zapojení Webasto T top C
Moderátoři: šulda, Moderátoři
no ja vychazim z toho ze pocas leta ten bufik jel ako ohrivac bazenu
a zadne huceni pri startu nebylo (vyfuk byl jen kousek rovne roury), to huceni pri startu zacalo okamzite po te co jsem ho dal do auta a tam nastali jen dve zmeny - jinej vyfuk s tlumicem a delka palivoveho vedeni (puvodne to byly dve hadicky asi 15cm z a do cerpadla, ted je to mozna 0.5m vratane jehly v nadrzi k cerpadlu a asi 4m trubky/hadice k topeni) takze neco z tohodle ma na to vplyv, bud divne tvarovanej vejfuk nebo ,,pada,, nafta pred cerpadlem a pri startu se s naftou dostava do topeni i trocha vzduchu kym to pretlaci..buhvi a ptal sem se kamosu ve webastu na to, a nic, ze se to stava 
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Tak tohle mi napsal typan, kterej mi to dělal 

Nevim, co je teda nekvalitního ne Verva Dieselu, ale tak uvidíme, ještě se zeptám, co s tímVážený pane Novotný,
jsem rád, že jste s topením spokojen.
Tento zvuk, který popisujete při startu vydává spalovací komora kdy rezonuje roura při velké změně teploty. Někdy to může způsobit i horší palivo.
S pozdravem
Pavel Prošek
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
ja bych nerekl ze palivem, ja ho krmil i olejem z fritaku a krom vune hranolek jel tise a dokonce se mi zdalo ze i vic topi ale to bylo mimo auta a za tepla
takze spis ta spalovaci komora mozna v spojeni s vyfukem 
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
jo, je to možný
) bych to moh zkusit nakopnout jeden den za tepla v garáži.. i když tam je teď taky dobrá klemra 
btw, teď zrovna sedim v kanclu a mám první noční co začal padat sníh. Hlásej až 30 cm sněhu, tak uvidíme, jak se bude bufík snažit
btw, teď zrovna sedim v kanclu a mám první noční co začal padat sníh. Hlásej až 30 cm sněhu, tak uvidíme, jak se bude bufík snažit
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
to ja take )) ale pride mi ze mi chybi tak 10 minut kdyz je tedy hodne nizko pod nulou asi ten velkej motor ma velke tepelne ztraty pak ty hadice atd... nez se to prohreje tak to asi trva v aute to tedka trva take dele nez kdyz je kolem nulymir77 píše:Fakt? Já jsem zatím spokojenejAle je fakt, že dneska opravdu zatěžkávací zkouška
dnes mozna trocha offtopic ale ja osobne som sa rehotal asi 10minut a smejem sa este teraz
zhanal som nejake analogove TTC na klon tej RJ a dostala sa mi do ruk ponuka na TTC z BMW za super cenu, samozrejme ze analog tj. staci mu na spustenie +12V a ide, ziadny Wbus ziadny CAN....dnes to kurenie dorazilo, prve islo na diag, Thermotest bol vsak nejak hluchy pri vybere ,,ThermoBMW,, tak som skusil automaticke vyhladavanie a Thermotest nasiel ze ,,ThermoAudi,,
po kratkom soku rychle prehodenie ThermoTest za VAGCOM a vysledok ? TTC ze vraj vybrane z BMW ma na sebe RJ z TTC pouzivane v Audi A6, samozrejme ze plne TTC vratane diagnostiky cez VAGCOM
takze hura do klonovania

