stym stale problém.
Napsal: 11 kvě 2014, 17:32
od sineDko
napr aj na pezot 1,9d s tym je problem. riesilo sa tu ze prevrtali komorku a odvtedy to fici. je tu o tom teda. capove a otvorove som uplne strateny co znamena

Napsal: 11 kvě 2014, 17:33
od UchoTD
no mne ide hlavne o to,že keď je to zakarbonovane tak nepráši tá triska poriadne,aby som neprepalil piest.
Napsal: 11 kvě 2014, 19:59
od radluk
sineDko píše:napr aj na pezot 1,9d s tym je problem. riesilo sa tu ze prevrtali komorku a odvtedy to fici. je tu o tom teda. capove a otvorove som uplne strateny co znamena

ked nevies co znamena cepova a otvorova, to je pak tazko na takom fore

Cepovky su len do komorkaca

Napsal: 11 kvě 2014, 20:11
od sineDko
no priznam sa to som nikdy nepocul. moje znalosti hovoria iba o nafte s predkomorkou a s priamym vstrekom (samozrejme tu je viac druhov uz)
Napsal: 13 kvě 2014, 07:23
od UchoTD
čapové -komôrkáč,otvorové -priamy vstrek.
Napsal: 13 kvě 2014, 09:23
od sineDko
Vak este neprisiel?
Napsal: 13 kvě 2014, 15:38
od UchoTD
Zatial nie, ale uz by mohol
