Napsal: 26 zář 2012, 15:43
Presne jak rika David, nehrabat do toho, taky sem do toho rypal a taky slo znova na stolici
Tak to jsme na tom se spojkou stejně, mám ji taky přes měsíc 240mm s hdskem, a už je zas v pr.... Při přeřazení musím úplně pustit plyn i spojku a až se spojka chytne tak můžu pomalu přidávat plyn, když dám hned podlahu tak jen vyletěj otáčky a nic se nedějemev1 píše:Mam mesic starou spojku 240mm kvalita valeo origo je 228mm a ten kroutak nebere ani nahodou, kdyz tam mam 5ku a nad 2 tis ot a dam vic plynu tak spojka klouze a to nemluvim o tom co dela po prerazeni, jinak spojku mam komplet celou novou lamela, lozisko, pritlacak a sice starsi ale druhy 240mm setrvak sem daval... Jinak na stare spojce sem mel najeto 190tis a kdyz sem otevrel vyfuk a dal vetsi turbo jeste s el cerpadlem + chip tak zacla klouzat z niceho nic... Jinak s tim predvstrikem bych do toho nerypal mam nastaveny predvstril podle diagnostiky za chodu motoru 3,5 jak to ma byt a parada a za studena je to taky v pohode... S timhle nemam nejmensi problem
Právě že to dělají obě auta, ale v E34 je dva roky stará spojka 228mm a ta už při pokusech s turbama a hlavama dostala pokouřit tak že se jí ani nedivím. Ale e39 má novou 240mm a je po měsíci v pr.... V e39 dostává spojka na prdel i díky tomu diferáku, je to na to dost těžkej převod, když jsem tam ten diferák dal ještě na elektrický čerpadlo tak se s tím dalo jezdit na pětku jen z kopce a po rovinkách ale ne pětku to moc nezrychlovalo , ten motor to neutáhlmev1 píše:A to ti dela v te e34 s 12mm hlavou nebo v e39 s 10mm? Ja to az tak strasne nemam odjezdil sem s tim vyskov dokonce i s nitrem to na 3ku pobrala kdyz sem ho tam pustil az nad 3500ot ale predpokladam ze je to vahou ze v te 3ce nedostava tak naprdel... Kazdopadne prez zimu jde keramika
Tlak ve svodech reguluješ třeba naklápěním lopatekMíšánek píše:takže on se měří i tlak ve výfukových svodech?O tom jsem doteď nevěděl abych se přiznal... Může mi prosím někdo vysvětlit co v podstatě tato veličina ve finále určuje, co se podle ní dá usoudit a jakým způsobem se dá její hodnota měnit? Předpokládám že jedině velikostí restriktoru (turba) za svodama
O egt ví snad každý, ale o tomto jsem fakt nikdy nečetl
Díky
EMP je taky celkem důležitá věc..U obtokových turb ještě není tak důležité jako u VNT turb. Právě proto se špatně ladí VNT turbo co je předělané na ovládání přetlakem.Míšánek píše:takže on se měří i tlak ve výfukových svodech?O tom jsem doteď nevěděl abych se přiznal... Může mi prosím někdo vysvětlit co v podstatě tato veličina ve finále určuje, co se podle ní dá usoudit a jakým způsobem se dá její hodnota měnit? Předpokládám že jedině velikostí restriktoru (turba) za svodama
O egt ví snad každý, ale o tomto jsem fakt nikdy nečetl
Díky
jenže třeba já si auta dělám tak abych je mohl používat k provozu, pokud bych chtěl raketu tak bych to nedělal s tímhle motoremk5ynd1 píše:já kdybych takhle ladil motor, tak bych ho určitě nacpal do něčeho mnohem menšího a lehčího, ještě ho komplet vykuchat a byl bych na poloviční vázepřece jenom bávo je docela těžký. potom by to už jelo asi fakt pekelně...
pokud tam dáš převodovku z omegy tak na gumách 235/45/17 při 4000otáčkách tam budeš mít přes 240km/h a při 5000otáčkách 301km/hmev1 píše:Jo jo, sladit to je kumst, drbal sem se s tim dost slouho a az s Dawem sem to poradne sladil aby to letelo tak jak to leti, jinak gt2260v sem nejspise taky velkym emp uz taky popravil, proto jezdim uz ted s novou na malinko nizssim tlaku s nizsim emp... A hlavni je ten vzduch schladit takze velky intercooler s velkym IC mi i podstatne klesl nabeh turba a celkove je motor zivejsi a kultyvovanejsi. Jinak ja chtel taky davat delsi diferak, ale na e36 se uz snad delsi nez 2,56 co mam nedela...
jen se prohnula a popraskala taková podložka , pak se to šprajclo o výfukovou vrtulkuMíšánek píše:Díky za vysvětlení kluciA na fotky si počkám, nicméně tak nějak předpokládám že se budou konat upálené lopatky nebo tak něco