takze hura do klonovania

OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
rada
Ahojte
cele som si to tu precital .. mam ako taku predstavu. .ale skuste mi poradit ake komponenty si mam kupit:
moje auto
Passat B5,5 r.2004 motor 2,5 TDI 132kW , BAU
climatronic, CAN...
v ziadnom pripade nechcem ziadne hodinky, tlacidla ani nic pridavat do interieru , takze volba jedine na Telestart.
moja predstava:
- webasto Thermo top C
- telestart T91
neviem ako by to bolo so zapojenim na climatornic.. niekde som cital cosi o jednom vodici ktory treba priviest na climatronic a pusti a ventilator tak ako bol povodne nastaveny niesom si ale isty ci to plati pre kazdy climatronic
EDIT: uz som zistil ze by to mal byt pin D1 (pin 1 v konektore D) cez vikend otestujem ci funguje
obcas sa objavi na predaj TTC ktore vraj je spinane len +12 V ...
da sa taketo TTC spustat Telestartom T91 ? , dokazem tym telestartom zopnut aj climatronic a fukanie ?
aaa este ma napadlo.. ake by to malo byt webasto aby sa dalo diagnostikovat cez VAG
ako to je so zapojenim celeho systemu?
povedzme ze elektricky sa to nejak poriesi a bude mi to fungovat mimo auta....
kde sa napajaju hadice na vodu. odkial je najlepsie brat palivo..
cerpadlo by malo byt co najblizsie pri nadrzi a podla nejakych navodov by teda aj malo byt vzadu..
treba ale nieco vymenit vzadu pri nadrzi (ako je plavak a odkial idu hadicky s palivom) alebo sa to da zapojit na existujuci system?
spomina sa nejaka "ihla" moc sa mi nechce vrtat otvory do toho zariadenia kde je cerpadlo paliva a plavak.. nefungovalo by to keby som to napojil na hadicu privodu paliva? ak sa inak neda, kde sa da kupit ta ihla?
aa este jedna otazkocka... kam to namontovat do auta.. ?
nevie niekto kam sa to montovalo v passate 2.5 TDI ?
alebo v audinach s tym motorom?
cele som si to tu precital .. mam ako taku predstavu. .ale skuste mi poradit ake komponenty si mam kupit:
moje auto
Passat B5,5 r.2004 motor 2,5 TDI 132kW , BAU
climatronic, CAN...
v ziadnom pripade nechcem ziadne hodinky, tlacidla ani nic pridavat do interieru , takze volba jedine na Telestart.
moja predstava:
- webasto Thermo top C
- telestart T91
neviem ako by to bolo so zapojenim na climatornic.. niekde som cital cosi o jednom vodici ktory treba priviest na climatronic a pusti a ventilator tak ako bol povodne nastaveny niesom si ale isty ci to plati pre kazdy climatronic
EDIT: uz som zistil ze by to mal byt pin D1 (pin 1 v konektore D) cez vikend otestujem ci funguje
obcas sa objavi na predaj TTC ktore vraj je spinane len +12 V ...
da sa taketo TTC spustat Telestartom T91 ? , dokazem tym telestartom zopnut aj climatronic a fukanie ?
aaa este ma napadlo.. ake by to malo byt webasto aby sa dalo diagnostikovat cez VAG
ako to je so zapojenim celeho systemu?
povedzme ze elektricky sa to nejak poriesi a bude mi to fungovat mimo auta....
kde sa napajaju hadice na vodu. odkial je najlepsie brat palivo..
cerpadlo by malo byt co najblizsie pri nadrzi a podla nejakych navodov by teda aj malo byt vzadu..
treba ale nieco vymenit vzadu pri nadrzi (ako je plavak a odkial idu hadicky s palivom) alebo sa to da zapojit na existujuci system?
spomina sa nejaka "ihla" moc sa mi nechce vrtat otvory do toho zariadenia kde je cerpadlo paliva a plavak.. nefungovalo by to keby som to napojil na hadicu privodu paliva? ak sa inak neda, kde sa da kupit ta ihla?
aa este jedna otazkocka... kam to namontovat do auta.. ?
nevie niekto kam sa to montovalo v passate 2.5 TDI ?
alebo v audinach s tym motorom?
Passat B5.5 2.5TDI BAU
Passat B5 1.9TDI AFN
Passat B5 1.9TDI AFN
videl som cerpadla aj pred aj za webastom, v podstate ziadny rozdiel...a vstup do webasta je spodkom a vystup vrchom, u TTC co ma na sebe cerpadlo, tak cerpadlo je na vstupu tj. tlaci do webastaavatar píše:jen se zeptam kudy proudi voda dovnitr a ven u webasta neboli kudy to talaci
do tela webasta dovnitr a cerpadlem ven nebo obracene ??
abych vedel jeslti to nahodou nemam obracene proti chodu motoru
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 