Stránka 25 z 124

Napsal: 26 zář 2012, 15:43
od mev1
Presne jak rika David, nehrabat do toho, taky sem do toho rypal a taky slo znova na stolici

Napsal: 26 zář 2012, 17:57
od oldaf
mev1 píše:Mam mesic starou spojku 240mm kvalita valeo origo je 228mm a ten kroutak nebere ani nahodou, kdyz tam mam 5ku a nad 2 tis ot a dam vic plynu tak spojka klouze a to nemluvim o tom co dela po prerazeni, jinak spojku mam komplet celou novou lamela, lozisko, pritlacak a sice starsi ale druhy 240mm setrvak sem daval... Jinak na stare spojce sem mel najeto 190tis a kdyz sem otevrel vyfuk a dal vetsi turbo jeste s el cerpadlem + chip tak zacla klouzat z niceho nic... Jinak s tim predvstrikem bych do toho nerypal mam nastaveny predvstril podle diagnostiky za chodu motoru 3,5 jak to ma byt a parada a za studena je to taky v pohode... S timhle nemam nejmensi problem
Tak to jsme na tom se spojkou stejně, mám ji taky přes měsíc 240mm s hdskem, a už je zas v pr.... Při přeřazení musím úplně pustit plyn i spojku a až se spojka chytne tak můžu pomalu přidávat plyn, když dám hned podlahu tak jen vyletěj otáčky a nic se neděje :D

Napsal: 26 zář 2012, 18:07
od mev1
A to ti dela v te e34 s 12mm hlavou nebo v e39 s 10mm? Ja to az tak strasne nemam odjezdil sem s tim vyskov dokonce i s nitrem to na 3ku pobrala kdyz sem ho tam pustil az nad 3500ot ale predpokladam ze je to vahou ze v te 3ce nedostava tak naprdel... Kazdopadne prez zimu jde keramika :-)

Napsal: 26 zář 2012, 19:50
od Míšánek
takže on se měří i tlak ve výfukových svodech? :o O tom jsem doteď nevěděl abych se přiznal... Může mi prosím někdo vysvětlit co v podstatě tato veličina ve finále určuje, co se podle ní dá usoudit a jakým způsobem se dá její hodnota měnit? Předpokládám že jedině velikostí restriktoru (turba) za svodama
O egt ví snad každý, ale o tomto jsem fakt nikdy nečetl

Díky

Napsal: 26 zář 2012, 20:20
od oldaf
mev1 píše:A to ti dela v te e34 s 12mm hlavou nebo v e39 s 10mm? Ja to az tak strasne nemam odjezdil sem s tim vyskov dokonce i s nitrem to na 3ku pobrala kdyz sem ho tam pustil az nad 3500ot ale predpokladam ze je to vahou ze v te 3ce nedostava tak naprdel... Kazdopadne prez zimu jde keramika :-)
Právě že to dělají obě auta, ale v E34 je dva roky stará spojka 228mm a ta už při pokusech s turbama a hlavama dostala pokouřit tak že se jí ani nedivím. Ale e39 má novou 240mm a je po měsíci v pr.... V e39 dostává spojka na prdel i díky tomu diferáku, je to na to dost těžkej převod, když jsem tam ten diferák dal ještě na elektrický čerpadlo tak se s tím dalo jezdit na pětku jen z kopce a po rovinkách ale ne pětku to moc nezrychlovalo , ten motor to neutáhl

Napsal: 26 zář 2012, 20:24
od oldaf
Míšánek píše:takže on se měří i tlak ve výfukových svodech? :o O tom jsem doteď nevěděl abych se přiznal... Může mi prosím někdo vysvětlit co v podstatě tato veličina ve finále určuje, co se podle ní dá usoudit a jakým způsobem se dá její hodnota měnit? Předpokládám že jedině velikostí restriktoru (turba) za svodama
O egt ví snad každý, ale o tomto jsem fakt nikdy nečetl

Díky
Tlak ve svodech reguluješ třeba naklápěním lopatek :D Zejtra nafotím vnitřek gt2260 jak dopadne když se to s tlakem ve svodech přežene :D

Napsal: 26 zář 2012, 20:33
od dawe2706
Míšánek píše:takže on se měří i tlak ve výfukových svodech? :o O tom jsem doteď nevěděl abych se přiznal... Může mi prosím někdo vysvětlit co v podstatě tato veličina ve finále určuje, co se podle ní dá usoudit a jakým způsobem se dá její hodnota měnit? Předpokládám že jedině velikostí restriktoru (turba) za svodama
O egt ví snad každý, ale o tomto jsem fakt nikdy nečetl

Díky
EMP je taky celkem důležitá věc..U obtokových turb ještě není tak důležité jako u VNT turb. Právě proto se špatně ladí VNT turbo co je předělané na ovládání přetlakem.
Pokud budeš mít víc přivřené lopatky,tak je EMP větší,ale zase náběh turba je dřím a obráceně...je to hodně choulostivý a mev1 by Ti mohl vyprávět.
Uplně ideální je,když je protitlak (EMP) o chlup větší než tlak přeplňování.. nevzniká tím ve výfuku "špunt" a auto jede dobře ve všech otáčkách.
Když je pružina moc tvrdá,tak je sice tlak přeplňování velkej,ale lopatky jsou přivřený a EMP je moc velký a tak to dopadne tak jak to nafotí Oldaf.

