zapojení Webasto T top C

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

no ja vychazim z toho ze pocas leta ten bufik jel ako ohrivac bazenu :D a zadne huceni pri startu nebylo (vyfuk byl jen kousek rovne roury), to huceni pri startu zacalo okamzite po te co jsem ho dal do auta a tam nastali jen dve zmeny - jinej vyfuk s tlumicem a delka palivoveho vedeni (puvodne to byly dve hadicky asi 15cm z a do cerpadla, ted je to mozna 0.5m vratane jehly v nadrzi k cerpadlu a asi 4m trubky/hadice k topeni) takze neco z tohodle ma na to vplyv, bud divne tvarovanej vejfuk nebo ,,pada,, nafta pred cerpadlem a pri startu se s naftou dostava do topeni i trocha vzduchu kym to pretlaci..buhvi a ptal sem se kamosu ve webastu na to, a nic, ze se to stava :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

:) Tak tohle bylo taky Céčko z T5 transportera, r.v. myslim 2008. Dal jsem jednotku z Éčka. Nejdřív nic, pak tohleto. Kdo ví. Klidně to může bejt vejfuk. Může rezonovat něco než to pořádně čapne. Hezkej, prakticky novej tlumič vejfuku co byl v tom kompletu z Transportera nešel použít, tak jsem dával starou jebku z Éčka, tak je to možný. Ještě to video pošlu tomu typanovi co mi to montoval, ale jestli o nic nejde, tak to nehodlám řešit ;)
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Tak tohle mi napsal typan, kterej mi to dělal ;)
Vážený pane Novotný,

jsem rád, že jste s topením spokojen.
Tento zvuk, který popisujete při startu vydává spalovací komora kdy rezonuje roura při velké změně teploty. Někdy to může způsobit i horší palivo.

S pozdravem

Pavel Prošek
Nevim, co je teda nekvalitního ne Verva Dieselu, ale tak uvidíme, ještě se zeptám, co s tím ;)
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

ja bych nerekl ze palivem, ja ho krmil i olejem z fritaku a krom vune hranolek jel tise a dokonce se mi zdalo ze i vic topi ale to bylo mimo auta a za tepla :) takze spis ta spalovaci komora mozna v spojeni s vyfukem :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

jo, je to možný :)) bych to moh zkusit nakopnout jeden den za tepla v garáži.. i když tam je teď taky dobrá klemra :D
btw, teď zrovna sedim v kanclu a mám první noční co začal padat sníh. Hlásej až 30 cm sněhu, tak uvidíme, jak se bude bufík snažit :D
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

kdyz je -10 tak mi to nestihne vytopit je to teple kabina je opoznani teplejsi ale proste kdyz je hluboko pod nulou tak tech 30 min je malo:)))
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Fakt? Já jsem zatím spokojenej :) Ale je fakt, že dneska opravdu zatěžkávací zkouška :D
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

mir77 píše:Fakt? Já jsem zatím spokojenej :) Ale je fakt, že dneska opravdu zatěžkávací zkouška :D
to ja take )) ale pride mi ze mi chybi tak 10 minut kdyz je tedy hodne nizko pod nulou asi ten velkej motor ma velke tepelne ztraty pak ty hadice atd... nez se to prohreje tak to asi trva v aute to tedka trva take dele nez kdyz je kolem nuly
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

dnes mozna trocha offtopic ale ja osobne som sa rehotal asi 10minut a smejem sa este teraz :) zhanal som nejake analogove TTC na klon tej RJ a dostala sa mi do ruk ponuka na TTC z BMW za super cenu, samozrejme ze analog tj. staci mu na spustenie +12V a ide, ziadny Wbus ziadny CAN....dnes to kurenie dorazilo, prve islo na diag, Thermotest bol vsak nejak hluchy pri vybere ,,ThermoBMW,, tak som skusil automaticke vyhladavanie a Thermotest nasiel ze ,,ThermoAudi,, :? po kratkom soku rychle prehodenie ThermoTest za VAGCOM a vysledok ? TTC ze vraj vybrane z BMW ma na sebe RJ z TTC pouzivane v Audi A6, samozrejme ze plne TTC vratane diagnostiky cez VAGCOM (noteeth) :D (rofl)

takze hura do klonovania ;)

