zapojení Webasto T top C

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

tRpaslik píše:
tomiisp píše:
tRpaslik píše: To uz se Ti podarilo udelat klon jednotky?
castecne jo, troska mne brzdi ten procak..ale HW pujde do vyroby asi hned na novy rok :)
A co je za problem? Nelze precist obsah procesoru?
cteni neni problem (i zamklou EEPROM) ale je potreba vytahnout obsah ROM a nemam redukci pro Beeprog (QFP64 na DIP48) a zadnej beznej ,,auto,, programator (Xprog,Etl..) neumi cist ROM z tohodle procesoru, jen EEPROM...ale uz se to resi, jsou dve moznosti - pockat par dni nebo vyhodit 200Eur za redukci :) prozatim volim variantu cekani na vyjadreni znamych :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Mikky
Přispěvovatel
Příspěvky: 446
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2008, 19:04

Příspěvek od Mikky »

tomiisp píše:
Mikky píše:
tomiisp píše:TTC z mazdy bude neCAN ale skor to bude TTZ, ma vpredu vodne cerpadlo alebo vzduch.filter ? A mercedes tazko povedat, treba vyskusat ho spustit alebo diag.
maji vzduchovy filtr ze predu.
tak to spis budou TTZ cili prihrivace tj. neovladaj obehove cerpadlo. To si muzes jednoduse overit tak ze sundas kryt s konektoru na vrsku topeni, mas tam dva odkryte konektory 2pin napajeci a 6pin ovladaci, a vedle nich jsou pod krytem dalsi konektory, na uplnem kraji jsou 3 stejne male ovalne konektory, stredni je na obehove cerpadlo, pokud v nom nejsou piny tak je to prihrivac.
maji jen 2 pinovy a 6 pinovy konektor takze jsou to jen prihrivace,kdyz si zajistim obeh vody zapojim to nejak jednoduse doma na stole?dekuju ;)
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

tRpaslik píše:Tak pokrocil jste nekdo s CANovym Webastem?
cau, tak nejake nove poznatky...po pripojeni origo T5 hodiniek na CAN bufiku je bufik bez chyb, + pripojenie ovalnych webasto hodiniek na W-bus bufiku a ide pekne zapnut bez akychkolvek problemov a dokonca aj z naprogramovaneho casu na hodinkach...

A k tomu UEHFL som zistil, ze ked sa bufik pripoji na CAN auto, tak sa da cez HEX-CAN kabel odblokovat, RJ pridavneho kurenia ( 18 ) prisposobenie ( 10 ) ale neviem presne ktory kanal... a tam treba zadat hodnotu 1 -testovat a ulozit...neviete niekto prosim vas ktory to je kanal..?
CAHA 125 kW TDI CR
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Odpovědi: 0
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

Kanál 003
tRpaslik
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Odpovědi: 0
Registrován: 05 lis 2010, 12:35

Příspěvek od tRpaslik »

Marek_A4 píše:
tRpaslik píše:Tak pokrocil jste nekdo s CANovym Webastem?
cau, tak nejake nove poznatky...po pripojeni origo T5 hodiniek na CAN bufiku je bufik bez chyb, + pripojenie ovalnych webasto hodiniek na W-bus bufiku a ide pekne zapnut bez akychkolvek problemov a dokonca aj z naprogramovaneho casu na hodinkach...

A k tomu UEHFL som zistil, ze ked sa bufik pripoji na CAN auto, tak sa da cez HEX-CAN kabel odblokovat, RJ pridavneho kurenia ( 18 ) prisposobenie ( 10 ) ale neviem presne ktory kanal... a tam treba zadat hodnotu 1 -testovat a ulozit...neviete niekto prosim vas ktory to je kanal..?
Ty jsi pripojil mimo auto T5 hodinky na bufik a on zacal makat?
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

tRpaslik píše: Ty jsi pripojil mimo auto T5 hodinky na bufik a on zacal makat?
Jo, T5 hodinky na CAN draty bufiku a webasto ovalne hodinky na w-bus a maka...
CAHA 125 kW TDI CR
tRpaslik
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Odpovědi: 0
Registrován: 05 lis 2010, 12:35

Příspěvek od tRpaslik »

Marek_A4 píše:
tRpaslik píše: Ty jsi pripojil mimo auto T5 hodinky na bufik a on zacal makat?
Jo, T5 hodinky na CAN draty bufiku a webasto ovalne hodinky na w-bus a maka...
To mi pos.... mam tu samou konfiguraci a prd. Nevim estli jsem to zkousel dohromady - to jeste muzu testnout ale myslim si ze jo. U me je spis problem to UEHFL to nemam kde odblokovat.
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

tRpaslik píše:U me je spis problem to UEHFL to nemam kde odblokovat.
Aj ja mam jeden s UEHFL a ten ani neskrtne...myslim ze je zablokovany kvoli KO vodnemu cerpadlu, ktore na nom bolo namontovane a asi to chce odblok cez VAG, lebo cez thermo test to nejde... ty si asi skusal ten tvoj bez vody ked sa ti zablokoval, nie..??
CAHA 125 kW TDI CR
tRpaslik
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Odpovědi: 0
Registrován: 05 lis 2010, 12:35

