tRpaslik píše:
To uz se Ti podarilo udelat klon jednotky?
castecne jo, troska mne brzdi ten procak..ale HW pujde do vyroby asi hned na novy rok
A co je za problem? Nelze precist obsah procesoru?
cteni neni problem (i zamklou EEPROM) ale je potreba vytahnout obsah ROM a nemam redukci pro Beeprog (QFP64 na DIP48) a zadnej beznej ,,auto,, programator (Xprog,Etl..) neumi cist ROM z tohodle procesoru, jen EEPROM...ale uz se to resi, jsou dve moznosti - pockat par dni nebo vyhodit 200Eur za redukci prozatim volim variantu cekani na vyjadreni znamych
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik
tomiisp píše:TTC z mazdy bude neCAN ale skor to bude TTZ, ma vpredu vodne cerpadlo alebo vzduch.filter ? A mercedes tazko povedat, treba vyskusat ho spustit alebo diag.
maji vzduchovy filtr ze predu.
tak to spis budou TTZ cili prihrivace tj. neovladaj obehove cerpadlo. To si muzes jednoduse overit tak ze sundas kryt s konektoru na vrsku topeni, mas tam dva odkryte konektory 2pin napajeci a 6pin ovladaci, a vedle nich jsou pod krytem dalsi konektory, na uplnem kraji jsou 3 stejne male ovalne konektory, stredni je na obehove cerpadlo, pokud v nom nejsou piny tak je to prihrivac.
maji jen 2 pinovy a 6 pinovy konektor takze jsou to jen prihrivace,kdyz si zajistim obeh vody zapojim to nejak jednoduse doma na stole?dekuju
tRpaslik píše:Tak pokrocil jste nekdo s CANovym Webastem?
cau, tak nejake nove poznatky...po pripojeni origo T5 hodiniek na CAN bufiku je bufik bez chyb, + pripojenie ovalnych webasto hodiniek na W-bus bufiku a ide pekne zapnut bez akychkolvek problemov a dokonca aj z naprogramovaneho casu na hodinkach...
A k tomu UEHFL som zistil, ze ked sa bufik pripoji na CAN auto, tak sa da cez HEX-CAN kabel odblokovat, RJ pridavneho kurenia ( 18 ) prisposobenie ( 10 ) ale neviem presne ktory kanal... a tam treba zadat hodnotu 1 -testovat a ulozit...neviete niekto prosim vas ktory to je kanal..?
tRpaslik píše:Tak pokrocil jste nekdo s CANovym Webastem?
cau, tak nejake nove poznatky...po pripojeni origo T5 hodiniek na CAN bufiku je bufik bez chyb, + pripojenie ovalnych webasto hodiniek na W-bus bufiku a ide pekne zapnut bez akychkolvek problemov a dokonca aj z naprogramovaneho casu na hodinkach...
A k tomu UEHFL som zistil, ze ked sa bufik pripoji na CAN auto, tak sa da cez HEX-CAN kabel odblokovat, RJ pridavneho kurenia ( 18 ) prisposobenie ( 10 ) ale neviem presne ktory kanal... a tam treba zadat hodnotu 1 -testovat a ulozit...neviete niekto prosim vas ktory to je kanal..?
Ty jsi pripojil mimo auto T5 hodinky na bufik a on zacal makat?
tRpaslik píše:
Ty jsi pripojil mimo auto T5 hodinky na bufik a on zacal makat?
Jo, T5 hodinky na CAN draty bufiku a webasto ovalne hodinky na w-bus a maka...
To mi pos.... mam tu samou konfiguraci a prd. Nevim estli jsem to zkousel dohromady - to jeste muzu testnout ale myslim si ze jo. U me je spis problem to UEHFL to nemam kde odblokovat.
tRpaslik píše:U me je spis problem to UEHFL to nemam kde odblokovat.
Aj ja mam jeden s UEHFL a ten ani neskrtne...myslim ze je zablokovany kvoli KO vodnemu cerpadlu, ktore na nom bolo namontovane a asi to chce odblok cez VAG, lebo cez thermo test to nejde... ty si asi skusal ten tvoj bez vody ked sa ti zablokoval, nie..??
tRpaslik píše:U me je spis problem to UEHFL to nemam kde odblokovat.
Aj ja mam jeden s UEHFL a ten ani neskrtne...myslim ze je zablokovany kvoli KO vodnemu cerpadlu, ktore na nom bolo namontovane a asi to chce odblok cez VAG, lebo cez thermo test to nejde... ty si asi skusal ten tvoj bez vody ked sa ti zablokoval, nie..??
Nene ten muj si ani neskrtnul a pak naskocilo to UEHFL tak nevim kde jsem udelal chybu. Nebo jestli uz tam to UEHFL bylo a jenom jsem si nevsimnul nevim.
tRpaslik píše:
Nene ten muj si ani neskrtnul a pak naskocilo to UEHFL tak nevim kde jsem udelal chybu. Nebo jestli uz tam to UEHFL bylo a jenom jsem si nevsimnul nevim.
Bolo by asi dobre to skusit napojit na T5 CAN a odblokovat cez VAG a potom mu pripojit tie T5 hodinky aby sa zasa nezablokoval...
Zdravím vás,mám ve svým golfu TDI a polu SDI bufiky ..webasto thermo top c bez CANU!Jen mi není jasný,co dá povel tomu aby se sepnul ventilátor v kabině?Přece to nebudu mastit tak že když mi sepne vodní pumpa nebo ventilátor v bufíku,tak přes relé mi to pustí ventilátor v kabině!Jak to tedy zapojit aby to po ohřátí kapaliny na určitou teplotu seplo ventilátor?Děkuji za pomoc
ThrashTheTrash píše:Zdravím vás,mám ve svým golfu TDI a polu SDI bufiky ..webasto thermo top c bez CANU!Jen mi není jasný,co dá povel tomu aby se sepnul ventilátor v kabině?Přece to nebudu mastit tak že když mi sepne vodní pumpa nebo ventilátor v bufíku,tak přes relé mi to pustí ventilátor v kabině!Jak to tedy zapojit aby to po ohřátí kapaliny na určitou teplotu seplo ventilátor?Děkuji za pomoc
co vim tak webasto ma primo pin ktery dava 12 do relatka na spinani toho vetraku. je to delane tak ze kdyz je nizka teplota vody tak to nesepne a pak az se ohreje tak to teprve sepne .
pravdepodobne nemas origo kabelaz ja mam webasto z roku 2000 a u kabelaze mam primo to rele co spina vetrak
ThrashTheTrash píše:Zdravím vás,mám ve svým golfu TDI a polu SDI bufiky ..webasto thermo top c bez CANU!Jen mi není jasný,co dá povel tomu aby se sepnul ventilátor v kabině?Přece to nebudu mastit tak že když mi sepne vodní pumpa nebo ventilátor v bufíku,tak přes relé mi to pustí ventilátor v kabině!Jak to tedy zapojit aby to po ohřátí kapaliny na určitou teplotu seplo ventilátor?Děkuji za pomoc
co vim tak webasto ma primo pin ktery dava 12 do relatka na spinani toho vetraku. je to delane tak ze kdyz je nizka teplota vody tak to nesepne a pak az se ohreje tak to teprve sepne .
pravdepodobne nemas origo kabelaz ja mam webasto z roku 2000 a u kabelaze mam primo to rele co spina vetrak
No kabeláž jsem si dělal sám,takže bych musel zjistit na kterém pinu se objeví 12V při určíté teplotě,je to tak?:-)