Stránka 26 z 124

Napsal: 26 zář 2012, 21:08
od dawe2706
k5ynd1 píše:já kdybych takhle ladil motor, tak bych ho určitě nacpal do něčeho mnohem menšího a lehčího, ještě ho komplet vykuchat a byl bych na poloviční váze :-) přece jenom bávo je docela těžký. potom by to už jelo asi fakt pekelně...
No ono to dobře letělo i v omeze a mev1 má vlastně stejnej setap v báwu a na 200m by mě dal sekundu určitě a to je dost velkej rozdíl...
Je fakt,že v E30tce by to zabíjelo ještě víc... váha dělá hodně.

Napsal: 26 zář 2012, 21:10
od dawe2706
oldaf píše:
mev1 píše:Jo jo, sladit to je kumst, drbal sem se s tim dost slouho a az s Dawem sem to poradne sladil aby to letelo tak jak to leti, jinak gt2260v sem nejspise taky velkym emp uz taky popravil, proto jezdim uz ted s novou na malinko nizssim tlaku s nizsim emp... A hlavni je ten vzduch schladit takze velky intercooler s velkym IC mi i podstatne klesl nabeh turba a celkove je motor zivejsi a kultyvovanejsi. Jinak ja chtel taky davat delsi diferak, ale na e36 se uz snad delsi nez 2,56 co mam nedela...
pokud tam dáš převodovku z omegy tak na gumách 235/45/17 při 4000otáčkách tam budeš mít přes 240km/h a při 5000otáčkách 301km/h
:D
Jednu převodovku z omegy ještě mám :D ...tak co kluci nechcete ji někdo do toho vašeho projektu NASA

Napsal: 26 zář 2012, 21:14
od oldaf
Taky tady jednu mám, a je už upravená na řadící kulisu z bmw :) tak kdyby někdo chtěl lítat

Napsal: 26 zář 2012, 21:18
od bjukemen
..kukam ze sa to tu riadne rozbehlo, nestiham nasavat informacie kurnik :D ale dobre ze ste sa tak rozpisali zide sa každa infoska :) :D

Napsal: 26 zář 2012, 21:43
od mev1
to oldaf: jak je to složite upravit převodovku z omy na e36 kulisu? případně kolik by si za ni chtěl, a bylo by to vubec jezditelny s poměrem 2,56 na difu? chci s tim ještě sprintovat :-D jaky ma omega na difu poměr?

Napsal: 26 zář 2012, 21:50
od oldaf
mev1 píše:to oldaf: jak je to složite upravit převodovku z omy na e36 kulisu? případně kolik by si za ni chtěl, a bylo by to vubec jezditelny s poměrem 2,56 na difu? chci s tim ještě sprintovat :-D jaky ma omega na difu poměr?
Tohle jsou rychlosti při diferáku co je v e36, při 4000tisících otáčkách a na gumách 235/45/17 1kvalt- 49,86 km/h
2- kvalt- 90,22 km/h
3kvalt- 145,74 km/h
4kvalt -189,46 km/h
5kvalt- 248,96 km/h
ale pak zas máš možnost to třeba snížit jiným diferákem, kterých je na e36 kupa

Napsal: 26 zář 2012, 21:52
od oldaf
držák na kulisu bmw už na ní mám udělanej :) nic na tom není

Napsal: 26 zář 2012, 22:04
od mev1
no problem je, že mam samosvorny diferencial a měnit ho za obič nepřipada v uvahu, mam dojem, že by s toho mojeho šel udělat 2.85 když bych dal převod z 2.8i ale asi by to bylo pořad dost dlouhe, omega ma dif 3,45... jinak jak se pohybuje cena te převodovky? a rozměrově je estejna jak na e36? pujde tam bez uprav kardanu a držaku převodovky?

Napsal: 26 zář 2012, 22:14
od oldaf
mev1 píše:no problem je, že mam samosvorny diferencial a měnit ho za obič nepřipada v uvahu, mam dojem, že by s toho mojeho šel udělat 2.85 když bych dal převod z 2.8i ale asi by to bylo pořad dost dlouhe, omega ma dif 3,45... jinak jak se pohybuje cena te převodovky? a rozměrově je estejna jak na e36? pujde tam bez uprav kardanu a držaku převodovky?
Na kardan pásne, je to +- pár milimetrů rozdílný ale e36 má asi taky uprostřed kardan posuvnej, tak by to tam mohlo jít. Jediný co jsem nedodělal je držák pod převodovku. Je potřeba k ní ohnout jen pásovinu a vyvrtat 4 díry, pak to bude sedět na origo držáku.

Napsal: 26 zář 2012, 22:15
od oldaf
44,79 km/h
81,04 km/h
130,9km/h
170,18km/h
223,63km/h
Takhle by to vypadalo s difem 2,85 na 4000tisících.

Napsal: 26 zář 2012, 22:20
od mev1
tak sem se sekl je to dif 2,93 jak by to vypalo s timto difem a kolik by byla rychlost při 5tis ot?

Napsal: 26 zář 2012, 22:23
od oldaf
mev1 píše:tak sem se sekl je to dif 2,93 jak by to vypalo s timto difem a kolik by byla rychlost při 5tis ot?


54,45 km/h
98,53 km/h
159,17km/h
206,92km/h
271,91km/h
S tímhle by se jezdit dalo, já to mám teď podobně s tím difem 2,35 a říkám si že jak mi jdou koně nahoru tak bych klidně ještě zrychlil. Třeba pětka mi ve 180km/h dokáže ještě docela dobře zatáhnout.

Napsal: 26 zář 2012, 22:36
od mev1
no nevím jestli by to bylo dobré, přece jen s tim jezdím sprinty a to zrychlení by se asi zhoršilo...

Napsal: 26 zář 2012, 23:08
od dawe2706
mev1 píše:no nevím jestli by to bylo dobré, přece jen s tim jezdím sprinty a to zrychlení by se asi zhoršilo...
NE VY MÝ ŠLEJ KO KO TI NY (LOL) (LOL) (LOL) (LOL)
Pokud by jsi chtěl držet krok s bugatti veyron,tak proč né,ale kde potřebuješ jezdit 250?... je to jak jsem říkal...musíš si říct co chceš...buď budeš jezdit sem tam na závody ( (offtopic) Váša Popice jede) a nebo chceš trochu sundat spotřebu,ale zrychlení nic moc...protože tam jedině výměna převodovky má smysl...když často jezdíš třeba po dálnici,tak by jsi spotřebu o něco stáhl..

Napsal: 27 zář 2012, 07:15
od mev1
To Dawe: no jo kamo zase mas pravdu :-) chtel sem sice ujet pasikum ale raci ujedu na 200m leonum :-D no s tema popicema, mozna bych je jel, ale jedine kdyz zase pojedes semnou, bez tebe ani ranu :-) , ale zase nitro uz taky neni tak nevim, dej vedet jestli by se ti chtelo nebo pockame na novou sezonu...