Obrázek
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

tak neco takoveho sem chtel puvodne do sve audi abych to napichnul na vaga a nemusel pouzivat ten thermo test
Sundee
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 29 zář 2009, 09:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

rada

Příspěvek od Sundee »

Ahojte
cele som si to tu precital .. mam ako taku predstavu. .ale skuste mi poradit ake komponenty si mam kupit:

moje auto
Passat B5,5 r.2004 motor 2,5 TDI 132kW , BAU
climatronic, CAN...
v ziadnom pripade nechcem ziadne hodinky, tlacidla ani nic pridavat do interieru , takze volba jedine na Telestart.


moja predstava:
- webasto Thermo top C
- telestart T91

neviem ako by to bolo so zapojenim na climatornic.. niekde som cital cosi o jednom vodici ktory treba priviest na climatronic a pusti a ventilator tak ako bol povodne nastaveny niesom si ale isty ci to plati pre kazdy climatronic
EDIT: uz som zistil ze by to mal byt pin D1 (pin 1 v konektore D) cez vikend otestujem ci funguje


obcas sa objavi na predaj TTC ktore vraj je spinane len +12 V ...
da sa taketo TTC spustat Telestartom T91 ? , dokazem tym telestartom zopnut aj climatronic a fukanie ?


aaa este ma napadlo.. ake by to malo byt webasto aby sa dalo diagnostikovat cez VAG


ako to je so zapojenim celeho systemu?
povedzme ze elektricky sa to nejak poriesi a bude mi to fungovat mimo auta....
kde sa napajaju hadice na vodu. odkial je najlepsie brat palivo..
cerpadlo by malo byt co najblizsie pri nadrzi a podla nejakych navodov by teda aj malo byt vzadu..
treba ale nieco vymenit vzadu pri nadrzi (ako je plavak a odkial idu hadicky s palivom) alebo sa to da zapojit na existujuci system?
spomina sa nejaka "ihla" moc sa mi nechce vrtat otvory do toho zariadenia kde je cerpadlo paliva a plavak.. nefungovalo by to keby som to napojil na hadicu privodu paliva? ak sa inak neda, kde sa da kupit ta ihla?




aa este jedna otazkocka... kam to namontovat do auta.. ?
nevie niekto kam sa to montovalo v passate 2.5 TDI ?
alebo v audinach s tym motorom?
Passat B5.5 2.5TDI BAU
Passat B5 1.9TDI AFN
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

jen se zeptam kudy proudi voda dovnitr a ven u webasta neboli kudy to talaci

do tela webasta dovnitr a cerpadlem ven nebo obracene ??

abych vedel jeslti to nahodou nemam obracene proti chodu motoru
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

avatar píše:jen se zeptam kudy proudi voda dovnitr a ven u webasta neboli kudy to talaci

do tela webasta dovnitr a cerpadlem ven nebo obracene ??

abych vedel jeslti to nahodou nemam obracene proti chodu motoru
videl som cerpadla aj pred aj za webastom, v podstate ziadny rozdiel...a vstup do webasta je spodkom a vystup vrchom, u TTC co ma na sebe cerpadlo, tak cerpadlo je na vstupu tj. tlaci do webasta :) (btw, inak na tych hrdlach na webaste su vyrazene sipky urcujuce smer :) )
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
pepem
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 24 led 2006, 09:06
Odpovědi: 0
Bydliště: PN

Příspěvek od pepem »

vyvod vody pod vrskom s elektronikou je z webasta von
a vyvod co je pri natfe je do webasta

vodna pumpa by mala tlacit do webasta
pepem
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

pepem píše:vyvod vody pod vrskom s elektronikou je z webasta von
a vyvod co je pri natfe je do webasta

vodna pumpa by mala tlacit do webasta
ok dik za info zkontroluji si to
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“