Příspěvek od tRpaslik »

Marek_A4 píše:
tRpaslik píše:U me je spis problem to UEHFL to nemam kde odblokovat.
Aj ja mam jeden s UEHFL a ten ani neskrtne...myslim ze je zablokovany kvoli KO vodnemu cerpadlu, ktore na nom bolo namontovane a asi to chce odblok cez VAG, lebo cez thermo test to nejde... ty si asi skusal ten tvoj bez vody ked sa ti zablokoval, nie..??
Nene ten muj si ani neskrtnul a pak naskocilo to UEHFL tak nevim kde jsem udelal chybu. Nebo jestli uz tam to UEHFL bylo a jenom jsem si nevsimnul nevim.
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

tRpaslik píše: Nene ten muj si ani neskrtnul a pak naskocilo to UEHFL tak nevim kde jsem udelal chybu. Nebo jestli uz tam to UEHFL bylo a jenom jsem si nevsimnul nevim.
Bolo by asi dobre to skusit napojit na T5 CAN a odblokovat cez VAG a potom mu pripojit tie T5 hodinky aby sa zasa nezablokoval...
CAHA 125 kW TDI CR
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Odpovědi: 0
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Zdravím vás,mám ve svým golfu TDI a polu SDI bufiky ..webasto thermo top c bez CANU!Jen mi není jasný,co dá povel tomu aby se sepnul ventilátor v kabině?Přece to nebudu mastit tak že když mi sepne vodní pumpa nebo ventilátor v bufíku,tak přes relé mi to pustí ventilátor v kabině!Jak to tedy zapojit aby to po ohřátí kapaliny na určitou teplotu seplo ventilátor?Děkuji za pomoc :-)
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

ThrashTheTrash píše:Zdravím vás,mám ve svým golfu TDI a polu SDI bufiky ..webasto thermo top c bez CANU!Jen mi není jasný,co dá povel tomu aby se sepnul ventilátor v kabině?Přece to nebudu mastit tak že když mi sepne vodní pumpa nebo ventilátor v bufíku,tak přes relé mi to pustí ventilátor v kabině!Jak to tedy zapojit aby to po ohřátí kapaliny na určitou teplotu seplo ventilátor?Děkuji za pomoc :-)
co vim tak webasto ma primo pin ktery dava 12 do relatka na spinani toho vetraku. je to delane tak ze kdyz je nizka teplota vody tak to nesepne a pak az se ohreje tak to teprve sepne .

pravdepodobne nemas origo kabelaz ja mam webasto z roku 2000 a u kabelaze mam primo to rele co spina vetrak
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Odpovědi: 0
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44

Příspěvek od ThrashTheTrash »

avatar píše:
ThrashTheTrash píše:Zdravím vás,mám ve svým golfu TDI a polu SDI bufiky ..webasto thermo top c bez CANU!Jen mi není jasný,co dá povel tomu aby se sepnul ventilátor v kabině?Přece to nebudu mastit tak že když mi sepne vodní pumpa nebo ventilátor v bufíku,tak přes relé mi to pustí ventilátor v kabině!Jak to tedy zapojit aby to po ohřátí kapaliny na určitou teplotu seplo ventilátor?Děkuji za pomoc :-)
co vim tak webasto ma primo pin ktery dava 12 do relatka na spinani toho vetraku. je to delane tak ze kdyz je nizka teplota vody tak to nesepne a pak az se ohreje tak to teprve sepne .

pravdepodobne nemas origo kabelaz ja mam webasto z roku 2000 a u kabelaze mam primo to rele co spina vetrak
No kabeláž jsem si dělal sám,takže bych musel zjistit na kterém pinu se objeví 12V při určíté teplotě,je to tak?:-)
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

ThrashTheTrash píše: No kabeláž jsem si dělal sám,takže bych musel zjistit na kterém pinu se objeví 12V při určíté teplotě,je to tak?:-)
PIN 4 ;)
CAHA 125 kW TDI CR
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Odpovědi: 0
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Marek_A4 píše:
ThrashTheTrash píše: No kabeláž jsem si dělal sám,takže bych musel zjistit na kterém pinu se objeví 12V při určíté teplotě,je to tak?:-)
PIN 4 ;)
Děkuji pánové za pomoc :-)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“