Stránka 25 z 25

Napsal: 01 led 2012, 20:40
od Biimbo
já to vážil asi před 3 roky na cejchovanej váze, hned po natankování, plný 5l ostřikovače, vyndaná dvojitá podlaha, 16 ALU, bez řidiče, jinak origo předface Laurin kombi a mělo to 1395Kg..

Napsal: 01 led 2012, 22:56
od MirekX
já jsem se vážil se sharanem, 1/2 nádrže, já (95kg) 5 sedaček, rezerva,nářadí prostě normálně prázdný auto s řidičem a měl jsem 1880 Kg......

Napsal: 02 led 2012, 12:53
od Alchemix
subz3ro_tdi píše:@Alchemix: Kde si to vazil? Povedal by som ze ta hodnota bude trochu mimo (aj ked odpocitame tych tvojich 80kg), to ja by som potom s komplet odpredu-dozadu-odhora-dole vytlmenym autom musel vazit skoro 2 tony :D

Tak prosímtě bylo to na silniční mostní váze která je samozřejmě každoročně ověřovaná ČMI, takže váží tak jak má a s přesností na 5Kg. Minimální měřitelná váha je 100Kg, maximální 60t.
L&K v plný jsou asi těžší nebo co :-D Škoda, že jsem to nezvážil před 7 lety když jsem to koupil a bylo to bez úprav.

Napsal: 02 led 2012, 13:09
od Kornout
18q je blbost, těch 14q by tak odpovídalo, s muzikou dejme tomu o 100kg víc, ale to už by fakt musela být muzika.
Moje T5ka váží necelý 2t a to je trochu rozdíl.
Nebo máš Octu upravenou na dB DRAG soutěže a vybetonovanou podlahu, to bych pak chápal.

Napsal: 02 led 2012, 13:42
od Alchemix
Kornout píše:18q je blbost, těch 14q by tak odpovídalo, s muzikou dejme tomu o 100kg víc, ale to už by fakt musela být muzika.
Moje T5ka váží necelý 2t a to je trochu rozdíl.
Nebo máš Octu upravenou na dB DRAG soutěže a vybetonovanou podlahu, to bych pak chápal.
tak to fakt vybetonovanou nemám :-D Klasický tlumení Dynamatem a to ještě nic brutálního.
Až bude teplo a auto bude v letní výbavě tak tam zase dojedu a hodim sem screen vážního lístku :-)

Napsal: 12 led 2012, 21:14
od Kornout
Dnes německo, tlak 2.0bar, ubraná nafta kvůli testování turba.
http://www.youtube.com/watch?v=1iUPTht8K8w

Napsal: 12 led 2012, 23:14
od dawe2706
Kornout píše:Dnes německo, tlak 2.0bar, ubraná nafta kvůli testování turba.
http://www.youtube.com/watch?v=1iUPTht8K8w
Taky bych chtěl mít při 240km/h 4000ot :)
Jinak pěkný...

Napsal: 12 led 2012, 23:19
od vilozx6
Kornout píše:Dnes německo, tlak 2.0bar, ubraná nafta kvůli testování turba.
http://www.youtube.com/watch?v=1iUPTht8K8w

pekne :) ,pozeram 5,6l priemerná spotreba? Ja pod 6,5 sa neviem dostať kurva, ale to už som rozoberal tu a nikto nič. (wallbash) (wallbash) (wallbash)

Napsal: 13 led 2012, 00:16
od Kornout
vilozx6 píše:
Kornout píše:Dnes německo, tlak 2.0bar, ubraná nafta kvůli testování turba.
http://www.youtube.com/watch?v=1iUPTht8K8w

pekne :) ,pozeram 5,6l priemerná spotreba? Ja pod 6,5 sa neviem dostať kurva, ale to už som rozoberal tu a nikto nič. (wallbash) (wallbash) (wallbash)
5,6l na palubáku je tak cca 8-9l reál, jsou tam vstřiky +80%.

Napsal: 13 led 2012, 08:42
od subz3ro_tdi
Co tam mas preboha za prevodovku? FJW? :)

Napsal: 13 led 2012, 10:50
od JohnnyBOSS
i EWT v octavii má při 240ti kmh 4000otáček, ne? :)

Napsal: 13 led 2012, 11:16
od subz3ro_tdi
@JohnnyBOSS: to urcite nie 8) EWT ma 5.st cca. rovnako dlhy ako 6.st na FMH, ERF a podobnych 6-kvaltoch.

Napsal: 13 led 2012, 12:27
od JohnnyBOSS
už to vidím, sorry, je to při 4500otáčkách těch 240KMH :)

Napsal: 13 led 2012, 19:14
od Kornout
No klidně bych zkousnul ještě delší z FRS, ty první jí měly hoooodně dlouhou.