Napsal: 26 zář 2012, 20:49
od k5ynd1
byl to jen napad :-) v pohode.... samozřejmě vím, že čerpadlo si samo ten předvstřík zvyšuje s přeběhovými otáčkami a čerpadlo nastavíš aby dobře motor startoval a zároveň moc neklepal. nápad byl proto, že kdyby tam byl ten ventil, tak ve vyšších otáčkách by to mělo ještě o pár stupňů větší předvstřik a na volnoběh by to krásně šepotalo při správným předvstřiku ;-)
a k té spojce (možná se ptám na kravinu, ale nevím jestli jsem něco takového náhodou někde nečetl), je možné na původní setrvák 228mm dát lamelu s přítlačákem 240mm? nebo kdybych původní 228mm nechal přeobložit HDSkem, zvládla by krouťák? neměl jsem auto na brzdě, tak nevím, na jaké hodnotě můžu být, ale nehodlám nějak víc motor ladit.

Napsal: 26 zář 2012, 20:50
od mev1
Jo jo, sladit to je kumst, drbal sem se s tim dost slouho a az s Dawem sem to poradne sladil aby to letelo tak jak to leti, jinak gt2260v sem nejspise taky velkym emp uz taky popravil, proto jezdim uz ted s novou na malinko nizssim tlaku s nizsim emp... A hlavni je ten vzduch schladit takze velky intercooler s velkym IC mi i podstatne klesl nabeh turba a celkove je motor zivejsi a kultyvovanejsi. Jinak ja chtel taky davat delsi diferak, ale na e36 se uz snad delsi nez 2,56 co mam nedela...

Napsal: 26 zář 2012, 20:55
od k5ynd1
já kdybych takhle ladil motor, tak bych ho určitě nacpal do něčeho mnohem menšího a lehčího, ještě ho komplet vykuchat a byl bych na poloviční váze :-) přece jenom bávo je docela těžký. potom by to už jelo asi fakt pekelně...

Napsal: 26 zář 2012, 20:57
od oldaf
na e39 v tdsu se taky delší diff nedělá, musel jsem použít z 3,0d, přidělat tam jde ale problém je v tom že nepasuje na polosy ani na kardan, všechno to má rozdílné rozteče :( Nechal jsem do diferáku udělat nový unašeče k poloosám i ke kardanu. Pokud chceš tdso zrychlit a nemáš volbu diferáku tak tam dej převodovku z omegy :D

Napsal: 26 zář 2012, 20:59
od oldaf
k5ynd1 píše:já kdybych takhle ladil motor, tak bych ho určitě nacpal do něčeho mnohem menšího a lehčího, ještě ho komplet vykuchat a byl bych na poloviční váze :-) přece jenom bávo je docela těžký. potom by to už jelo asi fakt pekelně...
jenže třeba já si auta dělám tak abych je mohl používat k provozu, pokud bych chtěl raketu tak bych to nedělal s tímhle motorem :)

Napsal: 26 zář 2012, 21:02
od Míšánek
Díky za vysvětlení kluci ;) A na fotky si počkám, nicméně tak nějak předpokládám že se budou konat upálené lopatky nebo tak něco

Napsal: 26 zář 2012, 21:03
od oldaf
mev1 píše:Jo jo, sladit to je kumst, drbal sem se s tim dost slouho a az s Dawem sem to poradne sladil aby to letelo tak jak to leti, jinak gt2260v sem nejspise taky velkym emp uz taky popravil, proto jezdim uz ted s novou na malinko nizssim tlaku s nizsim emp... A hlavni je ten vzduch schladit takze velky intercooler s velkym IC mi i podstatne klesl nabeh turba a celkove je motor zivejsi a kultyvovanejsi. Jinak ja chtel taky davat delsi diferak, ale na e36 se uz snad delsi nez 2,56 co mam nedela...
pokud tam dáš převodovku z omegy tak na gumách 235/45/17 při 4000otáčkách tam budeš mít přes 240km/h a při 5000otáčkách 301km/h
:D

Napsal: 26 zář 2012, 21:06
od oldaf
Míšánek píše:Díky za vysvětlení kluci ;) A na fotky si počkám, nicméně tak nějak předpokládám že se budou konat upálené lopatky nebo tak něco
jen se prohnula a popraskala taková podložka , pak se to šprajclo o výfukovou vrtulku :D